Ik vind Ghosts hun mooiste omdat het kwalitatief prima is en in hun repertoire uniek.quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ne, je moet wel meespringen idd. Anders hebben ze 2 liedjes...en langzaam en een snel.
lol wtf manquote:Op vrijdag 23 december 2016 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoals Paaspop ze aankondigt: "De grootste Nederlandse band allertijden".... dan verdien je het gewoon als festival om failliet te gaan
Een cappucino met handmatig geklopt schuimquote:
Zat net met een vlakgom op m'n beeldscherm het gepeupel proberen uit te vegenquote:
Iedere mongool onder de rivieren zo ongeveerquote:
Within Temptation, the gathering achtige bands nog misschienquote:Op vrijdag 23 december 2016 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kensington lijkt me ook gewoon een van de 10 grootste bands uit de Nederlandse historie eigenlijk.
Wat is nu echt groter te noemen? Golden Earring, Shocking Blue, De Dijk, Blof, Acda en de Munnik.... daar hou ik wel al langzaam op. Kensington is echt heel, heel groot.
Gebruik Tipp-ex.quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:47 schreef KNAK het volgende:
[..]
Zat net met een vlakgom op m'n beeldscherm het gepeupel proberen uit te vegen
Lukt niet...
"Ze stonden twee keer op Pinkpop, speelden niet minder dan vijf keer voor een bomvolle Ziggo Dome en van de vijf geplande shows in 2017 zijn er al vier volledig uitverkocht. Er zijn er maar weinig die hen dat nadoen. Kensington is zonder twijfel de grootste band van Nederland op dit moment, volgens velen de grootste band die ons land ooit heeft gekend. Buitencategorie. Met onder andere Home Again, Let Go, Streets en War scoorde de band hit na hit, en bouwde daarnaast een ongekende livereputatie op. Een show die je moet zien."quote:
:w het stopt bij Limburg hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedere mongool onder de rivieren zo ongeveerIk leef tussen paupers.
Goed punt. The Gathering lijkt me niet groter (wel het meest critically acclaimed)quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Within Temptation, the gathering achtige band nog misschien
quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dit leuk maar heb een hekel aan carnaval.
Dan zie ik niets meer als mogelijk iets positiefs voorbij komt, en Mark beweegt ook zo nu en dan, dus dat lukt dan ook nietquote:
Ja, dat kunnen mijn kleine hersenen niet bevatten....en dan vooral dat eerste.quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dit leuk maar heb een hekel aan carnaval.
Weinig mis met dit liedje, ook weinig bijzonders aan.quote:
Sorry, maar Kensington is in het buitenland echt niet groot ofzo hoor ....quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kensington lijkt me ook gewoon een van de 10 grootste bands uit de Nederlandse historie eigenlijk.
Wat is nu echt groter te noemen? Golden Earring, Shocking Blue, De Dijk, Blof, Acda en de Munnik.... daar hou ik wel al langzaam op. Kensington is echt heel, heel groot.
Je hebt een punt qua populariteit denk ik... maar ik zou Kane en Krezip dan ook in dat rijtje zetten.. en Doe Maarquote:Op vrijdag 23 december 2016 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |