heb je even?quote:Op zaterdag 24 december 2016 08:45 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Dit gaat allemaal over dat glazenhuis-project begrijp ik inmiddels, ik heb het verder allemaal niet gevolgd, vertel, wat jeukt je zo!!?
Dit slaat weer nergens op. Dom geblaat in de ruimte. Zoek een ander stokpaardje of houten ezel om op te rijden.quote:
Huppa de volgendequote:Op zaterdag 24 december 2016 08:43 schreef Barrah het volgende:
Terechte klacht.
Beter open ze klaagtoptics over tong80.
Drie kwartier later inmiddels......quote:
Ja, indeed..quote:Op zaterdag 24 december 2016 09:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie kwartier later inmiddels......
Dat zal wel meevallen. Meestal zijn dit soort trieste figuren bedeeld met een lelijk uiterlijk en weinig sociale vaardigheden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:56 schreef Zwansen het volgende:
Zo'n Iwanius bijvoorbeeld. Wat als zo iemand kinderen krijgt en dit soort dingen overbrengt...
En wat dan nog?quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Als een schaap achter de kudde van Tijn aanlopen en zo de zakken van 3FM vullen![]()
____!!!!!
Ja, true.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:28 schreef Barrah het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Meestal zijn dit soort trieste figuren bedeeld met een lelijk uiterlijk en weinig sociale vaardigheden.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 08:43 schreef Barrah het volgende:
Terechte klacht.
Beter open ze klaagtoptics over tong80.
Ha ha ha heerlijk. Heb me nooit in je vergist. Ga doorquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Als een schaap achter de kudde van Tijn aanlopen en zo de zakken van 3FM vullen![]()
____!!!!!
Heerlijk. Op m'n wenken bediend.quote:
Open er éénquote:
Al dat geklaag over criminele allochtonen en moslimextremisten. Alsof je verplicht naar het journaal moet kijken.quote:Op zondag 25 december 2016 07:18 schreef Elfletterig het volgende:
Terechte klacht. Serious Request-haters die niks beters te doen hebben dan hun gal te spuwen over de rug van een doodziek 6-jarig jochie zijn sneu. Alsof je verplicht naar SR moet luisteren, alsof je verplicht moet luisteren.
quote:Op zondag 25 december 2016 08:44 schreef Barrah het volgende:
[..]
Al dat geklaag over criminele allochtonen en moslimextremisten. Alsof je verplicht naar het journaal moet kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |