Oh, dat halen we in WGR idd niet, de huidige SC is wel van dit jaarquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Deze is al sinds 2014 open
SHO / ShowChat #1251: Het grote ShowChat, we're officially dead
verjaardag vier ik al jaren niet meer.. komt toch niemandquote:Op zaterdag 24 december 2016 10:40 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd!! Verjaardagsstress + kerststress. Dat kan een mens net over de rand kieperen![]()
Maar jullie lijken mij allebei vrij stressbestendig, dus is het vast verjaardagsplezier + kerstplezier = dubbel feest
Wij verjaren op dezelfde dag ;-) Vicky en ik. Allebei alweer 25!!quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Wacht, gefeliciteerd? Wat heb ik gemist?
Ook een goed idee!quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:04 schreef Leandra het volgende:
Wij gaan straks het kerstthuismenu van een restaurant ophalen, scheelt ook een hoop gedoe met lastige ingrediënten en toch een sublieme maaltijd.
Ik heb meneer en minime op pad gestuurd voor de laatste boodschappen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:40 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd!! Verjaardagsstress + kerststress. Dat kan een mens net over de rand kieperen![]()
Maar jullie lijken mij allebei vrij stressbestendig, dus is het vast verjaardagsplezier + kerstplezier = dubbel feest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Cathmar op 24-12-2016 12:29:38 ]Met een meidenkwartet
Story of my life ja 😂quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd amaranta! En die man van jou verliest ook z'n streken niet he ...
quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:14 schreef Cathmar het volgende:
Ook slim Leandra!!
En gefeliciteerd jarigen!!Wanneer gaan jullie? Spannend hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amaranta ik vind bij het niet zo laat maken 2 uur al erg laatdus kuddos voor jou
Ik heb je lief mijn hele leven
Voor mij was 1 uur ook prima geweest. Maar het was mijn man zijn afscheid, hij begint na nieuwjaar ergens anders. Dus wilde ook niet bij voorbaat al een spelbreker zijn. En het was ook zeker wel gezellig.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:17 schreef laziness het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie? Spannend hoor!
Amaranta ik vind bij het niet zo laat maken 2 uur al erg laatdus kuddos voor jou
quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:14 schreef Cathmar het volgende:
Ook slim Leandra!!
En gefeliciteerd jarigen!!
En Amaranta, súper stom!!Visum wel geregeld nu??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eeuwig 25 tochquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij verjaren op dezelfde dag ;-) Vicky en ik. Allebei alweer 25!!
Ik ben 2 jaar jonger :-)quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
eeuwig 25 toch
Jij bent toch jonger dan ik?
Ik mag nog 1 jaar 30er zijn..
Slim Lazi!!
quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb meneer en minime op pad gestuurd voor de laatste boodschappen.
Hoewel ik het niet vier, komen er toch wat mensen langs voor bakje thee koffie.
Vanavond uit eten. Morgen hier eten. En overmorgen gourmet bij mijn schoonloeder.OMG...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was gewoon gegaan trouwens
Edit: oh, z'n afscheid.... lastig, lastig, lastig![]()
jonkie 😂😂quote:
Welk restaurant?quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:04 schreef Leandra het volgende:
Wij gaan straks het kerstthuismenu van een restaurant ophalen, scheelt ook een hoop gedoe met lastige ingrediënten en toch een sublieme maaltijd.
Wij bestellen tegenwoordig elke week via de app, scheelt zoveel tijd in de supermarktquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:01 schreef laziness het volgende:
Ik ben best blij met de ontwikkeling in hoe we boodschappen doen.
Ik heb alles in de jumbo app besteld en mijn man heeft het afgehaald. Geen stress, geen drukte.
En alles op voorraad. Hoezee!
De Oranjerie in Barneveld.quote:
Oh, wat een goed idee! Ik ga direct voor volgend jaar kijken of er hier in de buurt ook zoiets is.quote:Op zaterdag 24 december 2016 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Oranjerie in Barneveld.
http://www.restaurantdeor(...)e_kerstdag_open.html
Al een paar keer het kerstthuismenu van gehad (de eerste keer dat ik in de mail zag dat ze dat aanboden heb ik letterlijk zitten janken van blijdschap, ontroering, hormonen)
Ja, en wij eten daar wel eens, dus ik wist ook gelijk dat het wat dat betreft wel goed zou zitten....quote:Op zaterdag 24 december 2016 13:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, wat een goed idee! Ik ga direct voor volgend jaar kijken of er hier in de buurt ook zoiets is.
Het punt is, dat ik met de trein was gekomen. Het was immers niet in onze woonplaats maar op de plek waar hij werkt. De autosleutels zaten dus in zijn broekzak. En het kaartje van de parkeergarage ook. Anders was ik echt wel gegaan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG...
Ik was gewoon gegaan trouwens
Edit: oh, z'n afscheid.... lastig, lastig, lastig
Als hij zou drinken en ik moest rijden had ik die uiteraard gelijk al bij aankomst gevraagd, geen zin om met een dronken dropje de discussie aan te moeten gaan in welke zak de sleutel en parkeerkaart zit.quote:Op zaterdag 24 december 2016 13:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het punt is, dat ik met de trein was gekomen. Het was immers niet in onze woonplaats maar op de plek waar hij werkt. De autosleutels zaten dus in zijn broekzak. En het kaartje van de parkeergarage ook. Anders was ik echt wel gegaan.
Laten we zeggen dat dit mij geen 2de keer overkomt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij zou drinken en ik moest rijden had ik die uiteraard gelijk al bij aankomst gevraagd, geen zin om met een dronken dropje de discussie aan te moeten gaan in welke zak de sleutel en parkeerkaart zit.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat dit mij geen 2de keer overkomt.
Nee hij was aan het werk.quote:
Als het vrijwillig is toch niet?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:53 schreef Sjeen het volgende:
Ik voel me spontaan schuldig tov mijn eeuwige Bob![]()
Hee Spring! Je kent me niet, maar ik jouw mooie foto's van kinderen op een verlaten dijk enzo wel. Doe dat nog eens?quote:
Het is eigenlijk al best lang geleden dat ik zulke foto's heb gemaakt. Uberhaupt foto's eigenlijk. Goed plan wel weer!quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:21 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Hee Spring! Je kent me niet, maar ik jouw mooie foto's van kinderen op een verlaten dijk enzo wel. Doe dat nog eens?
Achquote:Op donderdag 29 december 2016 13:51 schreef -Spring het volgende:
[..]
Het is eigenlijk al best lang geleden dat ik zulke foto's heb gemaakt. Uberhaupt foto's eigenlijk. Goed plan wel weer!
En het gaat wel, Live. Ontstuimig. N en ik zijn uit elkaar. Ik heb een week of zes geleden de relatie verbroken. Het ging al langer niet fijn meer, mijn gevoelen voor hem waren volledig weg en toen werd ik ook nog verliefd op iemand anders. We co-ouderen nu. N woont nog in het oude huis en ik heb een fijn appartementje een dorpje verderop.
Dat idd. Ik was al tijden niet meer echt happy met 'm en voelde dat wel, maar vond het zo onnodig van mezelf. Want we hadden alles. Een fijn huis op een mooie plek, een mooie dochter, ik had een depressie overwonnen en nu weer een leuke baan, enz. Dus ik probeerde dat rotgevoel weg te drukken met rationele argumenten. Want 'straks' zou alles beter zijn, hield ik me voor. Dan was N eindelijk klaar met z'n studie, hadden we ons lang verwachte tweede kindje, enz.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:32 schreef Gaoxing het volgende:
Och joh Spring, wat een nare tijdN en jij zagen elkaar toch de laatste jaren ook niet zo gek veel door zijn studie?
quote:Op donderdag 29 december 2016 16:02 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat idd. Ik was al tijden niet meer echt happy met 'm en voelde dat wel, maar vond het zo onnodig van mezelf. Want we hadden alles. Een fijn huis op een mooie plek, een mooie dochter, ik had een depressie overwonnen en nu weer een leuke baan, enz. Dus ik probeerde dat rotgevoel weg te drukken met rationele argumenten. Want 'straks' zou alles beter zijn, hield ik me voor. Dan was N eindelijk klaar met z'n studie, hadden we ons lang verwachte tweede kindje, enz.
En toen was het opeens 'straks'. En toen was het er nog steeds niet.
quote:Op donderdag 29 december 2016 16:02 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat idd. Ik was al tijden niet meer echt happy met 'm en voelde dat wel, maar vond het zo onnodig van mezelf. Want we hadden alles. Een fijn huis op een mooie plek, een mooie dochter, ik had een depressie overwonnen en nu weer een leuke baan, enz. Dus ik probeerde dat rotgevoel weg te drukken met rationele argumenten. Want 'straks' zou alles beter zijn, hield ik me voor. Dan was N eindelijk klaar met z'n studie, hadden we ons lang verwachte tweede kindje, enz.
En toen was het opeens 'straks'. En toen was het er nog steeds niet.
Datquote:
Pfff, ja. Ik ben bewust maar even gestopt met posten, Maar nu kan het weer, dus allemaal een heel bijzonder en gelukkig 2017 gewenstquote:Op zondag 1 januari 2017 12:46 schreef Vanyel het volgende:
2017 gehaald met t topic
Was nog even spannend of we het niet te snel vol zouden krijgen.
ik miste je alquote:Op zondag 1 januari 2017 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Pfff, ja. Ik ben bewust maar even gestopt met posten, Maar nu kan het weer, dus allemaal een heel bijzonder en gelukkig 2017 gewenst
ik vind het er niet zo boeiend eigenlijk.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:19 schreef Sam1993 het volgende:
Spring heel veel sterkte.
Ik kan morgen met de kids een davje naar zaandam binnenstad is daar wat betreft winkelaanbod en vermaak genoeg te vinden of kam ik beter me vriend alleen die kant in sturen? Haha
Hij moet er morgen werken in de binnenstad van 10 tot 4 ongeveer primark vermaak ik me wel even en daarna eenbroodje eten maar verder kan ik niet echt wat vinden. Misschien dan toch maad thuisblijven.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:51 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
ik vind het er niet zo boeiend eigenlijk.
+1quote:Op zondag 1 januari 2017 21:03 schreef livelink het volgende:
Van 10 tot 4 is wel echt een lange tijd om te moeten doorbrengen met stadten![]()
Ik zou lekker thuisblijven.
Ik had niet eens een goed feestje, maar ben toch ook wel heel erg gaar. En ik moet morgen gewoon weer werkenquote:Op zondag 1 januari 2017 20:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben echt compleet gaar
Goed feestje gemaakt.
Ik was om 9:30 thuis.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
En over gaar wil ik het niet hebben.de zoons kwamen rond 7.30 weer binnenrollen. Toen had ik gelukkig al wat geslapen. Maar toch moe
goed feestje 😂quote:
Alledrie? Mijn 15-jarige mocht van mij nog niet naar een tentfeest twee dorpen verder. De verontwaardiging was groot, maar achteraf bekendme ze mij dat ze wel blij was dat ik het had verboden. Het bleek ook een feest te zijn waar je pas vanaf je 16e naartoe mocht en ze zag het zelf ook niet zitten om in de nacht tussen alle dronken feestgangers 10 km. weer naar huis te moeten fietsen. En nu kon ze mooi tegenover haar vrienden de schuld aan haar stomme moeder geven in plaats van dat ze zelf moest toegeven dat ze niet wilde gaan.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
En over gaar wil ik het niet hebben.de zoons kwamen rond 7.30 weer binnenrollen. Toen had ik gelukkig al wat geslapen. Maar toch moe
Middelste bleef ergens halverwege slapen maar kreeg ik wel keurig een Appje van. Oudste 'zou wel ff zien' die was er dus 7.30 weer. Ook nog maar 17, maar ja, woont al wel op zichzelf dus daar heb ik niet erg veel in te brengen.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Alledrie? Mijn 15-jarige mocht van mij nog niet naar een tentfeest twee dorpen verder. De verontwaardiging was groot, maar achteraf bekendme ze mij dat ze wel blij was dat ik het had verboden. Het bleek ook een feest te zijn waar je pas vanaf je 16e naartoe mocht en ze zag het zelf ook niet zitten om in de nacht tussen alle dronken feestgangers 10 km. weer naar huis te moeten fietsen. En nu kon ze mooi tegenover haar vrienden de schuld aan haar stomme moeder geven in plaats van dat ze zelf moest toegeven dat ze niet wilde gaan.
Nou prima, die rol vervul ik graag
ja sorry.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:45 schreef livelink het volgende:
Zat je nou gewoon mijn bericht te wijzigen![]()
Gaar en mod gaat niet samen.
Wow, respect. Dat red ik niet meer hoor. Of eigenlijk heb ik het nooit echt gered. Ik heb vroeger nachtdiensten gedraaid van 23.00 - 07.30 en dan was ik na afloop compleet van de wereld en had ik minimaal 1 week nodig om er weer van bij te komen.quote:
oh, dan ga ik toch liever werken, geloof ikquote:Op zondag 1 januari 2017 23:02 schreef Vanyel het volgende:
Ik werk pas half januari weer. Heerlijk, behalve dan dat er voor die tijd nog wel verhuisd moet worden...
Freaqshow 20:00 tot 7:00. En dan nog terug naar het godvergeten den oever met ov.quote:
Jaaaaah, bij jullie wel! Mijn schoonmoeder (woont vlakbij jouquote:
Vooral voor mijn dochter. Het was haar feest. Gelukkig voor haar geven er nu wel een aantal aan dat ze morgen wel kunnen komen. Heeft ze twee dagen feestquote:
Zelfde verhaal hier.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:11 schreef livelink het volgende:
Vandaag is geen goede dag om een feestje te geven![]()
De afzeggingen stromen binnen. Begrijpelijk wel. Maar logistiek wel een drama met een bestelde visschotel en vlees
Wel fijn dat er morgen nog mensen komen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Vooral voor mijn dochter. Het was haar feest. Gelukkig voor haar geven er nu wel een aantal aan dat ze morgen wel kunnen komen. Heeft ze twee dagen feest
Lukt het jullie ook om het nog te verplaatsen naar morgen? Wij hebben het inmiddels officieel verplaatst. Iedereen die vandaag nog komt is natuurlijk wel van harte welkom.quote:
Neuh, J moet werken morgen. Dan maar niet. Iedereen die wel langskomt is prima.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Lukt het jullie ook om het nog te verplaatsen naar morgen? Wij hebben het inmiddels officieel verplaatst. Iedereen die vandaag nog komt is natuurlijk wel van harte welkom.
Mag je erbij blijven?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn dochter wordt maandag opgenomen voor een onderzoek op dinsdag. Ik slaap er sinds ik het weet al slecht van. Mijn arme meisje een dag met een neussonde ik vond die zelf zo verschrikkelijk dat ik plaatsvervangend buikpijn krijg.
Ja. Niet tijdens het onderzoek maar wel tot ze onder narcose is. Ik blijf ook slapen van ma op di.quote:
Ik kan me voorstellen dat je er niet van kunt slapen, ferrari .quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn dochter wordt maandag opgenomen voor een onderzoek op dinsdag. Ik slaap er sinds ik het weet al slecht van. Mijn arme meisje een dag met een neussonde ik vond die zelf zo verschrikkelijk dat ik plaatsvervangend buikpijn krijg.
Dat maakt het wel fijner. Het is wel gewoon ruk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja. Niet tijdens het onderzoek maar wel tot ze onder narcose is. Ik blijf ook slapen van ma op di.
Dat is echt jammer. Hopelijk wordt het toch nog gezellig. Veel plezier in ieder geval.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Neuh, J moet werken morgen. Dan maar niet. Iedereen die wel langskomt is prima.
Sterkte alvast.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh jeetje, das nog pittig ook. Arm ding.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze krijgt een darmscopie. Gelukkig onder narcose maar dat laxeren van te voren met een neussond lijkt mij echt hel.
Doen ze dat niet met een roesje inbrengen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze krijgt een darmscopie. Gelukkig onder narcose maar dat laxeren van te voren met een neussond lijkt mij echt hel.
Vanwege leeftijd algehele narcose. En daar ben ik aan de ene kant heel blij mee. Ik heb 1x een maagscopie gehad met roesje en trok die slang er nog bijna uit, en 1x zonder dat ging beter.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Doen ze dat niet met een roesje inbrengen?
Ze bloed met regelmaat. Ze denken aan poliepenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh jeetje, das nog pittig ook. Arm ding.
Waarom krijgt ze het? Is ze ziek? Wat denken ze te vinden?
Och arm ding.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze bloed met regelmaat. Ze denken aan poliepen
Driekoningenzingers. Woon je in het zuiden? Ik heb het idee dat dat alleen in het diepe zuiden nog gebeurt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:13 schreef ferrari_rood het volgende:
En zal ik mijn slechte daad van gisteren nog even opbiechten?
Ik had net 1x in bed en 1 op de wc toen de deurbel ging. Ik hoorde al dat het de driekoningenzingers waren maar heb niet open gedaan
Jongste. 4 alweer.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:56 schreef laziness het volgende:
Leuk gedaan Tico! Wie is er jarig, je middelste?
Ja, al ging hij al vanaf de herfst naar school, hij verveelde zich.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:20 schreef laziness het volgende:
[..]
Verkeerd gegokt
MijlpaalGefeliciteerd!
De traktatie is echt leuk trouwensquote:Op zondag 8 januari 2017 21:31 schreef Ticootje het volgende:
Haha!
Nee ik had vandaag heerlijk de tijd om mn huis kerstvrij en verjaardagvrij te maken.
En de traktaties dus. Ik had wel gespijbelt qua koken, een pot pastasaus uit het kerstpakket.geen zin om wat te verzinnen.
Heerlijk toch!quote:Op zondag 8 januari 2017 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
De traktatie is echt leuk trouwens![]()
Ik had mijn kerstpakket al voor de kerst op. Was dus een echt geslaagd kerstpakket.
En het huis donderdag al kerstvrij gemaakt gelukkig. En nu is de kerstvakantie ook voorbij, dus wat mij betreft zijn de feestdagen nu definitief afgesloten
Ja, dat wel. Maar altijd als het is afgelopen word ik toch wat triestig. Voor jullie was het wel heel anders dan vorig jaar, zeg. Had je geen heimwee naar het ijshotel?quote:
Ja heel erg.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar altijd als het is afgelopen word ik toch wat triestig. Voor jullie was het wel heel anders dan vorig jaar, zeg. Had je geen heimwee naar het ijshotel?
Oh, ik twijfel of ik gewoon weer ga werken ipv vrij.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:37 schreef Cathmar het volgende:
Tico, nog gefeliciteerd met je zoon! Bizar he hoe snel het allemaal gaat. Gewoon al vier jaar.
Nu de kinderen weer naar school zijn geniet ik van de echte eerste vrije dag van mijn lange verlof. Echt heerlijk. Ik heb er zo'n zin in!
Vind het zo fijn om alles in grote dozen en zakken het huis uit te werken. Ikea speelgoed keukentje... jarenlang in mijn kamer gestaan. Drie weken geleden verkocht. Niemand die er nog om heeft gevraagd.quote:
ik heb een semi steriel huis denk ik. Ik haat rommel..quote:Op maandag 9 januari 2017 13:10 schreef Cathmar het volgende:
Heerlijk zo Vicky.
Ik ben bv slecht in dingetjes opruimen. Post en zo. En alles dat geen vaste plek heeft. Wordt heel nerveus van die 'steriele' huizen. Maar puinruimen... love it.
Ligt er hier aan op welk moment je binnen komt lopenquote:Op maandag 9 januari 2017 13:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb een semi steriel huis denk ik. Ik haat rommel..
ik kan woensdag en vrijdag pas weer ruimen..quote:Op maandag 9 januari 2017 13:35 schreef PureEvil het volgende:
Ah nog meer opruimers! Ik ben ook bezig geweest gisteren en vandaag in mn PuinPaleis. Alle barbie,lego,duplo,playmobiel weer gesorteerd. En 3 zakken kapot speelgoed/zooi weggegooid. En 4 zakken kleding uitgesorteerd. Maar dat gaat naar de goederenbank in ons dorp.
Heerlijk.![]()
En ik ben nog lang niet klaar.
Volgens mij heb ik zo beetje de hele collectie qua banen en auto's.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Welke heb je?
Ean verdient wel iets nu
Fijn dat het goed is gegaan. Balen van je slaap :-(quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Alles is goed gegaan. Ik ben zo trots op d'r ze heeft alles zo goed doorstaan. Nog wel een flinke discussie gehad waarom pas ' middags opnemen nu was ze pas om 01:15 klaar met de medicatie en mocht ze na 1,5 dag weer wat eten. Drama nacht gehad dus. Op 1uur slaap red ik het niet.
Thanks.quote:
Even een lokquote. Geppie, hoe gaat het nu met jou?quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:16 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik ben nu 5 weken thuis en alles gaat best heel goed. Eerste twee weken heb ik meer geestelijk dan lichamelijk last gehad maar ook dat begint op te klaren.
Al met al naar omstandigheden heel redelijk
Met de oude K3 was het leuk. Met de nieuwe weet ik niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:04 schreef Burdie het volgende:
Is iemand van hier wel eens bij een K3 show geweest? Vanaf welke leeftijd is dat leuk? (Is dat überhaupt leuk?)
Zag dit toevallig in de actieve topics staan... Maar ik hadquote:Op dinsdag 24 januari 2017 10:14 schreef livelink het volgende:
Onze cv-ketel is stuk. En dan realiseer je je toch weer dat verwarming en warm water een enorme luxe is. En nu heb ik vandaag vrij genomen in de hoop/verwachting dat ik wel iemand kon vinden die vandaag nog kan komen, maar dat valt tegen![]()
Ik ben al vanaf 07.30 aan het bellen en heb nu net eindelijk iemand gesproken die vandaag wel langs kan komen. pffff...opluchting.
Dat gaan we ook zeker doen als we een nieuwe ketel nemen. En de kans dat we een nieuwe ketel moeten schat ik vrij hoog in. We hebben in het verleden wel een onderhoudscontract gehad bij een lokale installateur. Maar dat bedrijf stopte en toen hebben we eigenlijk geen nieuw onderhoudscontract genomen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 12:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zag dit toevallig in de actieve topics staan... Maar ik had
een tip:
Als je bij de lokale installateur een onderhoudscontract voor je ketel afsluit komen ze hem eens per jaar controleren, komen ze gegarandeerd als de CV kapot is (ook in weekenden) een betaal je voorrijkosten....
wel een handige bijkomstigheid dat je dan voorrijkosten betaalt.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 12:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zag dit toevallig in de actieve topics staan... Maar ik had
een tip:
Als je bij de lokale installateur een onderhoudscontract voor je ketel afsluit komen ze hem eens per jaar controleren, komen ze gegarandeerd als de CV kapot is (ook in weekenden) een betaal je voorrijkosten....
Dom, dom, dom Gao.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:53 schreef Gaoxing het volgende:
Oh wat naar Livelink!
Wij hebben weer heel andere problemen: mieren! Vanmorgen had een hele stoet een restje kattevoer gevonden. Echt zo'n hele lang rij, van de voordeur naar het voer toe. Dat is een meter of 7. En dat zijn heel veel mieren![]()
En ik heb zojuist het onzalige idee gehad aan te bieden om jongste te helpen oefenen met boxenHij wil heel graag een bokszak, maar moet nog even wachten tot z'n verjaardag. Maar ik heb 'vroeger' (pre-hernia) ook gebokst, dus ik dacht dat ik dat wel eventjes zou doen. Ik denk dat mijn schouders morgen erg zeer doen
Dat lijkt mijn man welquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dom, dom, dom Gao.
Mijn man is helemaal overspannen geworden van het verwarmingsleed. Kwam thuis en begon meteen dat hij morgen dan in de vloer ging hakken voor die vloerverwarming en dat we dan maar meteen de hele vloer in de keuken moesten aanpakken en dat als de ketel vervangen moest worden we ook meteen maar naar het dak moesten laten kijken en dat het hele huis ook wel weer geschilderd moest worden. Ik sta daar veel relaxter in. De verwarming doet het nu gewoon weer en alleen de keuken is koud, want daar hebben we alleen vloerverwarming. Dus wat mij betreft geen stress en geen haast en kunnen we het aanpakken wanneer wij dat willen. En dat de kamers wel eens gewit moeten worden zal ook wel. Ik kan me daar nu niet druk over maken. En ik weet ook dat als hij in zo'n gemoedstoestand aan het werk gaat, het er alleen maar slechter uit gaat zien.
Die van mij helemaal nietquote:Op woensdag 25 januari 2017 12:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat lijkt mijn man welDie zou ook zo reageren
Die van jou haalt zn schouders op en belt iemandquote:Op woensdag 25 januari 2017 13:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die van mij helemaal nietIk ben meestal degene die doorslaat.
Tja, als ik hem laat zien dan doet dat wel afbreuk aan mijn verhaal, want zo ingewikkeld is het ook weer niet.quote:Op zondag 29 januari 2017 21:51 schreef amaranta het volgende:
Goed bezig!
Ben wel benieuwd naar die constructie dan
Biotex wit al geprobeerd? Dat heeft bij mijn nog wel eens een succesje opgeleverd.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:00 schreef Burdie het volgende:
Haha livelink, moeders kunnen dat.
Iemand nog een idee hoe je een oude spuugvlek uit een wit doopjurkje krijgt? Ik heb fijnwasmiddel, biotex en ossengal geprobeerd. Het is wel wat minder geworden maar zit er nog steeds.
Is het op een plek die je niet gaat terugzien op de foto's? Dan zou ik het opgeven...quote:Op zondag 29 januari 2017 22:00 schreef Burdie het volgende:
Iemand nog een idee hoe je een oude spuugvlek uit een wit doopjurkje krijgt? Ik heb fijnwasmiddel, biotex en ossengal geprobeerd. Het is wel wat minder geworden maar zit er nog steeds.
Nee, recht uit het mondje naar beneden, zegmaar... dus super zichtbaar!quote:Op zondag 29 januari 2017 22:11 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Is het op een plek die je niet gaat terugzien op de foto's? Dan zou ik het opgeven...
Balen!quote:Op zondag 29 januari 2017 22:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, recht uit het mondje naar beneden, zegmaar... dus super zichtbaar!
Ik heb het of bij de supermarkt of bij het Kruidvat gehaald. Het is in ieder geval makkelijk verkrijgbaar.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:39 schreef Burdie het volgende:
We hebben van de andere kant van de familie nog een doopjurk, daar is kuiken in gedoopt. Maar die is maat 86 geloof ik en zo groot is guppy nog lang niet... maar er is dus wel een backup, mocht het er echt niet uit gaan. Of ik naai een strik overheen, kan ook nog.
Livink, is dat gewoon bij de supermarkt te koop?
In de zon leggen.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:00 schreef Burdie het volgende:
Ik bedoelde gewoon een uitleg. Niet zozeer een foto.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, als ik hem laat zien dan doet dat wel afbreuk aan mijn verhaal, want zo ingewikkeld is het ook weer niet.
Mijn dochter had wel een extra hindernis ingebouwd. Ze had verkeerd geknipt waardoor ik een heel stuk weer aan elkaar moest naaien.
Vanish?quote:Op zondag 29 januari 2017 22:00 schreef Burdie het volgende:
Welke zonquote:
Yay! Ze danst dus nog steeds? En hoe gaat het nu op school? Net zo leuk als ze voor de overstap dacht?quote:Op zondag 29 januari 2017 20:57 schreef livelink het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Mijn dochter moet in haar hiphop optreden volgende week zo'n snelle shirtwissel doen. Dat is een truc en die truc vereist toch wel wat knip- en naaiwerk. Daar kwam ze natuurlijk vandaag pas mee dat ze dat morgen af moest hebben. En daar moest ze ook zo'n elastiek bij hebben dat je normaal in broeken hebt zitten om ze strakker te zetten. (En nee, ik woon niet in een plaats waar de winkels zondag open zijn)
Dus ik de naaidoos die ik van mijn oma heb geërfd naar beneden gehaald. En ja hoor, daar zat zo'n elastiek in. Dank je wel oma! En toen zijn we samen aan de slag gedaan en het is gelukt. Ook nog even uitgetest en het werkte ook nog.
Mijn dochter was minstens net zo opgelucht als ik geloof ik. We hadden allebei niet verwacht dat het iets zou worden. En ik ben weer iets in haar achting gestegen.
Goed plan, misschien zet ik die vanavond eens even lekker aan. En daarna even lekker in bad.quote:Op maandag 30 januari 2017 13:03 schreef livelink het volgende:
Misschien werkt een zonnebank ook wel?
Ze danst nu zelfs in de advanced groep. Zorgt wel weer voor extra onzekerheid, continue de angst dat ze niet goed genoeg is en dat ze per ongeluk bij de auditie eenmalig goed gedanst heeft. Dat heeft ze helaas dan toch weer van mij.quote:Op maandag 30 januari 2017 13:05 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Yay! Ze danst dus nog steeds? En hoe gaat het nu op school? Net zo leuk als ze voor de overstap dacht?
Ik ben zwaar opgelucht (en zoon ook): gisteren bleken z'n basketbal schoenen kwijt. Vervolgens bleek ook z'n school gymtas weg, dus logischerwijs waren die twee met elkaar verbonden. En goddank heeft hij ze vandaag terug gevonden. Bij wiskundeEcht, als z'n hoofd niet vast zat.... Mijn man heeft er helemaal geen geduld mee, die tienerdommigheden, maar hij doet zo z'n best
En het ging niet alleen om het geld, maar met die maat 45 van 'm hebben we hier vorige keer 2,5 uur intensief gezocht en gepast voordat we passende schoenen hadden gevonden. De meeste winkels gingen tot 44.
Ik zou nu eigenlijk ook wel een zonnebank willen hebben. Of dat ik even gewoon naar Burgers Bush ga, lekker opwarmen in The Desert. De kilte van de laatste twee dagen vind ik veel naarder dan kou.quote:Op maandag 30 januari 2017 13:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goed plan, misschien zet ik die vanavond eens even lekker aan. En daarna even lekker in bad.
Maar eerst heb ik een enorme stapel strijk. Incl veel overhemden
Het is gewoon weer typisch herfstachtig koud nat kutweer ja.quote:Op maandag 30 januari 2017 13:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou nu eigenlijk ook wel een zonnebank willen hebben. Of dat ik even gewoon naar Burgers Bush ga, lekker opwarmen in The Desert. De kilte van de laatste twee dagen vind ik veel naarder dan kou.
Die lopen toch niet weg?quote:Op maandag 30 januari 2017 13:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goed plan, misschien zet ik die vanavond eens even lekker aan. En daarna even lekker in bad.
Maar eerst heb ik een enorme stapel strijk. Incl veel overhemden
quote:Op maandag 30 januari 2017 13:12 schreef livelink het volgende:
Ze danst nu zelfs in de advanced groep. Zorgt wel weer voor extra onzekerheid, continue de angst dat ze niet goed genoeg is en dat ze per ongeluk bij de auditie eenmalig goed gedanst heeft. Dat heeft ze helaas dan toch weer van mij.
Op school gaat het goed. Ze blijft zelf volhouden dat ze het niet leuk vindt op school en dat ze spijt heeft van de overstap, maar ze heeft nu gewoon vrienden en vriendinnen en ze had zich laatst opgegeven voor begeleiding van de brugklassers en helpen op de Open Dag. Daarnaast stond er vorige week een artikel over haar school in de krant en zij stond op de bijbehorende foto. Dus ik negeer haar woorden maar, want ik zie aan alle andere tekenen dat het goed zit.
Maar het is echt wel een puber hoor. En daarom herken ik ook de kwijtraakperikelen heel goed.
Nee, maar strijken ook zichzelf niet.quote:
Awww..... heeft de baas zere handjes?quote:Op maandag 30 januari 2017 13:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, maar strijken ook zichzelf niet.
Dan krijg ik toch klachten van de baas dat er geen overhemd in de kast hangt.
quote:Op maandag 30 januari 2017 13:29 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Awww..... heeft de baas zere handjes?
Ik zal het doorgeven.quote:
Dat zie jij helemaal niet, want je ligt onder de zonnebank. Of in bad.quote:Op maandag 30 januari 2017 13:37 schreef Ticootje het volgende:
Nee, maar als J gaat strijken dan zou ik een rondje moeten gaan rijden ofzo, ik kan het niet aanzien hoe iemand met zoveel onkunde strijkt.
quote:Op maandag 30 januari 2017 13:38 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dat zie jij helemaal niet, want je ligt onder de zonnebank. Of in bad.
Het enige juiste antwoordquote:Op maandag 30 januari 2017 13:38 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dat zie jij helemaal niet, want je ligt onder de zonnebank. Of in bad.
Ik was vandaag bij op mijn oersaai her pakken op de zolder. Burgers Bush was er noordpolig bijquote:Op maandag 30 januari 2017 13:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou nu eigenlijk ook wel een zonnebank willen hebben. Of dat ik even gewoon naar Burgers Bush ga, lekker opwarmen in The Desert. De kilte van de laatste twee dagen vind ik veel naarder dan kou.
Philips PerfectCare Viva Stoomgenerator (GC7015/20) volgens de site van eurosparenquote:Op maandag 30 januari 2017 17:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Welke heb jij amaranta?
Ik heb al jaren een stoomstrijkijzer en daarna wilde mijn moeder, zus en sm er ook een.
Ja maar spijkerbroeken zijn niet strijkvrij.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:40 schreef Cathmar het volgende:
Strijkvrij Tico!! Strijkvrij! Uit de machine, een keertje uitschudden en klaar.
jij strijkt spijkerbroeken?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar spijkerbroeken zijn niet strijkvrij.
Nee ik vind het zelf ook wel fijn als mn kleding gewoon netjes gestreken is, en alle kleding van de kinderen gaat ook even een strijkijzer over, ziet er net wat leuker uit.
Gefeliciteerd! Kwestie van prioriteiten stellen is dat.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
jij strijkt spijkerbroeken?
Ik lig hopeloos achter met de was... het is bijna allemaal schoon, maar hangt op rek of ligt in mand op vouwen te wachten...
Maar ik het wel gisteren mijn tentamen Cultuurpsychologie gehaald
ik strijk de spijkerbroeken ookquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
jij strijkt spijkerbroeken?
Ik lig hopeloos achter met de was... het is bijna allemaal schoon, maar hangt op rek of ligt in mand op vouwen te wachten...
Maar ik het wel gisteren mijn tentamen Cultuurpsychologie gehaald
Bij jou draait dat ding 1x per dag??quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:20 schreef amaranta het volgende:
Ik bof met een mama die zo nu en dan de was van de waslijn opruimd.
Ik probeer ook mijn kinderen te leren om hun eigen was in de kast te leggen. Ik laat het in ieder geval niet hangen.
Leven uit een (schone)wasmand of waslijn is niks voor mij. Ik kan ook niet leven uit een half vieze half schone vaatwasser.
Die is of gevuld met vuile was, of niks.
Ik maak hem s morgens altijd leeg voordat ik naar mn werk ga. Dan kan savonds al het vieze spul er weer in.
Hier draait ie minimaal 2x per dag. Eigenlijk is het ding altijd ingeruimd.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:58 schreef Vanyel het volgende:
Bij mij ook meestal. Maar tegelijk schoon en vies komt er bij mij ook niet in.
Nee, maar als hij draait maak ik hem de ochtend erop leeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij jou draait dat ding 1x per dag??
Ik drink uit de fles.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kook elke dag en mijne draait ook maar 1 keer per dag. Pak je dan elke keer als je iets drinkt een nieuw glas ofzo?
Mijn kind heeft een regenbroek op school. Dat stampt en rolt lekker raak, ik heb er geen last van.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:05 schreef Ticootje het volgende:
De wasmachine draait gewoon bijna nonstop.
De kleuterjuf vindt het kinderen blijkbaar iets bijbrengen om in de regen in de plassen te gaan stampen. Alle moeders zijn er enthousiast over, behalve ik dus. Ik krijg zakken met modderkleding mee naar huis, kinderen als varkens die nog uren op de opvang moeten blijven.
Maar goed ik zie er gewoon echt de lol niet van. Ik denk dat ik volgende week gewoon de was bij de juf afgeef.
Mijn kind vroeg vandaag wanneer de mieren kwamen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:45 schreef Lemijn het volgende:
Ik ben terug met een oude klacht. Er zat vannacht een mug op mijn slaapkamer! Dat is toch ongelooflijk. Begin februari.
De mieren zijn bij mij aan het overwinterenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn kind vroeg vandaag wanneer de mieren kwamen.
En ik was gisteren nog blij met het feit dat er nu geen fruitvliegjes zijn
ik zag laatst een documentaire over een of andere familie in China, waar de kinderen vanaf dat ze naar school gingen (4 jaar) hun eigen kleren moesten wassen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:30 schreef livelink het volgende:
Mijn 13-jarige vindt het helaas ook nog steeds erg leuk om in de modder te stampen en in een zandbak te spelen. Ik heb hem de afgelopen dagen ook volledig onder de modder thuis zien komen. Tja, met vriendjes zwaardgevechten houden en dan dramatisch ter aarde vallen blijft leuk.
Dus ik was veel te veel en ik krijg dan ook nog regelmatig het verwijt dat de favoriete kleding veel te lang bij de was ligt.
Tja, gek genoeg vind ik wassen nog wel leuk om te doen. Het is altijd erg bevredigend als machines in mijn huis het werk aan het doen zijn. Ik kan helemaal gelukkig worden van het geluid van de wasmachine en/of afwasmachine. Liefst tegelijkertijdquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:26 schreef trui het volgende:
[..]
ik zag laatst een documentaire over een of andere familie in China, waar de kinderen vanaf dat ze naar school gingen (4 jaar) hun eigen kleren moesten wassen.Misschien een ideetje?
oja muggen, die zijn hier ook de hele winter gewoon gebleven hoor, maar ze zijn inderdaad wel sloom geworden.
Kun je ze er anders geen internetminuten mee laten verdienen? Of werkt dat tegenwoordig niet meer zo?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:42 schreef livelink het volgende:
Mijn kinderen zie ik dan liever de wc en de badkamer schoonmaken of zo
*utopie*
Heeft dat ooit gewerkt??quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kun je ze er anders geen internetminuten mee laten verdienen? Of werkt dat tegenwoordig niet meer zo?
Ik heb het nooit echt geprobeerd. Ik ben eigenlijk een beetje een watje als het gaat om opvoeden.quote:
bij mij werkte het vroeger wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |