hehe.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat zou gaan noemen hè.. (tweede deel dan hè).
Denk het niet, maar zou idd een briljante zet zijn geweest.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
Zonder gekte ben benieuwd of ze Simons dan op 1 hadden gezet, Bilge. Bats gewoon, dat zou wel een soort signaal zijn iig. Tuna weg en Sylvana op één.
Ga je wel va banque, maar zou briljant geweest zijn iig.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
hehe.
[..]
Denk het niet, maar zou idd een briljant signaal zijn geweest.
Wat is jouw afkomst eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
hehe.
[..]
Denk het niet, maar zou idd een briljante zet zijn geweest.
Is Oztürk autoverkoper? Heeft een mooi hotel, volgens mij. Ik kan er weinig info over vinden.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:08 schreef luxerobots het volgende:
Öztürk is een louche autoverkoper.
Sylvana hysterisch, het is hilarisch hoe snel ze haar eigen partij begonnen is.
Kuzu en Azarkan weten de standpunten nog het netst te verpakken.
Ozturk heeft de mentale capaciteiten niet om de Nederlandse of Turkse politiek in te kunnen. Kuku idem, maar er moeten toch wat mensen aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:08 schreef luxerobots het volgende:
Öztürk is een louche autoverkoper.
Sylvana hysterisch, het is hilarisch hoe snel ze haar eigen partij begonnen is.
Kuzu en Azarkan weten de standpunten nog het netst te verpakken.
Een spreekwoordelijke autoverkoper.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is Oztürk autoverkoper? Heeft een mooi hotel, volgens mij. Ik kan er weinig info over vinden.
Sylvana had beter in DENK kunnen blijven iig, want nu is de kans dat ze Kamerlid wordt erg klein geworden.
Kuzu en Azarkan kunnen goed Kamerlid zijn idd.
Dat is een ander niveau, mijn partij is het ook niet, maar van mij mogen ze proberen. We weten niet hoe het marcheert in NL in de toekomst. We moeten toch met allerlei mensen uit andere culturen door een deur op gegeven moment. Ik zie een partij als DENK nog wel evolueren.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een spreekwoordelijke autoverkoper.
Ik zie weinig goeds in Denk, populisme van het niveau Wilders, maar dan hypocrieter.
Als het nu al versplintert in kleinere politieke partijtjes zal daar nooit een grote solide partij uit groeien. Als het vol met intellectuelen zou zitten dan wordt dat een ander verhaal maar dat zit het niet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is een ander niveau, mijn partij is het ook niet, maar van mij mogen ze proberen. We weten niet hoe het marcheert in NL in de toekomst. We moeten toch met allerlei mensen uit andere culturen door een deur op gegeven moment. Ik zie een partij als DENK nog wel evolueren.
Nee, akkoord, maar we zitten wrs wel in een transitie-periode toch, denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als het nu al versplintert in kleinere politieke partijtjes zal daar nooit een grote solide partij uit groeien.
Een partij voor allochtonen heeft groeipotentie.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, akkoord, maar we zitten wrs wel in een transitie-periode toch, denk ik.
Sylvana en Denk hadden samen voor 1 of 2 zetels max kunnen gaan. Nu lopen ze de kans dat ze beide als sneeuw voor de zon verdampen. Want het geduld tot de volgende verkiezingen zit er bij vele nieuwkomers vaak niet bij.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, akkoord, maar we zitten wrs wel in een transitie-periode toch, denk ik.
Denk zie ik wel een paar zetels pakken. Hun harde kern bevindt zich in de Turkse gemeenschap in Nederland (ongeveer 500.000 mensen). Dan stemmen er ook nog wel wat andere allochtonen/moslims op.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Sylvana en Denk hadden samen voor 1 of 2 zetels max kunnen gaan. Nu lopen ze de kans dat ze beide als sneeuw voor de zon verdampen. Want heg geduld tot de volgende verkiezingen zit er bij vele nieuwkomers niet bij.
Mwaoh, kijk ik ben strikt seculier, maar ik denk wel dat onze toekomst er anders uit gaat zien, hoe je het wendt of keert en zeker in de long run. Ga je niets tegen doen. Dus ja.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een partij voor allochtonen heeft groeipotentie.
Grote kans idd.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Sylvana en Denk hadden samen voor 1 of 2 zetels max kunnen gaan. Nu lopen ze de kans dat ze beide als sneeuw voor de zon verdampen. Want het geduld tot de volgende verkiezingen zit er bij vele nieuwkomers vaak niet bij.
Dat vindt ik zo'n vreemde houding, alles wordt multicultureel, kunnen we niets tegen doen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwaoh, kijk ik ben strikt seculier, maar ik denk wel dat onze toekomst er anders uit gaat zien, hoe je het wendt of keert en zeker in de long run. Ga je niets tegen doen. Dus ja.
Ik denk dat je die seculariteit moet vast houden en extra moet schragen, wil je het leefbaar houden.
Dat blok van de "Turkse gemeenschap" kun je aftakken in CHP, HDP, MHP en AKP stemmers. Moslims, Atheisten en misschien een enkele Christen. Daarnaast zijn er genoeg Turken die zich niet met de gemeenschap vebonden voelen en zich Nederlander voelen en bij hun partij blijven. Aangezien de heren van Denk duidelijk AKP-fanatici zijn en de Turkse Nederlander dit wel weet zullen ze slechts een paar vissen uit de vijver hengelen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Denk zie ik wel een paar zetels pakken. Hun harde kern bevindt zich in de Turkse gemeenschap in Nederland (ongeveer 500.000 mensen). Dan stemmen er ook nog wel wat andere allochtonen/moslims op.
Bij Sylvana denk ik dat bijna niemand in haar een serieus politicus ziet. Te kleine achterban ook.
Ja, goed, dat is een andere discussie idd. Ander topic ook dan dat je ervoor moet openen toch.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat vindt ik zo'n vreemde houding, alles wordt multicultureel, kunnen we niets tegen doen.
China blijft Chinees en Rusland Russisch. Maar hier in het westen moeten we miljoenen migranten opvangen.
''Bij de laatste verkiezingen mochten 270.000 Nederlandse Turken stemmen. Ongeveer de helft van hen deed dit ook. Een overgrote meerderheid, 69 procent, stemde daarbij op de AKP van Erdogan.''quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat blok van de "Turkse gemeenschap" kun je aftakken in CHP, HDP, MHP en AKP stemmers. Moslims, Atheisten en misschien een enkele Christen. Daarnaast zijn er genoeg Turken die zich niet met de gemeenschap vebonden voelen en zich Nederlander voelen en bij hun partij blijven. Aangezien de heren van Denk duidelijk AKP-fanatici zijn en de Turkse Nederlander dit wel weet zullen ze slechts een paar vissen uit de vijver hengelen.
Ok dus van de 500.000 waren er 270.000 stemgerechtigd. ongeveer 135.000 stemden waarvan 69% op de Akp. Dat waren er dus zo'n 93150. Daarmee kunnen ze in theorie 1 zetel behalen en Kuzu op t platform krijgen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
''Bij de laatste verkiezingen mochten 270.000 Nederlandse Turken stemmen. Ongeveer de helft van hen deed dit ook. Een overgrote meerderheid, 69 procent, stemde daarbij op de AKP van Erdogan.''
http://www.metronieuws.nl(...)gan-als-in-nederland
Van de 500.000 waren er 270.000 stemgerechtigd voor de Turkse verkiezingen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ok dus van de 500.000 waren er 270.000 stemgerechtigd. ongeveer 135.000 stemden waarvan 69% op de Akp. Dat waren er dus zo'n 93150. Daarmee kunnen ze in theorie 1 zetel behalen.
Als de kiezer hem weet te vinden wel. Dat moet blijken. De Surinamers en de stemmers die voor de verbondenheid gingen lijken met het vertrek van boegbeeld Sylvana niet echt meer een aankoppelingspunt te hebben. En door in de kamer in het Arabisch te spreken ben je er als beweging niet meer voor iedere Nederlander.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Van de 500.000 waren er 270.000 stemgerechtigd voor de Turkse verkiezingen.
Ik weet niet hoe die procedure was, hoe je ingeschreven moest staan etc.
Daarbij waren er maar twee stemlocaties in Nederland, de drempel om te stemmen was hoog.
Die groep voor de Nederlandse verkiezingen kan dus wel eens wat groter uitvallen.
Daarbij heb je dan 93.000 stemmen van Turken. Er zullen ook nog wel wat andere allochtonen op stemmen (Azarkan met zijn Marokkaanse achtergrond staat op 2). Dan heb je alweer zo 2 zetels.
mogge...quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Abstract en daarom oncontroleerbaar. Kun je concreet aangeven waarom Sylvana en de andere DENK-ers als olie en water zijn?
dat kan zijn, dat het een inhoudelijk verweer is, maar daarmee gaat men de eisers nog niet afschepen. Persoonlijk vind ik het kwalijk dat ik überhaupt met een verweer moet komen, vind het eigenlijk een belediging. Een beetje normaal mens gaat een onschuldig ander mens niet lastigvallen met dit soort absurditeit. En zeker niet via een turkse partij die zelf een puinhoop geschiedenis hebben.quote:Door te stellen dat geen mens schuldig is voor de daden van zijn voorouders geef je een inhoudelijk verweer. Het kan dus blijkbaar wel.
Ik vermoed eerder dat ''het'' turkse leger een koers zag aankomen die weg stuurt van seculariteit, dwz, dat ze gingen inzien dat turkije steeds meer islam wordt onder erdogan.quote:Je kunt je best inlezen over een conflict uit een ander land zonder inwoner van dat land te zijn.
Ik weet niet wat de schrijver precies bedoelt met 'gesteund door imperialisten'. Wellicht doelt hij slechts op morele steun, in de zin dat het falen van de staatsgreep in het Westen vooral teleurstelling opriep.
Persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat de staatsgreep op commando van de VS is uitgevoerd door de Fethullah Gülen-organisatie.
nou, ik weet ook niet of suleyman mensen persoonlijk een kop kleiner heeft gemaakt, maar mag duidelijk zijn dat het vergroten van imperium meestal niet tot stand komt omdat andere landeigenaren vrijwillig de macht overdragen. Dus dat is dan gewoon weggeroofd.quote:Ik weet niet wat Suleyman de Grote op zijn kerfstok heeft, maar iig: 2 wrongs doesn't make 1 right.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |