Je snapt er gewoon niks van, maar dat maakt natuurlijk niet uit verder. Hebben we allemaal wel eens.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:47 schreef freeman1 het volgende:
Walgelijk hoe 3FM misbruikt maakt van dat joch.
dat begrijp ikquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:32 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dat is een user hier op deze site.
ff opletten he.
En iedereen maar vrolijk zijn nagels lakkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 13:47 schreef freeman1 het volgende:
Ja maar bijna niemand wilt dat toegeven/inzien.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:47 schreef freeman1 het volgende:
En na 31 december heeft niemand het meer over het goede doelquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:39 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ja maar bijna niemand wilt dat toegeven/inzien.
"Ow het is december, tijd om ons goed te laten voelen door te doneren"
extra karma als het een terminaal kind is.
Klacht is niet die Tijn (uiteraard) maar hoe het uitgebuit wordt door 3FM/karma kanon voor doneerders
Ik volg die flauwekul verder niet; is er wel een bewijs geleverd dat dat joch daadwerkelijk ziek is en dat het niet gewoon een marketing dingetje van 3FM is?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:39 schreef Pap89 het volgende:
Ja maar bijna niemand wilt dat toegeven/inzien.
"Ow het is december, tijd om ons goed te laten voelen door te doneren"
extra karma als het een terminaal kind is.
Klacht is niet die Tijn (uiteraard) maar hoe het uitgebuit wordt door 3FM/karma kanon voor doneerders
Dat is wel een beetje ver gezocht denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:58 schreef cricket het volgende:
[..]
Ik volg die flauwekul verder niet; is er wel een bewijs geleverd dat dat joch daadwerkelijk ziek is en dat het niet gewoon een marketing dingetje van 3FM is?
Ditquote:Op vrijdag 23 december 2016 12:17 schreef Rezania het volgende:
Hier over klagen.Dan ben je serieus wel heel zielig.
Ik stel niet bij voorbaat dat het wel of niet zo is dat het alleen een marketing dingetje is (in fact, I don't care either way), enkel dat het een relevante vraag is om te stellen en dat het antwoord wel van belang is voor het verhaal dat wordt gehouden. Het zou kunnen, net als dat er diverse gradaties op die schaal zijn zoals wel ziek, maar verder geen eigen inbreng in het verhaal maar gewoon ingehuurd door 3FM voor een dergelijke stunt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 07:11 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje ver gezocht denk ik
Anders open je er toch zelf een topic over..quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:00 schreef adnapekkid het volgende:
Hoezo is er nog geen Tijn topic?
Klacht: miljoen euro naar SR
Goed gesproken. Misselijkmakend.quote:Op zaterdag 24 december 2016 08:15 schreef tja77 het volgende:
Klagen over een aktie van een 6-jarig ongeneeslijk ziek kind. Wees blij dat je zelf gezond bent, en dank god op je blote knieen als je zelf een kind hebt dat gezond is.
Er is voor een ouder NIKS erger dan je eigen kind te overleven, en te moeten leven met de gedachte dat je kind eerder dood is dan jij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |