En toch steun ik je wanneer ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 25 december 2016 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM weet heel goed hoe ik over hem denk en andersom.
Je bent een goed mens.quote:Op zondag 25 december 2016 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch steun ik je wanneer ik denk dat je gelijk hebt.
Mijn objectiviteit is mijn grootste kracht.
Jij en objectiefquote:Op zondag 25 december 2016 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch steun ik je wanneer ik denk dat je gelijk hebt.
Mijn objectiviteit is mijn grootste kracht.
WestWorld schijnt een toffe serie te zijn.quote:Op zondag 25 december 2016 00:28 schreef GGMM het volgende:
Jongens, ik twijfel of ik aan Bates Motel moet beginnen ja of nee. Het lijkt me een beetje een meh-serie.
Maar ik heb ook niet veel alternatieven.
Dat is het.quote:Op zondag 25 december 2016 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WestWorld schijnt een toffe serie te zijn.
Dat kan ik bevestigen. Eergisteren aan begonnen, gisteren laatste aflevering gezien.quote:Op zondag 25 december 2016 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WestWorld schijnt een toffe serie te zijn.
Ik laat me niet imponeren door je moreel verheven vingertje. GGMM heeft gewoon gelijk over de hygiëne van de beste man.quote:Op zondag 25 december 2016 00:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een beetje Hans van Breukelen die de nieuwe PIM support dit.
Aldus de man die smoezelige restjes uit oude Jupiler flesjes drinkt.quote:Op zondag 25 december 2016 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik laat me niet imponeren door je moreel verheven vingertje. GGMM heeft gewoon gelijk over de hygiëne van de beste man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |