wow wist niet dat je Arnhem fan wasquote:Op zondag 25 december 2016 11:51 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat je het wel lekker vind, hangt iig wel relaxte sfeer
maar da's sws overal inArnhem
niet meer helaas, woonden een tijdje in Zutphenquote:Op zondag 25 december 2016 11:51 schreef supersof het volgende:
[..]
wow wist niet dat je Arnhem fan waskom je hier vaak?
neequote:Op zondag 25 december 2016 11:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb lang geslapen maar waarom voelt het alsof ik te veel prosecco heb gehad help
Ja is lekker hier. Vind het fijn dat je hier alles hebt, maar toch rustige sfeer.quote:Op zondag 25 december 2016 11:52 schreef zeer het volgende:
[..]
niet meer helaas, woonden een tijdje in Zutphen
willen wel weer graag terug want missen de natuur zo
doe eens een gokquote:Op zondag 25 december 2016 11:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb lang geslapen maar waarom voelt het alsof ik te veel prosecco heb gehad help
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben ze dol op je kleine updatesquote:Op zondag 25 december 2016 11:52 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2016 11:56 schreef Crip het volgende:
heheahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
misschien was 'ie niet drunk en is het mindfuckquote:Op zondag 25 december 2016 11:59 schreef Crip het volgende:
[..]
heb zin om nu naar m toe te gaan en te snuggelen kutvent
zou t?quote:Op zondag 25 december 2016 11:59 schreef zeer het volgende:
[..]
soms zo lekker heh om gewoon een krop sla weg te eten
denk het wel normaal praat ie niet zo retardedquote:Op zondag 25 december 2016 11:59 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien was 'ie niet drunk en is het mindfuck
quote:Op zondag 25 december 2016 11:56 schreef Crip het volgende:
heheKkiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb te veel chocolademelk gehad waarschijnlijkquote:Hhh sawrryquote:![]()
viesdikquote:Op zondag 25 december 2016 12:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kki
[..]
Heb te veel chocolademelk gehad waarschijnlijk
[..]
Hhh sawrry
nee, ik moet eerst nog een half seizoen stranger things er doorheen draaien..quote:Op zondag 25 december 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Moeten jullie niet kerstmis vieren met je familie die je 2 x per jaar ziet
ja vanavondquote:Op zondag 25 december 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Moeten jullie niet kerstmis vieren met je familie die je 2 x per jaar ziet
Nieuwe Zosk gespotquote:Op zondag 25 december 2016 12:05 schreef Crip het volgende:
mensen blijven me vragen of ik dumplings en teokkbokki voor ze wil maken, gvd moet eiglk mn eigen service beginnen.
waaromquote:Op zondag 25 december 2016 12:06 schreef supersof het volgende:
maar ik zie mijn ouders elke week wel hoor
omdat ik daar ga eten en tv kijken en met de hond knuffelenquote:
Die hond is zo sweeeetquote:Op zondag 25 december 2016 12:08 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik daar ga eten en tv kijken en met de hond knuffelen
en dan mag ik auto rijden
al kreeg ik geld toequote:Op zondag 25 december 2016 12:11 schreef supersof het volgende:
Wil iemand gratis tweede kaartje voor vitesse, hier een code: PA76ZR7504
bestellen via vitesse.nl/pathe
Elk weldenkend mens gaat niet naar Vitessequote:Op zondag 25 december 2016 12:11 schreef supersof het volgende:
Wel lief maar ik hou niet van voetbalquote:Op zondag 25 december 2016 12:11 schreef supersof het volgende:
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |