quote:Vind je?
Op donderdag 26 december 2002 16:44 schreef Henk-E het volgende:[..]
OOOOOOOOOOOOW ja sorryyyyyyyyyyy
Maar eikel is wel een beetje grof
Het enige minpuntje eraan vind ik dat je geen invert-stick heb Met Halo speelde ik altijd met een inverted thumbstick (naar benee kijken door stick naar boven te bewegen, als een vliegtuig zeg maar), en in SC zit dit niet? Wat bagger zeg... Ik kan nog geen lamp kapot schieten man.... Kijk steeds naar de grond
__edit_______
Chocobo: jammer van je icon Deez is niet mooi man
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 27-12-2002 19:41]
quote:zit er wel in
Op vrijdag 27 december 2002 19:36 schreef Neejoh het volgende:
VET gaaf!! Ik vind het echt wel eenspel!
Het enige minpuntje eraan vind ik dat je geen invert-stick heb
Met Halo speelde ik altijd met een inverted thumbstick (naar benee kijken door stick naar boven te bewegen, als een vliegtuig zeg maar), en in SC zit dit niet? Wat bagger zeg... Ik kan nog geen lamp kapot schieten man.... Kijk steeds naar de grond
__edit_______
Chocobo: jammer van je iconDeez is niet mooi man
quote:jij bent mijn held!!!! Echt waar
Op vrijdag 27 december 2002 19:55 schreef EriX het volgende:[..]
zit er wel in
ga in een leven, druk op start selecteer de onderste grote knop van links (met de rechthoekjes) druk op profile settings, controller en druk dan 2 keer omlaag
Ben nu in level 2 bezig Moet de lasers uitschakelen, en klim net door een raam de keuken binnen
Echt supergaaf spel dit.
Ook grappig die extra features Dat stukje dat ze een interview met Sam Fisher hebben
Erg leuk gedaan.
quote:Offtopic - ? Wat is er mis met een Zelda elfje? Die heersen hoor....
Op vrijdag 27 december 2002 19:36 schreef Neejoh het volgende:
VET
__edit_______
Chocobo: jammer van je iconDeez is niet mooi man
quote:offtopic ja
Op zaterdag 28 december 2002 00:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Offtopic - ? Wat is er mis met een Zelda elfje? Die heersen hoor....
En nee, zelda teefjes heersen niet... Je hebt betere gehad dude
Ik ben nu op het Olie-platform, en heb alleen nog maar het standaard wapentje, ideaal voor lichtjes uitknallen
quote:kwil me nergens mee bemoeien maar.... IK WEL!
Op zaterdag 28 december 2002 00:37 schreef Neejoh het volgende:[..]
offtopic ja
Probs mee?
En nee, zelda teefjes heersen niet... Je hebt betere gehad dude
quote:Dan komt straks missie 4. Die vond ik fantastisch !
Op zaterdag 28 december 2002 23:52 schreef Neejoh het volgende:
Daar ben ik nog nietIk ben nu op het Olie-platform, en heb alleen nog maar het standaard wapentje, ideaal voor lichtjes uitknallen
quote:Heel veel mensen zitten daar vast. Wat ik het gedaan is alle lichamen in het donker plaatsen. Denk aan de koks boven,...de bewakers overal en beneden. Je moet ze uit het zicht plaatsen..... Iets ligt niet goed. Doe anders alle lichten uit....deed ik ook !
Op zondag 29 december 2002 11:02 schreef dapluiz het volgende:
argh, missie 2, net die colonel voor de scanner gehouden, ga ik naar binnen, schiet die camera kapot, en net als ik naar buiten wil gaan is het mission failed omdat er een lichaam is gevonden, maar alle lichamen liggen verstopt!
Help iemand
Tis de missie na de CIA btw
quote:Bom uitschakelen moet je...
Op zondag 29 december 2002 15:25 schreef Robhimself het volgende:
Ik moet nu binnen 2:20 naar een of andere kamer rennen om iets uit te schakelenAlleen die PLEURIS mijnen hangen in de weg. Wat ist beste, sneaken of die dingen eerst opblazen?
Ik heb met een snipermode alle mijnen opgeblazen/kapot geschoten.
(Van een afstand)
Je moet het een paar keer doen om te weten waar ze hangen, en om te weten waar de bom zich bevind.
Als je de bom klaar hebt.. dan pas word de missie pittig
quote:Ik kwam na die missie er pas achter hoe ik de thermo goggles kon aanzetten, dus ik zou het niet weten
Op zondag 29 december 2002 15:35 schreef Neejoh het volgende:
He ik ga nu weer beginnen, maar ff vraagje. Klopt het dat de Thermo-goggles het nog niet doen op het olie-platform? Op de demo die ik op de PC heb gedaan, heb je in het politiebureau al de thermogoggles...
(Rechts drukken op de analoge knoppen.)
quote:Heb het al van me zwager gehoord, moet het licht in de vriezer uitzetten/uitschieten
Op zondag 29 december 2002 11:58 schreef Chocobo het volgende:[..]
Heel veel mensen zitten daar vast. Wat ik het gedaan is alle lichamen in het donker plaatsen. Denk aan de koks boven,...de bewakers overal en beneden. Je moet ze uit het zicht plaatsen..... Iets ligt niet goed. Doe anders alle lichten uit....deed ik ook !
quote:Ik sloop langs alle bommen en liep rustig het pad af. Had nog iets van 20 seconden over nadat de bom onschadelijk was !
Op zondag 29 december 2002 15:25 schreef Robhimself het volgende:
Ik moet nu binnen 2:20 naar een of andere kamer rennen om iets uit te schakelenAlleen die PLEURIS mijnen hangen in de weg. Wat ist beste, sneaken of die dingen eerst opblazen?
quote:Is ook knap te noemen inderdaad.. ik ging rennen, sniperen, rennen, en had 2 sec over na de bom.
Op zondag 29 december 2002 16:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik sloop langs alle bommen en liep rustig het pad af. Had nog iets van 20 seconden over nadat de bom onschadelijk was !
quote:Snipen neemt toch veels te veel tijd in beslag? Rustig lopen gaat echt veel sneller ! Waar zit jij nou met Splinter Cell Gijs ?
Op zondag 29 december 2002 16:03 schreef Bastard het volgende:[..]
Is ook knap te noemen inderdaad.. ik ging rennen, sniperen, rennen, en had 2 sec over na de bom.
(Hart klopt dan wel in je keel kan ik zeggen)
quote:Zelfde plek... spel in de hoek getieft.
Op zondag 29 december 2002 16:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Waar zit jij nou met Splinter Cell Gijs ?
quote:
Op zondag 29 december 2002 16:11 schreef Bastard het volgende:[..]
Zelfde plek... spel in de hoek getieft.
quote:Ja hoor. Ik kom er ronduit voor uit..
Op zondag 29 december 2002 16:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
OMG !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |