mij ookquote:
Oh, dan heb ik pech.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel, moet van mijn ouders daar zijn ofzomaar vind dat niet zo heel erg
nicequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
mij ook
dan gaan we bubble tea drinken in utrecht
over?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb je expertise/eindoordeel gemist in het "daten met een Turkse" topic.
hey bbquote:
quote:
quote:
Je expertise aangezien 99% nog nooit had gedate met een moslima en er had een ontwikkeling plaatsgevonden dus was benieuwd.quote:
kun je gewoon direct je vraag stellen want ik heb hier geen tijd voorquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je expertise aangezien 99% nog nooit had gedate met een moslima en er had een ontwikkeling plaatsgevonden dus was benieuwd.
Aangezien je belangrijke dingen te doen heb, zal ik je niet meer lastigvallen...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:10 schreef Crip het volgende:
[..]
kun je gewoon direct je vraag stellen want ik heb hier geen tijd voor
ik gok zo maar dat crips eindoordeel was dat je mensen als mens moet benaderen en niet vanuit je eigen perceptie van die ander z'n religiequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je expertise aangezien 99% nog nooit had gedate met een moslima en er had een ontwikkeling plaatsgevonden dus was benieuwd.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Aangezien je belangrijke dingen te doen heb, zal ik je niet meer lastigvallen...
Mwoah is wel heel erg in haar voordeel uitgelegd. Als ze dat zo had gezegd, kwam ik er niet zo op terug..maar fok it ze heeft belangrijke dingen te doen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:17 schreef zeer het volgende:
[..]
ik gok zo maar dat crips eindoordeel was dat je mensen als mens moet benaderen en niet vanuit je eigen perceptie van die ander z'n religie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |