is goed Mama Appelsap.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
let er maar op, hij zingt echt domien.
Ik vind hem goed hoorquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:23 schreef noodgang het volgende:
Wat een naam voor een karaokebar, de ameezing
hier zijn de boontjes gedopt. de rest is ovenfunctiequote:Op zaterdag 24 december 2016 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo, de pesto staat in de zalm in te trekken
Ik moet zo nog wel een paar andere dingen doen. Courgette snijden en bakken, zalmstukjes bakken... de rest is wel ovenquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier zijn de boontjes gedopt. de rest is ovenfunctie
Hier in Valkenswaard is elk jaar een muziekevenement dat Ameezing Valkenswaard heet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:23 schreef noodgang het volgende:
Wat een naam voor een karaokebar, de ameezing
ow ik vergeet de spekjes, die moeten nog wel gebakken. Dus alleen boontjes en spekjes op t vuur en de zalm in bladerdeeg en de aardappelprut in de oven.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet zo nog wel een paar andere dingen doen. Courgette snijden en bakken, zalmstukjes bakken... de rest is wel oven
Dat klinkt niet verkeerdquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet zo nog wel een paar andere dingen doen. Courgette snijden en bakken, zalmstukjes bakken... de rest is wel oven
Ken haar niet, maar das erg jong.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:42 schreef Nizno het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-straathof-overleden
deze nieuwsflits moet ff
nou ja ik keek toen wel de voice en kon dr wel waarderen als mens.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ken haar niet, maar das erg jong.
Ken haar niet, maar zulk nieuws is altijd klotequote:Op zaterdag 24 december 2016 15:42 schreef Nizno het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-straathof-overleden
deze nieuwsflits moet ff
Woon je in België?quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:43 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb stofgezogen, ben trots. Straks nog even die grafwinkels in en dan ben ik klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |