quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:50 schreef houdjemond het volgende:
Jaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
* houdjemond doet een dansje met jullie
* Fokker89 Blaast een keer en houdjemond ligt in de hoek.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb hele kleine voetjes, geen schoenen aan en ik weeg 47 kilo dus niks aan de hand![]()
hehequote:Op zaterdag 24 december 2016 15:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb hele kleine voetjes, geen schoenen aan en ik weeg 47 kilo dus niks aan de hand![]()
Ik ga de keuken wel in danquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
* Fokker89 Blaast een keer en houdjemond ligt in de hoek.
Dus dit.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:54 schreef Kyran het volgende:
Het was leuk voor 1x toen die zo dronken was, maar nu is het gewoon vreemd ... en slecht, en vals en awkwaaard
Volgende keer eerst maar ff de kroeg inquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:54 schreef Kyran het volgende:
Het was leuk voor 1x toen die zo dronken was, maar nu is het gewoon vreemd ... en slecht, en vals en awkwaaard
Ditquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:56 schreef Kyran het volgende:
man, waarom valt kerstavond in het weekend
vanavond gezellig eten, maar wil ook einde van SR kijken, en NFL ... ik kan me niet opdelen ffs
yeah Jim, it's ameezing!quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:57 schreef Japepk het volgende:
Wat ik zeg, volgens mij is dit een half opgezet plannetje. In elk geval door zijn baas. Da's namelijk de eigenaar van meerdere grote kroegen/clubs in Breda. Hoe vaak de naam van die karaokebar wel niet valt.. Prima tent overigens
Mooie hoekquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:59 schreef LekkerWeertje het volgende:
Hey, Dieuwke vanuit een andere hoek.
er gaat toch niks boven Amberquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:59 schreef LekkerWeertje het volgende:
Hey, Dieuwke vanuit een andere hoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |