geen kwaad woord over Crip je speelt met je tanden vriendquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mwoah is wel heel erg in haar voordeel uitgelegd. Als ze dat zo had gezegd, kwam ik er niet zo op terug..maar fok it ze heeft belangrijke dingen te doen.
zat er seks in?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:19 schreef Crip het volgende:
ik had date en we gingen naar de bios en hij vroeg welke film ik wilde zien en toen zei ik zonder schaamte Sing, en toen hebben we een kinderfilm gekeken.
was fucking leuke film
bios date? Lolololquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:19 schreef Crip het volgende:
ik had date en we gingen naar de bios en hij vroeg welke film ik wilde zien en toen zei ik zonder schaamte Sing, en toen hebben we een kinderfilm gekeken.
was fucking leuke film
Die van jou sla ik zo achter en anders American History X style..quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:20 schreef zeer het volgende:
[..]
geen kwaad woord over Crip je speelt met je tanden vriend
trquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Die van jou sla ik zo achter en anders American History X style..
echtquote:
ohja, herkenbaarquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ook ik vrij daarom geregeld met mijzelf
En die van mij?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
plsquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
wat heeft hem veranderd denk je?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vroeger was hij echt een klootzak
Ik trek me altijd af bij het whatsappen. Was vet ewkwerd net in de Starbucks.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ook ik vrij daarom geregeld met mijzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |