Klinkt vooral als mishandeling in de oren.quote:Op maandag 26 december 2016 18:34 schreef NightFlight het volgende:
[..]
Heb drie keer grapjes gehad met VAG turbo's; 1x ontploft na tanken (te snel uitgezet na rasen) en 2x notlauf programma. Ben blij dat ik nu nog een ongeblazen 6 cil heb. Al is er vast veel verbeterd de afgelopen jaren.
Viel wel mee hoor...quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Klinkt vooral als mishandeling in de oren.
Waarom? Dat vind ik altijd zielig, het blijft gewoon een auto van 15 jaar oud. En die kunnen ook erg mooi zijnquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:58 schreef Pinda555 het volgende:
Ga je het uiterlijk ook nog aanpakken zodat die er wat moderner uitziet?
Stock velgen komen er weer onder, en daar blijft het denk ik bij. Je moet een model audi zoals deze niet vernaggelen met tupperware tuning. Ik vindt de auto zoals die is eigenlijk al harstikke mooi.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:58 schreef Pinda555 het volgende:
Ga je het uiterlijk ook nog aanpakken zodat die er wat moderner uitziet?
Het onderstuur is redelijk aan te pakken hoor, hoop upgrades, maar je ontkomt er niet aan dat er gewoon een loodzware motor voorin het voertuig ligt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:53 schreef Hyperdude het volgende:
Dat filmpje van Tiff gaat alleen maar over ondersturen.
Mwah kan sommige zijn wel oke boten hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom? Dat vind ik altijd zielig, het blijft gewoon een auto van 15 jaar oud. En die kunnen ook erg mooi zijn
Kan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:10 schreef Jism het volgende:
[..]
Stock velgen komen er weer onder, en daar blijft het denk ik bij. Je moet een model audi zoals deze niet vernaggelen met tupperware tuning. Ik vindt de auto zoals die is eigenlijk al harstikke mooi.
Verlagen heeft weinig zin, op het moment schamp ik met downpipes op sommige drempels de boel al. Nog lager wordt nog onpraktischer. Qua upgrades zou ik alleen voor een FIS control willen gaan, en natuurlijk de laatste delen tot een 3.5inch HMS uitlaat die ik al een tijdje op de zaak heb staan (twv ~ ¤ 1000 ).
Ik dacht er ooit aan de complete achterbank eruit te halen, en een kooi constructie in te bouwen en alles te laten bekleden. Echter dan ontgaat het avant idee een beetje.
Of deze, een RS4 B5 met RS6 C5 V8 Bi-turbo motor:
800PK RS4 acceleratie vid:
Of deze....
Nja...Blijven erg leuke auto's.
Verkrachten bedoel je? Beter laat je m zo origineel mogelijk. Alleen wat licht optic veranderen zoals velgen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:58 schreef Pinda555 het volgende:
Ga je het uiterlijk ook nog aanpakken zodat die er wat moderner uitziet?
Sinds wanneer is er wat mis met verkrachtenquote:Op vrijdag 30 december 2016 06:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Verkrachten bedoel je? Beter laat je m zo origineel mogelijk. Alleen wat licht optic veranderen zoals velgen.
In principe staat er celstraf op en tbs als je een moeilijke jeugd hebt gehadquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er wat mis met verkrachten
Turbo volgens mij 800 tot 1200 per stuk, en dan nog arbeid, maar das een stuk minder dan mijn auto in ieder geval, hier moet het blok er gewoon uit.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een bak zeg
Ik rij zelf in een Skoda Octavia RS van 2002 (zelfde onderstel toch?) en dat vind ik al een heerlijk ding met z'n tot 235pk gechipte 1.8T'tje, maar die valt in het niets bij dit kanon natuurlijk
Overigens heb ik volgens mij ook de K04-turbo zitten (een enkele dan natuurlijk). Momenteel 236k op de teller en still going strongDus hopelijk kan ik het vervangen daarvan nog even uitstellen, want dat is geen goedkoop grapje volgens mij
Ja, ik kan tanken en de ruitenwisservloeistof bijvullen, maar daar houdt mijn technische kennis wel weer mee op, dus die arbeid moet welquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:22 schreef Jism het volgende:
[..]
Turbo volgens mij 800 tot 1200 per stuk, en dan nog arbeid, maar das een stuk minder dan mijn auto in ieder geval, hier moet het blok er gewoon uit.
Een 'andere' grotere turbo zet je er niet even op zonder fatsoenlijke remap. Dit omdat je dan andere (boost) verhoudingen gaat krijgen in je motor en dat kan schade toedoen. Hou er ook rekening mee met dat wanneer je een grotere turbo plaatst, het moment dat de turbo echt gaat werken je dit ook verlegt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, ik kan tanken en de ruitenwisservloeistof bijvullen, maar daar houdt mijn technische kennis wel weer mee op, dus die arbeid moet wel![]()
Mocht het ooit zover komen ga ik misschien wel een andere turbo erop zetten voor nog wat extra pk's, al weet ik niet of dat verstandig is op de voorwieltjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |