quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan komt het 99% zeker wel goed, die radars etc zien tegenwoordig zoveel dat bijna altijd wel uitgeweken kan worden.
Ahaquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze is half Afrikaans en toen de hulpinstanties kwamen om daar te helpen, was eentje daarvan iemand die uit het land van haar vader kwam. Die ging haar opleiding sponsoren en gaf haar een laptop.
We hebben elkaar online leren kennen doordat ze die laptop had.![]()
Haar opleiding heeft ze inmiddels afgerond en ze is nu gediplomeerd om docente te kunnen worden.
Slaapze Ninja.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:59 schreef Melting het volgende:
Bedankt zover, Paro.
Mijn ogen vallen dicht.
Fijne nacht nog allemaal.
Toedeloequote:Op zaterdag 24 december 2016 23:59 schreef Melting het volgende:
Bedankt zover, Paro.
Mijn ogen vallen dicht.
Fijne nacht nog allemaal.
Chillin' in the airquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]Jawel ja. Alleen het grappige is dat ze op de heenweg ook door een typhoon problemen kreeg, en daardoor reist ze nu business class!
(Reis verkeerd omgeboekt waarbij de terugreis per ongeluk kwam te vervallen, en als goedmakertje mag ze nu dus business class reizen!)
Ik heb nog nooit BC gevlogen, maar ik ga er wel van uit dat dat ook gewoon kut is als het 16 uur is. Misschien dat je wel lekkerder kan slapen, dat wel.quote:Op zondag 25 december 2016 00:06 schreef Rafeiro het volgende:
Het verst dat ik ooit gevlogen heb was naar Spanje, dus een beetje noob op dat vlak.
Het tofste was in een Cessna terwijl mijn pa vloog.
Daar ben je gelukkig zo. Maar langer dan 4 uur, dan is normaal vliegen ruk vind ik. Als je eenmaal bc gevlogen hebt ben je 'verwend'.quote:Op zondag 25 december 2016 00:06 schreef Rafeiro het volgende:
Het verst dat ik ooit gevlogen heb was naar Spanje, dus een beetje noob op dat vlak.
Het tofste was in een Cessna terwijl mijn pa vloog.
Ik zat toen ook nog bij de nooduitgang, dus beenruimte zatquote:Op zondag 25 december 2016 00:08 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Daar ben je gelukkig zo. Maar langer dan 4 uur, dan is normaal vliegen ruk vind ik. Als je eenmaal bc gevlogen hebt ben je 'verwend'.
Ja dat is ook wel fijn. Maar niet koud aan je benen? Zat daar ook wel eens, kreeg je extra dekentjes van de damesquote:Op zondag 25 december 2016 00:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zat toen ook nog bij de nooduitgang, dus beenruimte zat
Geen last van gehad, maar 1,5 uurtje ofzo naar Spanje. Bedenk me net dat ik qua beenruimte wel vaker geluk heb gehad, in de bios achteraan bij het trap pad enzo.quote:Op zondag 25 december 2016 00:12 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel fijn. Maar niet koud aan je benen? Zat daar ook wel eens, kreeg je extra dekentjes van de dames
Bc binnen europa stelt geen ruk meer voor tegenwoordig. Helaas.quote:Op zondag 25 december 2016 00:08 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Daar ben je gelukkig zo. Maar langer dan 4 uur, dan is normaal vliegen ruk vind ik. Als je eenmaal bc gevlogen hebt ben je 'verwend'.
Zelfs EC was me te duur voor alles wat ik wou, ook wel op de verkeerde momenten though, maar iets van 400 euro voor een weekendje Italië of 700 voor een weekendje Noorwegen, dan pas ik uiteindelijk toch maar.quote:Op zondag 25 december 2016 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bc binnen europa stelt geen ruk meer voor tegenwoordig. Helaas.
Niet? Eerder kreeg je luxe gebakjes, ijs en alles.quote:Op zondag 25 december 2016 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bc binnen europa stelt geen ruk meer voor tegenwoordig. Helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |