SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem
Daarom toch maar even naar de artsquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat klinkt niet fijn met je adertje. Hou ons op de hoogte.
Dat zou wel lekker zijn ja. Heb je een open haard ofzo? Chocomel + slagroom + lekkere dingen, dekentje om en knisperend houtquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom toch maar even naar de arts.
En eindelijk bevestiging van Agradi. Hopelijk wordt m'n dekentje dan morgen bezorgd
.
Geen open haard, wel veel kaarsen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn ja. Heb je een open haard ofzo? Chocomel + slagroom + lekkere dingen, dekentje om en knisperend hout
Hopelijk valt het mee bij de dokterquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen open haard, wel veel kaarsen.
Ga als ik klaar ben bij de dokter naar de winkel. Kerstboodschappen doen. Mocht ik wat vergeten zijn kan ik er zaterdag nog om. Daarna door naar de Boerenbond voor lekkers voor de hondjes.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:32 schreef Divje het volgende:
Met een beetje vertraging, BPN je bent een TT!
quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn ja. Heb je een open haard ofzo? Chocomel + slagroom + lekkere dingen, dekentje om en knisperend hout
Viel mee idd. Vrij normaal na een operatie.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hopelijk valt het mee bij de dokter
En nog meer lekkers voor de honden? Die beestjes ploffen nog van al dat voer
Ooit een keer met de kat gedaan rond kerst. Enorm bord gemaakt met van alles te eten, zo veel hij wildequote:Op vrijdag 23 december 2016 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Viel mee idd. Vrij normaal na een operatie.
En ze krijgen dat alles niet tegelijk he.
Dat is goed nieuws.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Viel mee idd. Vrij normaal na een operatie.
En ze krijgen dat alles niet tegelijk he.
Oh dat ga ik niet doenquote:Op vrijdag 23 december 2016 13:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ooit een keer met de kat gedaan rond kerst. Enorm bord gemaakt met van alles te eten, zo veel hij wildeArme beestje was een beetje in de war.
Video maken en hier plaatsen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat ga ik niet doen. Ik heb twee lekkere botten gekocht, ingepakt en onder de kerstboom gelegd. Die mogen ze zondag uitpakken
.
Kom je morgen ook op mijn verjaardag?quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Vaakaaaaaaantie. Maar nu eerst een verjaardag. Tot vanavond later!
Ik heb wel worstquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:55 schreef Samzz het volgende:
Ik moet nog steeds eten. Geen idee wat.
Ben je morgen jarig? Maar nee, das in Amsterdam zekerquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kom je morgen ook op mijn verjaardag?
Ach ja, echt zon verjaardag verjaardag, kleppen met familie. Wel gezellig dusquote:
Altijd fijn om iedereen weer eens te zien en beetje bij te praten he?quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach ja, echt zon verjaardag verjaardag, kleppen met familie. Wel gezellig dus. Jij een goede vrijdag avond?
Jaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben je morgen jarig? Maar nee, das in Amsterdam zeker.
Alleen sammz is een liefhebber hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
1 worst en zoveel liefhebbers. Die gaat in stukjes
Zeker zekerquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Altijd fijn om iedereen weer eens te zien en beetje bij te praten he?
Ja, ik heb een goede avond maar ook weer niet maar dat is niet iets om hier te bespreken.
Jarig zijn is sowieso vreselijkquote:Op vrijdag 23 december 2016 23:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De dag voor kerst jarig, is dat leuk?
Nek kut bedoel je.quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:25 schreef Scrummie het volgende:
Vanochtend een spier verrekt ofzo. Pijn in m'n nek. Kut nek.
Zaterdag al gedaan voor vrienden. Morgen voor familie. Ik vind het naar dat ik niet gewoon kan hardlopen en boekje lezenquote:Op vrijdag 23 december 2016 23:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
true, ik heb er ook niets mee. Ga je wel feestje geven?
Nee, zo'n dag bepalen anderen hoe je 'm moet indelen. Zonde is datquote:Op vrijdag 23 december 2016 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zaterdag al gedaan voor vrienden. Morgen voor familie. Ik vind het naar dat ik niet gewoon kan hardlopen en boekje lezen
Doeiquote:Op vrijdag 23 december 2016 23:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, zo'n dag bepalen anderen hoe je 'm moet indelen. Zonde is dat.
Ik ga slapen, welterusten.
Hoezo zou je dat niet kunnenquote:Op vrijdag 23 december 2016 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zaterdag al gedaan voor vrienden. Morgen voor familie. Ik vind het naar dat ik niet gewoon kan hardlopen en boekje lezen
kan heerlijk smaken toch?quote:
Vanille komt ook uit een orchidee, dus zou zomaar kunnen ja.quote:
mss geneest het wel kankerquote:Op zaterdag 24 december 2016 13:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vanille komt ook uit een orchidee, dus zou zomaar kunnen ja.
Alex Jones vond hem goed.quote:
Thanks jij ook Samzz. en vooral sterkte met het bodden van Ren Pquote:
Jij ook, Scrumquote:Op zondag 25 december 2016 09:42 schreef Scrummie het volgende:
Fijne kerst vriendjes en vriendinnetjes!
Thanksquote:Op zondag 25 december 2016 08:39 schreef Vance het volgende:
[..]
Thanks jij ook Samzz. en vooral sterkte met het bodden van Ren P
Ik ga uitloggen nu en even bijkomen van werk.
Take Care!
ja ik was het helemaal vergeten. Kwam laatst op fok om die nieuwstopics te bekijken. Toen bedacht ik me dat ik ook een account had. Leuk dat je me nog herinnertquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Henkie!! Waar was jij al die tijd? Tof dat je weer eens post
Ja, natuurlijk herinner ik je nog!quote:Op zondag 25 december 2016 12:20 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ja ik was het helemaal vergeten. Kwam laatst op fok om die nieuwstopics te bekijken. Toen bedacht ik me dat ik ook een account had. Leuk dat je me nog herinnert
Dit moet louter op toeval gebaseerd zijn, maar daar ben ik dus ook geweest. Mijn god zeg...quote:Op zondag 25 december 2016 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
En een geweldige herinnering uit 2009
The Boss
Wat was het geweldig he? Mooiste concert ooit wmb. Dus we hebben daar samen staan dansen en springenquote:Op zondag 25 december 2016 13:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit moet louter op toeval gebaseerd zijn, maar daar ben ik dus ook geweest. Mijn god zeg...
zeker gezellig! Fijne kerstdagen aan jou en alle bnw'ers !quote:Op zondag 25 december 2016 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk herinner ik je nog!Waren leuke tijden he? En het is nog steeds gezellig hier dus ik zou zeggen blijf weer eens een poosje posten.
En fijne Kerst
Jij ookquote:Op zondag 25 december 2016 13:16 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
zeker gezellig! Fijne kerstdagen aan jou en alle bnw'ers !
LOL!!!quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:32 schreef Divje het volgende:
Met een beetje vertraging, BPN je bent een TT!
quote:Op zondag 25 december 2016 13:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi(klote kerst)*
@TT: WTF IS THIS???![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
LOL!!!
Je mag mijn tong wel hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2016 13:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dank je lieverd
Nog geen topic van tong
Ook brakquote:
Ah nee, geen wilde nacht gehad. Meer vol van het eten en dus lamlendigquote:Op zondag 25 december 2016 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook brak?
Gisternacht samen met de meiden twee flessen martini en vier flessen wijn soldaat gemaakt. En om half vijf gaan slapen
.
Nou, vanochtend dacht ik wel fuuuuuuckquote:Op zondag 25 december 2016 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah nee, geen wilde nacht gehad. Meer vol van het eten en dus lamlendigMaar dat van jouw klinkt leuker.
Haha, ja oke, dat is even balen. Maar het was het vast waardquote:Op zondag 25 december 2016 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, vanochtend dacht ik wel fuuuuuuck.
Jawel, was een toffe avondquote:Op zondag 25 december 2016 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ja oke, dat is even balen. Maar het was het vast waard.
Daaromquote:
Nee, vanmorgen om acht uur wakker, ontbeten, spullen gepakt en rond elf uur thuis. Lekker douchen en onder m'n botje.quote:Op zondag 25 december 2016 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom. Vandaag verder wat leuks gedaan? Geloof dat je vandaag geen plannen had maar morgen wel?
Ah klinkt goedquote:Op zondag 25 december 2016 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, vanmorgen om acht uur wakker, ontbeten, spullen gepakt en rond elf uur thuis. Lekker douchen en onder m'n botje.
Morgen ga ik met de hondjes naar het strand, verder niks.
Jij nog plannen?
Jaa, botje (Back on Track'je) is een fleecedeken van keramisch textielquote:Op zondag 25 december 2016 22:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah klinkt goed. Je botje is het dekentje?
.
Nee hier geen plannen morgen, hele dag lekker niks doen. Al heb ik geen brood in huis dus ik moet nog wel even winkelen, denk ik.
Te veel dit jaarquote:Op maandag 26 december 2016 01:15 schreef schommelstoel het volgende:
Hoeveelste artiest is dit nu al wel weer niet die dit jaar is heen gegaan?
Zal wel een feest zijn daar boven met al die artiesten.
Nog fijne feestdagen trouwens
Precies!quote:
Same herequote:Op maandag 26 december 2016 01:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies!
Ik schenk nog een borrel in, en dan slapen.
Laat 2016 maar snel afgelopen zijn voordat er nog meer heen gaan.
Jup, ben ook nog niet zolang thuis.quote:Op maandag 26 december 2016 01:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Same hereNet thuis van familie bezoek.
Idd, aanpoten met 2016 voor er nog meer geweldige acteurs en zangers etc het hoekie om gaan.quote:Op maandag 26 december 2016 01:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies!
Ik schenk nog een borrel in, en dan slapen.
Laat 2016 maar snel afgelopen zijn voordat er nog meer heen gaan.
Begrijpelijk. Sterkte.quote:Op maandag 26 december 2016 12:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om emotioneel te doen op de foks. Maar wel kut hoor.
Grote fan van WHAM?quote:Op maandag 26 december 2016 12:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om emotioneel te doen op de foks. Maar wel kut hoor.
Nee was het maar zo.quote:
Dat zijn dingen die er in hakken. Wens je heel veel sterkte.quote:Op maandag 26 december 2016 22:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee was het maar zo.Nee, ben omaatje verloren op wel een kut manier ofzo.
Goeiemiddag guyv, nabuiken? Wat is dat? Er moet gewerkt wordenquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:43 schreef theguyver het volgende:
moge peeps, iedereen nog lekker aan het nabuiken van kerst
Werken? Kerstvakantiequote:Op dinsdag 27 december 2016 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemiddag guyv, nabuiken? Wat is dat? Er moet gewerkt worden
nog zo'n bofferdquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:36 schreef Scrummie het volgende:
Vakantie inderdaad. Nog 3 dagen en een week niets doen
Was primaquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Hopelijk iedereen hier een zalig kerst gehad? Was helaas niet op de fok om het te wensen
+1quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:37 schreef ATuin-hek het volgende:
Vakantie jaLekker met de top2000 aan.
Ja was mooie kerst. Jij ook mooie mis(sen) gehad?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Hopelijk iedereen hier een zalig kerst gehad? Was helaas niet op de fok om het te wensen
Lekker hoorquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was zeer gezellig met de familie in polen
Mja wel prima altijd in Polen, beetje zwaar altijd. En dat met kerst drie keer in twee dagenquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja was mooie kerst. Jij ook mooie mis(sen) gehad?
Ben jij ook drie keer gegaan? Ja zeker? Zwaar maar mooi he, met die zang enzo. Rituelen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mja wel prima altijd in Polen, beetje zwaar altijd. En dat met kerst drie keer in twee dagen
Ja klopt gisteren ook al, mja heb wel mijn buikje rondquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemiddag guyv, nabuiken? Wat is dat? Er moet gewerkt worden
staat pokemon er weer inquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:37 schreef ATuin-hek het volgende:
Vakantie jaLekker met de top2000 aan.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
staat pokemon er weer in
-ninja edit-
http://www.ad.nl/show/the(...)n-top-2000~acec10d9/
OK dan!!quote:Op maandag 26 december 2016 22:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee was het maar zo.Nee, ben omaatje verloren op wel een kut manier ofzo.
Ja. Was drie keer geweest. Deze kerst eerste advent ooit elke dag trouwens. Meer dan prima. En ook goed voor discipline. Maar zou het niet hele jaar door kunnen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben jij ook drie keer gegaan? Ja zeker? Zwaar maar mooi he, met die zang enzo. Rituelen.
Dit is natuurlijk ook zo'n bijzondere tijd. Dan gaan mensen naar de kerk die anders bijna nooit gaan. Ik weet dat veel mensen het ook moeilijk hebben deze dagen. Roept veel emoties op. Van allerlei aard.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Was drie keer geweest. Deze kerst eerste advent ooit elke dag trouwens. Meer dan prima. En ook goed voor discipline. Maar zou het niet hele jaar door kunnen.
Wat heb je nou weer uitgevreten?quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:54 schreef Divje het volgende:
Dit was de meest onkerkelijke kerst ooit voor mij
Stoute dingetjesquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer uitgevreten?
Ben je naar de hoeren geweest? Op kerst?quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Stoute dingetjes
Of noujaa. Gewoon veel te veel geld uitgegeven aan foute dingen.
Wel een hele leuke kerst
SCRUMMIE. Wat denk je wel niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben je naar de hoeren geweest? Op kerst?
Jajaja. Weet je hoe druk het daar is met kerst johquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stoute dingetjes. En je hebt geld uitgegeven. 1+1 is 2.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Jajaja. Weet je hoe druk het daar is met kerst joh
Nee, heb een leuke nacht gehad met een oude vriend(in).
Conservatief BNW staat op de achterste pootjes.
Er zijn weinig tot geen echte conservatieven op fok helaasquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Jajaja. Weet je hoe druk het daar is met kerst joh
Nee, heb een leuke nacht gehad met een oude vriend(in).
Conservatief BNW staat op de achterste pootjes.
Dat wordt inderdaad stelselmatig ontkend.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn weinig tot geen echte conservatieven op fok helaas
Ik zie ze niet vaak helaasquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad stelselmatig ontkend.
Mjah, zo noem ik iig de mensen die (ook weer stelselmatig) alles wat TG oid is wegzetten als vuil en fout.quote:
Wat is TG Div?quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah, zo noem ik iig de mensen die (ook weer stelselmatig) alles wat TG oid is wegzetten als vuil en fout.
Gebeurt helaas veel te vaak. En die discussies steeds..quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, nee die als vuil wegzetten is natuurlijk schofterig
Ja, helaasquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Gebeurt helaas veel te vaak. En die discussies steeds..(ook hier, maar dat weet je wel
)
Maar dat is de moeite niet om weer op te rakelen.
Het ging 90% goed.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En, ben jij de kerst een beetje goed doorgekomen BPN?
2016 gaat echt tot het gaatje zeg.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:44 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)er-60-overleden.html
quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:44 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)er-60-overleden.html
Overige 10% was een medische toestand,dat 5 dagen lang pijn deed.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat is helemaal geen slechte score hoor
Oei, klinkt niet fijnquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Overige 10% was een medische toestand,dat 5 dagen lang pijn deed.![]()
Mwah.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjacka. Gaat het een beetje?
Kerstavondje was leuk. De rest vooral rustig en alleenquote:Op woensdag 28 december 2016 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Echt relaxed. En viesdik m.b.t. eten
Jij je ook vermaakt?
Aha. Ik was ook eerste kerstdag alleen, heerlijkquote:Op woensdag 28 december 2016 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kerstavondje was leuk. De rest vooral rustig en alleen.
Met de hondjes voor het raam naar het vuurwerk kijken.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Ik was ook eerste kerstdag alleen, heerlijk
Nog plannen met oud & nieuw?
quote:Op woensdag 28 december 2016 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met de hondjes voor het raam naar het vuurwerk kijken.
Boor niet. Mier weet ik niet, dat ga ik zaterdagavond merkenquote:Op woensdag 28 december 2016 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn ze bang voor het vuurwerk?
Ik heb dit jaar al eens oliebollen gehad, smaakte verrassend goed.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
Middag!![]()
Nog ff en we gaan aan de oliebollen.
Hebben we dit![]()
![]()
en dat
weer gehad.
Zo ver is dat heulegaar niequote:Op woensdag 28 december 2016 13:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al eens oliebollen gehad, smaakte verrassend goed.
Zag net in de folders dat johnnie walker voor 9,99 bij de Marktkauf in de aanbieding is.
Altijd lekker.
Maar om nu nog helemaal naar Duitsland te gaan zie ik niet zo zitten.
Van oliebollen word ik steevast misselijk maar toch probeer ik het elk jaar weer. Appelbeignets zijn ook moddervet maar de appel maakt het net een beetje frisser. Maar 1 is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al eens oliebollen gehad, smaakte verrassend goed.
Zag net in de folders dat johnnie walker voor 9,99 bij de Marktkauf in de aanbieding is.
Altijd lekker.
Maar om nu nog helemaal naar Duitsland te gaan zie ik niet zo zitten.
Woon jij bij de grens dan?quote:Op woensdag 28 december 2016 14:20 schreef DeMolay het volgende:
is met de fiets te doen !vroagah bij overdinkel weer terug
Wel oppassen op de markt ze beginnen in 't duitsquote:Op woensdag 28 december 2016 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat de bijnaam van Enschede?
Best bizar idd die ruilhandel
Wel leuk die verbroedering. Plus je leert ook met gemak een andere taalquote:Op woensdag 28 december 2016 15:05 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Wel oppassen op de markt ze beginnen in 't duits,valt nu wel mee vroegah heel erg , ze leren nu nederlands
en studeren hier massaal
Ja, dat is een mengelmoesje he?quote:Op woensdag 28 december 2016 16:02 schreef DeMolay het volgende:
Twents is een nedersakische variant dus daarmee komen degene die het spreken ook goed mee weg
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nedersaksisch
Ook wel nederduits genoemd ! vandaar dat nico Hulkenberg zo goed nederlands kan
Hij krijgt er ook een hoop extra geld door.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:02 schreef DeMolay het volgende:
Twents is een nedersakische variant dus daarmee komen degene die het spreken ook goed mee weg
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nedersaksisch
Ook wel nederduits genoemd ! vandaar dat nico Hulkenberg zo goed nederlands kan
Heb al bij de Jumbo slijterij een fles johnnie walker gekocht.quote:
Ja al heel lang ik gebruik m hier geregeldquote:Op woensdag 28 december 2016 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat de bijnaam van Enschede?
Best bizar idd die ruilhandel
was ik vorige week nog met de ponyquote:Op woensdag 28 december 2016 14:55 schreef DeMolay het volgende:
Ja( an die schede .... wat op het aamsveen doelt )
https://nl.wikipedia.org/wiki/Aamsveen
Eanske in 't Twents
Ik weet wat dat gaat wordenquote:Op woensdag 28 december 2016 18:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb al bij de Jumbo slijterij een fles johnnie walker gekocht.
20 euro voor een liter
Nu opbergen voor dat ik hem al open maak.
Gaat nog wat worden, een liter wiskey voor 2 personen.
En het eerst komende half jaar gaat er even niemand dood.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:01 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen. Nog 2 dagen en we hebben een gloednieuw jaar !!
Voor get slapen gaan twee grote glazen water achterover gieten helpt al een hoop tegen een kater.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik weet wat dat gaat wordeneen fikse kater de volgende dag!
Goodmoaning peeps!
Ga je ook naar de zwarte cross dit jaarquote:Op donderdag 29 december 2016 04:04 schreef DeMolay het volgende:
@Guyvie
Wier met de Crosser ! 125CC amerikaanse race zuigerveren !...altijd lachen met de pliesie daar , hoe wil je ons krijgen ...lol
OHIO (maar das achterhoeks voor de ingewijde)
De moeder van Carrie Fisher heeft ook het loodje gelegd.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En het eerst komende half jaar gaat er even niemand dood.
Eind 2016 waren dat er al genoeg.
Helaas. Debbie Reynolds ook nog.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En het eerst komende half jaar gaat er even niemand dood.
Eind 2016 waren dat er al genoeg.
TRU / Voorspelling 2017quote:Op donderdag 29 december 2016 13:12 schreef Divje het volgende:
Waar is het topic waar je kan voorspellen wie er volgend jaar allemaal dood gaan?
Heb wel wat nominaties..
Dat is mijn favo Normaal nummerquote:Op donderdag 29 december 2016 04:04 schreef DeMolay het volgende:
@Guyvie
Wier met de Crosser ! 125CC amerikaanse race zuigerveren !...altijd lachen met de pliesie daar , hoe wil je ons krijgen ...lol
OHIO (maar das achterhoeks voor de ingewijde)
Er was een topic op BNW van Doublepain over Ramsey, maar dat ging over dat elke keer als die scoorde er iemand doodging.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:12 schreef Divje het volgende:
Waar is het topic waar je kan voorspellen wie er volgend jaar allemaal dood gaan?
Heb wel wat nominaties..
quote:Op donderdag 29 december 2016 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er was een topic op BNW van Doublepain over Ramsey, maar dat ging over dat elke keer als die scoorde er iemand doodging.
Klopt, toevallig kwam hij nog voor in een top 10 youtube video die ik laatst zag.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er was een topic op BNW van Doublepain over Ramsey, maar dat ging over dat elke keer als die scoorde er iemand doodging.
Ik vraag mij ook af hoe hij zijn penalty's neemt, mocht hij hier van wetenquote:
Biddend dat de keeper 'm tegenhoudt.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook af hoe hij zijn penalty's neemt, mocht hij hier van weten
Scrum een ban gekregen?quote:Op donderdag 29 december 2016 18:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Biddend dat de keeper 'm tegenhoudt.
Waar is ScrumGod. Op onvrijwillige vakantie dus..
#FREESCRUMMIE&ONLOGISCH
Geen idee..quote:Op donderdag 29 december 2016 18:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Scrum een ban gekregen?
Hoezo dat dan?
Ah, als strijder voor onlogisch mee ten onder gegaan.quote:Op donderdag 29 december 2016 18:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen idee..
Laatste topic waarin ie heeft gepost is de VBL SC volgens mij..dus... tjah. Laat zich raden denk ik.
Dat ligt er maar net aan he.quote:Op donderdag 29 december 2016 18:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, als strijder voor onlogisch mee ten onder gegaan.
Neem aan een 24 uurs ban en niet langer.
Hehe gevonden :quote:Op donderdag 29 december 2016 17:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt, toevallig kwam hij nog voor in een top 10 youtube video die ik laatst zag.
Weet jammer genoeg niet meer welke video.
Wil je ook meequote:Op donderdag 29 december 2016 18:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Biddend dat de keeper 'm tegenhoudt.
Waar is ScrumGod. Op onvrijwillige vakantie dus..
#FREESCRUMMIE&ONLOGISCH
Bedreig je mij nou?quote:Op donderdag 29 december 2016 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je ook mee?
Dat #FREE gezeik.
Nee, want een mod kan niet bannen. Vind t nogal kinderachtigquote:
Heb ook nog wel een #FREE tag voor jouquote:Op donderdag 29 december 2016 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want een mod kan niet bannen. Vind t nogal kinderachtig.
Hou maar bij je.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb ook nog wel een #FREE tag voor jou
Vreetfestijn met muziekquote:Op donderdag 29 december 2016 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
Gaan jullie nog leuke dingen doen zaterdag? Of net als ik thuis voor de tv met wat lekkere dingetjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Bijna jarig!!!!Prachtige leeftijd toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alvast van harte gefeliciteerd BPN![]()
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Bijna jarig!!!!Spannend lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Groot fan van User Wotte
Nou...dat dansen wat zij doet bereik je alleen met heel veel werken aan die bodyquote:Op donderdag 29 december 2016 21:40 schreef DeMolay het volgende:
tja ..beyonce werkt ook nier hoor !
Bijna jarig!!!!30 is het nieuwe 20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Prachtige leeftijd toch?
Alvast van harte gefeliciteerd BPN
quote:
Dank,maar het is pas op 5 januari a.s !!quote:
Dan zullen we dat even in onze agenda's noteren BPNquote:Op vrijdag 30 december 2016 13:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank,maar het is pas op 5 januari a.s !!![]()
![]()
![]()
Mooiw muziek en de tekst is helmaal top.quote:Op vrijdag 30 december 2016 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
Einde van het jaar. Tijd voor gevoelige en weemoedige liedjes
Ja, die is ook mooiquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mooiw muziek en de tekst is helmaal top.
Wel een beetje jammer dat de man op de afbeelding niet Bill Withers is.
Ik las een tijd geleden al over die tekst.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik las een tijd geleden al over die tekst.
Het staat voor het vragen of een vrachtwagen chauffeur wil toeteren dacht ik.
-edit-
De meme vind zijn oorsprong in India en om precies te zijn bij de bussen die daar rond rijden. Hoezo dat dan? Nou, heel simpel: de claxons van veel bussen daar maken niet het standaard geluid dat wij gewend zijn, maar er zit een vrolijk melodietje in. Kinderen daar schijnen dit zo leuk te vinden dat ze langs de weg staan en vervolgens letterlijk ‘om telolet om’ naar de chauffeur roepen zodat zij op de claxon duwen. Dit begon al in november door een video op Facebook waarin te zien is hoe kinderen dit naar de chauffeur roepen die vervolgens voor de gein meedoet. Wat niemand verwachtte was dat het zó groot zou worden en het hele internet er mee vol staat
Wat een lieverd ben je ookquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn uiteinde aapje
Dat 2017 een hoop seks voor je me opleveren
Uhh bedankt Tjackquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn uiteinde aapje
Dat 2017 een hoop seks voor je me opleveren
Damn, na het zien van dat filmpje zal ik niet snel meer klagen over het vervoer hier in Nederland.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zullen we dat even in onze agenda's noteren BPN
Wat veelquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:19 schreef Samzz het volgende:
Wat ga ik eten qua groente, spruiten, sperziebonen, doperwten of linzen...
Spruitenquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:19 schreef Samzz het volgende:
Wat ga ik eten qua groente, spruiten, sperziebonen, doperwten of linzen...
Jaaa, eerst even koken zodat ze zacht zijn en daarna nog even bakkenquote:
Bazinquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, eerst even koken zodat ze zacht zijn en daarna nog even bakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |