komt er op?quote:
Te druk op het eerste nummer oidquote:Op zaterdag 24 december 2016 19:39 schreef Fylax het volgende:
wat is trouwens het doel van dat tweede telefoonnummer?
Ariana al aangevraagd?quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:39 schreef Fylax het volgende:
wat is trouwens het doel van dat tweede telefoonnummer?
Daar zat nog enig melodie en vermaak in. Dit is emotieloze, luie patselarij.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi dat je de boybands uit de jaren 90 efficiënt beschrijft
Zodoende had je het fantastisch gevonden als je 20 jaar jonger bent
Ongeveer hetzelfde als wat jullie kijken.quote:
ow ik kijk niet, zie nu de Jumbo reclame.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als wat jullie kijken.
Omdat het 3FM team steeds verliest toch?quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:41 schreef Cee het volgende:
Oh ja, die voetbalwedstrijd, da's tegenwoordig ook niet meer de hype die het vroeger tijdens SR was.
omdat 3FM team altijd verliezen !quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:41 schreef Cee het volgende:
Oh ja, die voetbalwedstrijd, da's tegenwoordig ook niet meer de hype die het vroeger tijdens SR was.
Ik kijk videoclips van Avril Lavignequote:Op zaterdag 24 december 2016 19:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als wat jullie kijken.
haar dubbelganger?quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kijk videoclips van Avril Lavigne.
Nope, hoezo ?quote:
werd ook voorafgaand aan SR gespeeld.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:41 schreef Cee het volgende:
Haha ik ging er ff van uit dat jullie allemaal de stream keken.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik kijk niet, zie nu de Jumbo reclame.
Dat is wel leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |