wil ook wel even aan je voelenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:46 schreef Amarantha het volgende:
"Nee je mag niet schoppen" "Nee je mag geen afzetketting om je nek knopen".
Voelde mij net moeder.
Maakt niet uit. De enige reden dat ik tijdens m'n vakantie niet op fok zat was omdat ik een ban hadquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:45 schreef zeer het volgende:
[..]
kon geen boeken mee nemen want zat al aan m'n 10kg en was te gierig om een koffer in het ruim mee te laten vliegen
gelukkig, zou je niet willen teleurstellenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maakt niet uit. De enige reden dat ik tijdens m'n vakantie niet op fok zat was omdat ik een ban had
Ja nog wel meer hier volgens mijquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:48 schreef zeer het volgende:
[..]
was echt van overtuigd dat je asian was
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:46 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zou niet naar Amerika gaan met oog op het structureel schenden van mensenrechten, sorry
denk door je kleintjequote:Op zaterdag 24 december 2016 20:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja nog wel meer hier volgens mijik heb geen idee meer waar dat vandaan komt maar is al jaren zo.
Wat zieligquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:49 schreef kdricklamar het volgende:
Omdat ik ga verhuizen woon ik verder weg van mijn vriend af
Ga bij hem wonen en pijp hem iedere ochtend wakkerquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:49 schreef kdricklamar het volgende:
Omdat ik ga verhuizen woon ik verder weg van mijn vriend af
HE JOHquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat een kneuzenkermis waar zijn de leuke users
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |