SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Oh.
Nou kom maar met die foto jongens.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:26 schreef tja77 het volgende:
Had Whitlock niet ooit iets geflikt met een vrouw? Zijn vrouw gedumpt en een foto gepost van zijn nieuwe vriendin of iets dergelijks?
Er staat me iets van bij, maar weet niet meer precies wat.
Daar zijn wel pics van jaquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:26 schreef tja77 het volgende:
Had Whitlock niet ooit iets geflikt met een vrouw? Zijn vrouw gedumpt en een foto gepost van zijn nieuwe vriendin of iets dergelijks?
getweet jaquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:26 schreef tja77 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef luckass het volgende:
Wat een koning is het toch héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een kutstreek van baardje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vervelende chokende midget.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zijn hier niet veel Webster fans
Er is ook niet bijzonder veel aanquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is ook niet bijzonder veel aan
Eens wel. Niet eens per se slecht qua niveau, maar er is gewoon niet zoveel bijzonders aanquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:31 schreef Slobeend het volgende:
Webster is een soort Newton qua likeability.
Nog liever Ian White.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens wel. Niet eens per se slecht qua niveau, maar er is gewoon niet zoveel bijzonders aan
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:31 schreef Slobeend het volgende:
Webster is een soort Newton qua likeability.
Zoals 80% van de darters. Er is maar een handje vol dat genot is.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens wel. Niet eens per se slecht qua niveau, maar er is gewoon niet zoveel bijzonders aan
Als Koroleva meedeed dan had ik gekeken naar vrouwendartsquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Op Lakeside krijgen we nog een vrouw die niet bij de T20 kan
Mwoh, er lopen er wel genoeg met een aardig verhaal of een leuke/afwijkende stijl of wat ookquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals 80% van de darters. Er is maar een handje vol dat genot is.
Ken ik niet...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Koroleva meedeed dan had ik gekeken naar vrouwendarts
Uiteindelijk kies je altijd een kant.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals 80% van de darters. Er is maar een handje vol dat genot is.
Russische van 13.quote:
Klaasenmateriaalquote:
Les Wallace die ooit niet bij een toernooi op kwam dagen omdat ie vast zatquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwoh, er lopen er wel genoeg met een aardig verhaal of een leuke/afwijkende stijl of wat ook
Jelle K. ookquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Koroleva meedeed dan had ik gekeken naar vrouwendarts
Toernooi is honderd keer toffer als Whitlock door gaat, dan met Webster.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alles wat ze daarvoor hoeft te doen is 'wat lekkers' opsturen, wat dat ook moge betekenen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens de geruchten heeft Jelle K. zich aangeboden als haar zaakwaarnemer
Webster is erger dan aids.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Winnaar speelt tegen MvG dus maakt niet gek veel uit in dat opzichtquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toernooi is honderd keer toffer als Whitlock door gaat, dan met Webster.
Het maakt verder weinig uit, volgende ronde ligt de winnaar toch weer eruit. Kale sloopkogel staat dan te wachtenquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof Withlock zo boeiend is.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een van de velen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Log uit.
De tovenaar niet adoreren
Ik heb net een soort van brownie weggelegd. Ik denk 1.5 kilo, zomaar.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo mijn brownies zijn klaar, ik kijk nu ook. Hup Webster.
PC Politie.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:40 schreef tja77 het volgende:
Sinds wanneer gaat het volume weer terug bij "boring boring tables"?
Dat was eerst niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |