quote:
Op woensdag 11 december 2002 19:13 schreef Bastard het volgende:[..]
Hee
Moet er wel tijd voor hebben .
quote:
Op donderdag 12 december 2002 11:07 schreef Smots het volgende:
Ik heb gisteren bezoek gekregen van Sam in mijn woonkamer!!![]()
Ik weet nu al dat ik het spel weer overnieuw ga spelen.. nu ik weet hoe de missie er uit ziet en waar de bewakers staan is dat goed te doen, nu schrik me nog wel eens de pestpokken.
Ik zit alleen ff met een vraagje: ik ben nu bij de training, en vraag me af hoe ik een deur open ?
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 13-12-2002 17:31]
quote:Splinter Cell gaat een lang en lang spel voor jou worden
Op vrijdag 13 december 2002 16:53 schreef qbus het volgende:
ik ben nu bij de training, en vraag me af hoe ik een deur open ?
quote:Ik zit daar net voor. Klinkt erg cool.....
Op vrijdag 13 december 2002 18:33 schreef HAL9000S het volgende:
Volgens mij ben ik in de laatste missie beland in het kasteel van nikolaidis. Aardig moeilijk met allerlei lazerstralen en specops. Splinter cell rulez!!!
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 10:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Splinter Cell gaat een lang en lang spel voor jou worden
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 22:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik voorspel dat jij ergens in 2004 klaar bent met dit spel..
quote:In volgorde..
Op zaterdag 14 december 2002 10:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik zit daar net voor. Klinkt erg cool.....
Ik zit in 8.........Chinese Embassy en moet nu die keypads aflezen met mijn visor, maar met alle respect.....das niet zo makkelijk
Ik zie gewoon geen fuck. Bij mij gloeit door de warmte alleen nummer 6.....snap het ff niet.
quote:Check,.........
Op zaterdag 14 december 2002 10:58 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
In volgorde..
Degene die het meest de kleur heeft van de rest van de knopjes is het eerst ingedrukt..Hoe meer de kleur richting geel gaat hoe later ingedrukt..
Tip: Schrijf die codes op!!!!!
*Naar Xbox rent*
quote:tip: vuur op de benzinepomp, dat stuk met die keypads is idd irritant! Hoevaak ik het stuk "the general is killing himself, where are you? In his office" heb gehoord voordat ik het eindelijk haalde....
Op zaterdag 14 december 2002 15:35 schreef Chocobo het volgende:
Zo,.......een hoop gegamed. Ben nu denk ik aan het einde van missie 8 bij die vrachtwagen. FF 2x geprobeerd maar die ene vrachtwagen blokkeerd mijn visie op de andere. (Ken die tank niet raken) Nou ja,.....vanavond weer verder.
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 14-12-2002 16:42]
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 15:35 schreef Chocobo het volgende:
Zo,.......een hoop gegamed. Ben nu denk ik aan het einde van missie 8 bij die vrachtwagen. FF 2x geprobeerd maar die ene vrachtwagen blokkeerd mijn visie op de andere. (Ken die tank niet raken) Nou ja,.....vanavond weer verder.
kwep andere datum niet morgen
[Dit bericht is gewijzigd door Mastermaus op 14-12-2002 19:00]
quote:Demo ja..Hier wordt de FV besproken..
Op zaterdag 14 december 2002 18:47 schreef Mastermaus het volgende:
voor volgende deel ken je de [xbox] in de topic titel weghalen want 19 dec ken je de DEMO DOWNLOADEN op de site!!! www.splintercell.comkwep andere datum niet morgen
quote:Precies,..en we bepalen tevens zelf wel wat we in de topictitel plaatsen
Op zaterdag 14 december 2002 19:31 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Demo ja..Hier wordt de FV besproken..
En die is nog niet uit..
Nog bedankt voor je tips Dag, maar uiteindelijk heb ik die vrachtwagenshit toch anders gedaan. Was een klote stuk. Uiteindelijk pleurde ik een granaat tussen die twee wagen van achter (op die trap) BOEM.......... Coole missie.
Zit nu in missie 9,............. damn,...eerst wat Tombraider achtige kapriolen uitgehaald en kijk nu uit op een plein. Wat een hoop bewakers en honden zeg. Anyway,............tis
quote:Er lopen 2 guards met 2 honden rond en een gast in die toren, w8 maar tot je in het paleis zelf bent, bijna iedere kamer is een nieuw safepunt.
Op zondag 15 december 2002 09:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zit nu in missie 9,............. damn,...eerst wat Tombraider achtige kapriolen uitgehaald en kijk nu uit op een plein. Wat een hoop bewakers en honden zeg.
quote:Ik heb het gemerkt ja...........
Op zondag 15 december 2002 13:43 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Er lopen 2 guards met 2 honden rond en een gast in die toren, w8 maar tot je in het paleis zelf bent, bijna iedere kamer is een nieuw safepunt.
quote:JOh
Op zondag 15 december 2002 11:29 schreef Tain het volgende:
Ben nu pas bij het mijnenveld en echt irritant met al die bewakers met die lichten eromheen
quote:Hehehe,......das een pittig stukje he !
Op zondag 15 december 2002 16:17 schreef Bastard het volgende:[..]
JOh
Daar zit ik dus ook
quote:Vind je het grappig
Op zondag 15 december 2002 17:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hehehe,......das een pittig stukje he !
quote:Je mag sowieso niet in de lichten staan of er nu bewakers zijn of niet.
Op zondag 15 december 2002 17:45 schreef Bastard het volgende:[..]
Vind je het grappig
Ik ben verdomme al 5x afgeschoten
Kan iemand vertellen hoeveel bewakers in die omgeving zijn, ik heb er 3 afgeschoten en toch als ik me dan veilig in de lichten waan gaat het alarm af.
quote:Ik kan er niet tegen als ik meer dan 5x dood ga op hetzelfde stuk.. dan moet ik al door hebben hoe het wel moet.
Op zondag 15 december 2002 17:46 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je mag sowieso niet in de lichten staan of er nu bewakers zijn of niet.
5x pas ? Dat duurt nog wel ff denk ik.
quote:Daarom snap ik ook niet dat Daggle dit op Hard heeft uitgespeeld. Das echt knap !
Op zondag 15 december 2002 17:54 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik kan er niet tegen als ik meer dan 5x dood ga op hetzelfde stuk.. dan moet ik al door hebben hoe het wel moet.
Dus ik heb mn CMR3 er weer ingegooid om daar verschikkelijk hard door USA heen te rijden en daarna door Japan heen te krossen.
quote:Volgens mij waren er 2 guards, 'snipe ze allebei en spring dan van container naar container naar voren. Met een beetje handigheid lukt het je om niet in het licht te komen. Ga niet naar die deur in het midden want daar liggen mijnen, ga naar de rechterkant, daar moet je wezen.
Op zondag 15 december 2002 17:45 schreef Bastard het volgende:[..]
Vind je het grappig
Ik ben verdomme al 5x afgeschoten
Kan iemand vertellen hoeveel bewakers in die omgeving zijn, ik heb er 3 afgeschoten en toch als ik me dan veilig in de lichten waan gaat het alarm af.
quote:
Op zondag 15 december 2002 17:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
Daarom snap ik ook niet dat Daggle dit op Hard heeft uitgespeeld. Das echt knap !
quote:Ik had inderdaad met mn schietcamera rechtsachterin een deur gezien
Op zondag 15 december 2002 18:54 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Volgens mij waren er 2 guards, 'snipe ze allebei en spring dan van container naar container naar voren. Met een beetje handigheid lukt het je om niet in het licht te komen. Ga niet naar die deur in het midden want daar liggen mijnen, ga naar de rechterkant, daar moet je wezen.
quote:Daar is geen deur
Op maandag 16 december 2002 10:32 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik had inderdaad met mn schietcamera rechtsachterin een deur gezien
Dus eerst sniperen 2x.. daarna van container naar container springen... ok .
Wat eigenlijk een beetje jammer is dat ik bepaalde gadgets nauwlijks heb gebruikt, de camera jammer heb ik maar 1x gebruikt terwijl het daar eigenlijk niet eens nodig was, wou hem gewoon eens proberen (laatste level). De Sticky cams gebruikte ik soms, echt lekkere gadget, evenals de Diversion cam natuurlijk
Prachtig was natuurlijk het makkelijke/natuurlijk aanvoelende gebruik van de Thermal & Night goggles.. echt.. als ik een ander spel speel waar het een beetje donker is in de kamer ben ik geneigd de nightgoggles op te zetten prachtig gedaan dat je het met je directional pad kon doen.
zucht. wat een spel
Vanavond 3x ahter elakar1
Dan weer DVD nie goed, dan weer gewoon hangen
pfff..
toch maar ff ter reparatie brengen!
Ben ik um kweenie hoelang kwijt!
iemand ervaringen mee>?
quote:Als het goed is gaat dat vrij snel. Je cd-rom kan mol zijn. Zeker weten dat je cd niet beschadigd is?
Op woensdag 18 december 2002 23:37 schreef UNDERTAKER het volgende:
die gekke xdoos blijft steeds vaker hangen bij laden/opslaan van het spel!!
Word er nie goed van!!!Vanavond 3x ahter elakar1
Dan weer DVD nie goed, dan weer gewoon hangen
pfff..
toch maar ff ter reparatie brengen!
Ben ik um kweenie hoelang kwijt!iemand ervaringen mee>?
quote:Ik geloof dat robhimself um ooit is heeft laten repareren..Kreeg um erg snel weer terug.
Op woensdag 18 december 2002 23:37 schreef UNDERTAKER het volgende:toch maar ff ter reparatie brengen!
Ben ik um kweenie hoelang kwijt!iemand ervaringen mee>?
quote:En dan.......... ? Krijg je SC op de Xbox of ben jij ook zo'n verwant pc aanhanger
Op donderdag 19 december 2002 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog een maandje
quote:? Download ?
Op donderdag 19 december 2002 13:19 schreef BDisOKE het volgende:
nou.... ik kan de download niet vinden....
quote:? Pc demo ofzo? Oh,.......... ben een consolegamer dus vind het niet cool, maar omdat ik jullie wil helpen...........
Op donderdag 19 december 2002 13:27 schreef Jop het volgende:
Demo
Hier
quote:Hehehehe, ik moet eerlijk zeggen dat ik wel eens wat uitstel ja
Op donderdag 19 december 2002 13:32 schreef Jop het volgende:
Heb je em nou al uitgespeeld Chocobo? Of stel je het zo lang mogelijk uitWaar in het kasteel zit je?
Daarna ga ik Eternal Darkness gamen !
fuck moet maar eens naar me werk gaan. gameze
quote:
Op donderdag 19 december 2002 13:28 schreef Chocobo het volgende:
http://www.3dgamers.com/news/more/1040268516/
En bedankt!
quote:No problem vriend !
Op donderdag 19 december 2002 13:45 schreef BDisOKE het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
En bedankt!
General protection fault!
History: RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Iemand een oplossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |