Ah, jij hebt hetzelfde poetsbeleid als ik. Waar vuil zit, zit geen pekelquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:30 schreef fathank het volgende:
Daarom poets ik niet. Vuil is een extra beschermlaag voor de lak
Of gewoon nietquote:Op zondag 5 februari 2017 11:25 schreef lipje het volgende:
Willen jullie dit kinderachtige gepraat in een ander topic voortzetten?
Niets. Maar daar ging het niet overquote:Op zondag 5 februari 2017 11:43 schreef Geralt het volgende:
Wat is er kinderachtig aan praten over de pekel van je auto afwassen?
Mijn pa zij altijd waar die olie lekt roesttie nietquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:30 schreef fathank het volgende:
Daarom poets ik niet. Vuil is een extra beschermlaag voor de lak
Gewoon doorverkopen aan tokkies toch lekker hard en vlammend.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 08:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
Waarom neem je dat risico dan? Lijkt me voor de verkoop ook niet per se bevorderend?
Dat geluidquote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:31 schreef Jism het volgende:
Deze week gaan we de flensen opmeten vanaf turbo's, dit om zo een op maat gemaakte downpipe (2x 3.5 inch) te kunnen maken. Als dat gelukt is dan gaat de uitlaat (HMS 3.5 inch) eronder met 2 eindstukjes. Ik maak me wel een klein beetje zorgen opdat dat 3.5 inch niet teveel kabaal gaat maken.
Dit is een willekeurige video van een andere duitsert met ook een 3.5inch uitlaat, maar het klinkt allemaal best hard.
Ook loop ik het risico dat er een gigantische dreun vanaf een bepaald toerental mischien zal komen, dat merk je vooral tussen de 80 en 120kmph. Nu is het nog lekker rustig eerlijk gezegd.
De verkoop boeit me eerlijk gezegd ook niet meer.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 08:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
Waarom neem je dat risico dan? Lijkt me voor de verkoop ook niet per se bevorderend?
Jup. Bij dealers in duitsland is de kans dat je een boekje over de eerste RS2/RS4 kunt vinden aanzienlijk. Ze zijn er best trots op.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:41 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Mijn pa zij altijd waar die olie lekt roesttie niet
Mooie RS4, mooie techniek.
Doneer 'm voor een 200kmph crashtest.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:43 schreef raspberryPi het volgende:
Vandaag haat ik mn Audi en wil hem het liefst in de fik steken. Kutauto!
Nee, zo erg is het nog niet. Door die storm gister is er wat blad in gewaaid waardoor de afvoer verstopt raakte, en met wassen is ie vol water gelopen, gevolg accu stuk. Mocht hem niet bij de carwash laten staan dus moest ie op zon auto ambulance naar de garage gebracht worden. En dat terwijl ik vorige week ook al een dure reparatie heb moeten betalen.Echt zo balen dit.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:44 schreef Jism het volgende:
[..]
Doneer 'm voor een 200kmph crashtest.
Ja thnx voor de tip, die man heeft hem ontstopt, nieuwe accu zit er in, en mn schatje rijd weer.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:27 schreef Jism het volgende:
Zet dat ding ergens op een parkeerplaats, noteer type accu en hoeveel AH, rij met iemand naar de kwikfit, koop een accu, vervang 'm on the spot en klaar.
Dat reinigen van afvoergootjes moet je wel eens in de zoveel tijd doen. Je hebt zowel voor (onder de kap) als achter (bij reservewiel) afvoertjes gaande.
Kan geen kwaad die eens in de zoveel tijd te reinigen. Als je een dakraam (electrisch) hebt, heb je ook daar afvoerslangetjes. Die kan je het beste 'zachtjes' doorspuiten eens in het jaar.
Van leitner is ook al verkocht, waar ook wel echt in nieuwstaat.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 14:12 schreef Jism het volgende:
[..]
De enige uitvoeringen die veel geld opleveren zijn het liefst op nederlands kenteken en het liefst een zo laag mogelijke stand. Leitner heeft er eentje staan en kan daar ¤ 99.000 voor vragen ja. Moet je eens kijken hoe gaaf dat ding eruit ziet.
Maar zo'n auto is dan ook gedoemd om de rest van z'n tijd in een showroom te blijven staan. Auto's zijn gebruiksvoorwerpen en moet je hoe dan ook mee rijden. Er 70k mee rijden zegt dat de betrouwbaarheid in ieder geval goed zit, ook na 300.000 km.
Hier en daar een tegenslagje ( :> ) maar motorisch ideaal. V6 met 2 turbo's, sloot koppel en je kunt er uren in cruisen. Teminste, dat is mijn beleving.
Die auto verdwijnt in de showroom, en komt daar nooit meer uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:18 schreef akaQ het volgende:
[..]
Van leitner is ook al verkocht, waar ook wel echt in nieuwstaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |