abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 december 2016 @ 08:00:08 #126
102912 crv
Screwed up
pi_167571518
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 december 2016 07:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Te lang antwoord, makes you look guilty
ik ben altijd al schuldig
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  zaterdag 24 december 2016 @ 08:02:29 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167571528
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 08:00 schreef crv het volgende:

[..]

ik ben altijd al schuldig
Iemand moet het zijn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 24 december 2016 @ 08:03:27 #128
102912 crv
Screwed up
pi_167571530
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 08:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Iemand moet het zijn
waarom altijd ik
/calimeromodus
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  zaterdag 24 december 2016 @ 08:05:39 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167571544
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 08:03 schreef crv het volgende:

[..]

waarom altijd ik
/calimeromodus
Omdat het kan

(Omdat je het toelaat sufkut, maar goed, genoeg daarover, ik ga nog even een tukje doen :W )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2016 @ 08:07:35 #130
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_167571552
:O :W c_/
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_167571620
:O
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2016 @ 08:31:24 #132
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_167571663
quote:
ca :W :*
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_167571723
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 december 2016 08:31 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

ca :W :*
hola :W :*

Bah koppijn .... en straks werken ;(
  zaterdag 24 december 2016 @ 08:51:10 #134
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_167571785
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 08:40 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

hola :W :*

Bah koppijn .... en straks werken ;(
Sterkte! ;(
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  zaterdag 24 december 2016 @ 09:02:01 #135
138448 PeZu
Suspended animation
pi_167571855
yeah kerst
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_167571953
Goedemorgen.

Te vroeg!

* Arch-Indar zet het ksc album aan.
Bis vincit qui se vincit!
  zaterdag 24 december 2016 @ 09:29:52 #137
138448 PeZu
Suspended animation
pi_167572067
Tijd voor een spelletje KSC popjes!

Zoals sommige gisteren la hebben gelezen, ben ik begonnen met nep reviews van fictieve albums van user te maken, nu kan ik niet van iedereen een review schrijven omdat ik niet iedereen even goed ken of er de tijd er voor heb en eigenlijk ook geen zin.

Daarom mijn idee om er een KSC spelletje van te maken zodat we elkaar een creatief kadootje rond de feestdagen kunnen geven!

Hier zijn de reviews tot nu, ja mag natuurlijk en zelfde user gebruiken dat staat vrij!


-Miauw- The Year of the Cat

Op dit eerste echte album , na de verassende debuut EP Purrr Gold, laat Miauw horen dat Purrr Gold geen toevalstreffer was. Het album start met Spinning wat aanvoelt als een nest voel kittens die dromen maar track 2, simpelweg Dansen genoemd, laat die kittens ontwaken en spelen en de luisteraar dansen. Dan Puspusi, een ode aan de sranan poku, heerlijk zwoel en zomers.

Deze afwisseling in stijlen wordt doorgevoerd in rest van de nummers, waarvan Sayah er ingaat als zoet koek, Oeps is een zeer grappig verhaal vol zelfspot, ook Ik stikte in een Hema oplaadkabel (dat is het echt de hele titel) is hilarish, kortom een mooi, energievol, grappig, zwoel maar bovenal divers volwaardig debuut.


MOLO! - MOLO!

MOLO! is luid, MOLO! is grof, MOLO! Is veel, deze cd laat zich, zoals we van Molo gewend zijn, moeilijk omschrijven maar hospital grind core lijkt het best te passen. Alleen geschikt voor fans en als de fans willen weten is Molo Molo? Nee het is MOLO! Kopen dus.

Fogel - Fjord

alweer het 6e album van de synth prog formatie Fogel laat je zweven over de Noorse Fjorden, koraal klanken en overvliegende meeuwen openen het album wat aanvoelt als een tijdreis door eeuwenoude grotten en hun verborgen mystieke leven. Het album zou je ook zo een soundtrack voor het uithouwen van Fjorden kunnen noemen, robuust waar nodig, sfeervol en gedetailleerd in geluidsbeeld. Een avontuur voor het oor en brein.

Zwabber - Vieze Vloer

Gehuld in labjas pronkt deze olijke krullenbol op de achterkant van de cd, omringt door gadget en merchandise. Het album opent met human music een 3 tonig simpel deuntje dat zo een appley kan winnen. Get schwifty is een hit die werelden kan redden. Busbord is een track helemaal opgebouwd uit de klikjes van een schakelend display uit een bus, innovatie pur sang en een lekker nummer. ZL for Squid heeft een inktzwarte bass en voert je door de mariannatrog. De rest van deze omniversele techno pop moet je zelf gaan ontdekken, het is steeds een nieuw universum met uitgesiept verhaal, welke vers bijna live geimproviseerd aanvoelen. Technisch zeer knap gedaan maar dat mag ook wel na 20 jaar produceren.
quote:

SaiSai - Dearest

Het eerste wat opvalt aan de vinyl only release is dat de hoes een 3d puzzel is van een hertje, uniek en zeer opvallend en het schept de verwachting een creatief album te treffen en dat is zo. Het is een concept album met eigelijk maar 1 nummer met verschillende fases, het bouwt op, het breekt af, bouwt op, diept uit en weidt uit maar is bovenal innovatief. Ps mocht je het 3d hertje ook zo leuk vinden Saisai verkoopt diverse modellen die je zeker even moet bekijken al is het enkel om deze beginnede kustenaar nog eens extra te steunen.

Trevland's Hometown Damnation

John Fogerty gaf ons swamp rock, trevland brengt ons isolation rock. 13 tragisch rocknummers over het geisoleerde leven van rocker met frisse tegenzin. De nummers voelen als een busrit van 3 uur voor een voorstelling van 1 uur, als Einstein nog had geleefd dan was dit album het bewijs voor zijn relativiteitstheorie. Het onschrijft heel knap hoe je in een klein land toch ver van alles kan zijn. Tragisch maar ook eerlijk maar vooral puur en erg mooi.
Sorry vd typo's

Van Arch-Indar


Koen - T'is maandag.

Met nummer als 'waar is.....' en 'Ik en mijn topickill' grijpt soulzanger Koen terug op een oude vertrouwde formule
waarmee hij al jaren aan de top staat als het gaat om de rustige lichte panieksoul. Het is een teken aan de wand dat
de cover van het album een stilstaande neger is voor een restaurant. Lekker stil blijven staan, en gewoon op de oude
voet doorgaan. Zoals uit recente interviews blijkt zijn veel van de nummers van Koen terug te brengen tot simpele doch
geniale teksten bedacht aan de diverse tafeltjes van de kleine restaurantjes die Koen graag bezoekt op de woensdagavonden.
Aan het einde van het album komen ook nog een paar geremasterde oude tracks terug zoals 'Vooraan in de file' en is er zelfs
een nummer dat niet zou mistaan als carnavalshit. 'Waar is dat meetje....Daar is dat meetje' Deze grappige toevoeging aan
een verder zeer soulvol serieus album laat de echte Koen zien. Hopelijk volgt er snel meer van deze top artiest.

Molo - De andere boeg.

Vroeger was Molo de lead zangeres in een band in de stijl van Rockbitch. Na diverse optredends bezocht te hebben
bleef er toch altijd een onbevredigende gedachte hangen. De grof gebekte altijd provocerende zangeres Molo kan veel
meer. En dat lijkt er nu dan toch eingelijk uit te komen. Het recente moederschap lijkt de gevoelige kant van Molo
naar boven te hebben gebracht en dat komt goed tot uiting. Nummers als 'Drinking in a pretty Norway' en 'I am simple'
zijn echte muzikale kunststukjes waarbij haar vorige nummers als 'Welcome to hell' en 'dirty dirty kitchen sex'
nu klinken als het gillen van de buurvrouw die vastgebonden toe moet kijken hoe de buurman afgeragt wordt.

Voorbij zijn de dagen van de slipjes met open kruizen, de kapotgescheurde kousen de veel te korte rokjes en de
constante verwijzingen naar keiharde sex. Welkom is de nieuwe Molo, de molo van de nette jurkjes, de nette pumps
en de zoetgevooisde stem. De tijd zal het leren of dit een tijdelijk uitstapje is, of dat dit een blijvende
verandering is.

Ik kan niet wachten tot het eerste live optreden waarbij de bühne en het publiek op de eerste 3 rijen droog blijft.

MarijkeZwolle - Cat out of Hell

Als frontzangeres van de Basement Bitches kwam ze nooit helemaal uit de verf. Vaak leek
het alsof ze niet kon kiezen. Het dieptepunt was natuurlijk het nummer "Make up your mind woman"
wat vooral een nummer vol kattengejank was. Maar na een korte periode van rust heeft ze het nu
hogerop gezocht bij de band Hooks on the Attic. Deze puberachtige band met hun roze outfits
en vliegen eenhoornen op het podium is een veel beter thuis voor deze veelzijdige zangeres.

Soms is er niks van ter verstaan, en of dat nou komt door het accent van MarijkeZwolle, of de
onverstaanbare klanken uit het midden oosten is mij een raadsel, maar feit blijft dat het leuke
simpele deuntjes zijn waar je niet te veel over hoeft na te denken.

Zelfstandig, maar toch behulpzaam als ze is stuwt ze de rest van de band naar grote hoogtes.
Haar competenties omvatten een wijd spectrum aan instrumenten en klanken waardoor het soms wat
chaotisch lijkt, maar toch als een duidelijk geheel overkomt. Als dit de voorbode is van wat er nog gaat
komen dan zijn we als luisteraars verzekerd van nog een hoop leuke luisteruren.

Het kind MarijkeZwolle van de Basement Bitches is uitgegroeid tot een volwassen vrouw, die gelukkig
lekker emotioneel kan puberen in haar nummers en haar nieuwe band. Ze haalt hiermee een hoop pubers over de streep om een t-shirt te kopen van deze band.

Reviewscore 8/10

KSC - Verzamelalbum
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van -Miauw-

Arch-Indar: My 7 Mile Boots

Liefhebbers van zoetgevooisde meezingpop konden hun hart ophalen met zijn twee eerste albums ‘Archie’ en ‘Archie vol.2: Life’s a Breeze(r)’. Met zijn brave melodielijnen, rustige harmonieën en shalalala’s, bracht Archie het hoofd van menig huisvrouw op hol. Nadat hij in betrekkelijk korte tijd vele podia’s afwerkte, was het tijd voor een welverdiende break.

Ondanks de geruchten dat Archie opnieuw in de studio zat, verraste hij vriend en vijand toen hij afgelopen donderdag vanuit het niets zijn nieuwe album dropte. ‘My 7 mile boots’ is zijn derde titel én soundtrack voor de gelijknamige actieslasherdramedy. Dat Arch-Indar, zoals hij nu door het leven gaat, met zijn nieuwe muziek een andere doelgroep aanboort is meteen hoorbaar. Bye bye easy listening, halloooo vuige rockmuziek!

Het nummer ‘Feel my sword’ met een woeste drumsolo van vier minuten opgevolgd door smijtende gitaren en een pauk, is een regelrechte hit en stootte meteen door naar de koppositie in vrijwel alle hitlijsten.

Ook ‘Choking Cats in the Neighbourhood’ heeft potentie om een klassieker te worden. Het is een complex nummer wat zich niet makkelijk laat omschrijven. Maar het venijnige gitaargeluid met orkestrale ondersteuning passen perfect onder de ijzingwekkende momenten in de film.

Een andere uitspringer is ‘FML’. Critici zijn het er niet over eens of de afkorting staat voor ‘Fuck My Life’ of ‘For My Love’, overduidelijk is wel dat het een knipoog is naar zijn vroegere repertoire. De blijmoedigheid van het deuntje is opvallend, maar wie naar de tekst luistert weet dat het schijn is. Het cynisme en de donkerheid van zijn woorden zijn een duidelijke ‘Don’t fuck with me’!

Met ‘My 7 Mile Boots’ bewijst Arch-Indar opnieuw dat hij geen kleintje is. Het album is absoluut het luisteren waard. Teleurgestelde huisvrouwen kunnen voor zijn oude hits gelukkig nog terecht bij Sky Radio.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  zaterdag 24 december 2016 @ 09:30:28 #138
138448 PeZu
Suspended animation
pi_167572072
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 09:16 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen.

Te vroeg!

* Arch-Indar zet het ksc album aan.
oh hee ik pm je net de verzameling dan heb je heb je ook alles voor een eventuele repost ^O^
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_167572080
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 december 2016 09:02 schreef PeZu het volgende:
yeah kerst
*O*

Lekker eten O+ Wijn O+ Shotjes O+
  Moderator zaterdag 24 december 2016 @ 09:59:46 #140
18653 crew  D.
pi_167572310
*Chesney Hawkes opzet
  zaterdag 24 december 2016 @ 10:02:29 #141
138448 PeZu
Suspended animation
pi_167572338
Mocht ik een review vergeten zijn, pm dan Arch Indar of mij, we willen ze gaarne verzamelen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  Moderator zaterdag 24 december 2016 @ 10:15:34 #142
18653 crew  D.
pi_167572466
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:02 schreef PeZu het volgende:
Mocht ik een review vergeten zijn, pm dan Arch Indar of mij, we willen ze gaarne verzamelen
Waar gaat het over?
Of is dat incrowd?
  zaterdag 24 december 2016 @ 10:19:28 #143
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_167572507
Ik ben nog bezig met mijn reviews :@ PeZu, chufi en D.
With the stars as her umbrella
  zaterdag 24 december 2016 @ 10:24:44 #144
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_167572592
Goedemorgen :O
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  Moderator zaterdag 24 december 2016 @ 10:26:46 #145
18653 crew  D.
pi_167572630
Even ingelezen, en geloof dat ik het snap :P
  Moderator zaterdag 24 december 2016 @ 10:27:45 #146
18653 crew  D.
pi_167572646
En ik hoef er niet per se bij hoor ;)
  zaterdag 24 december 2016 @ 10:28:40 #147
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_167572665
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:27 schreef D. het volgende:
En ik hoef er niet per se bij hoor ;)
Natuurlijk wel *O* Jij als mysterieus persoon :P
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  Moderator zaterdag 24 december 2016 @ 10:30:54 #148
18653 crew  D.
pi_167572701
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Natuurlijk wel *O* Jij als mysterieus persoon :P
Mr. D.
The Mr. E :P
  Moderator zaterdag 24 december 2016 @ 10:31:55 #149
18653 crew  D.
pi_167572717
Enne, meeste mensen kennen mijn elleboog al :P
  zaterdag 24 december 2016 @ 10:32:20 #150
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_167572726
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:30 schreef D. het volgende:

[..]

Mr. D.
The Mr. E :P
Whehehehe ja dat ja :D
Ik ben bezig een kerstcadeau uit te zoeken, maar kan niet kiezen :')
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')