Goed voor mensen in vorm, slecht voor mensen niet in vorm.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Luchtdruk nog steeds vieshoog met 1040 hPa
Goed voor Nauta, slecht voor De Jong
Kramer moet morgen onder de 13 minuten rijden op de 10km...verwacht dus niet al te veel van hem vandaag.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Goed voor mensen in vorm, slecht voor mensen niet in vorm.
Ritsma zei ook dat Kramer favoriet is vanwege zware omstandigheden. Maar ik zeg dat Nuis de favoriet is, gezien zijn vorm en hoge niveau. Ok, Kramer is ook in vorm, maar heeft moeite om een 1:45 te rijden, en Nuis kan dat makkelijker.
Het is wel bijzonder ergerlijk dat er continu verwezen wordt naar eerdere tijden uit Thialf, terwijl wat mij betreft wel duidelijk is dat het nieuwe Thialf sneller is.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Omstandigheden vandaag duidelijk beter.
Nouja de nieuwe ijsvloer ligt er al een jaar, vorig jaar was het niet extreem veel sneller dan de jaren ervoor.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder ergerlijk dat er continu verwezen wordt naar eerdere tijden uit Thialf, terwijl wat mij betreft wel duidelijk is dat het nieuwe Thialf sneller is.
Jouw collega gaat het EK niet halenquote:Op donderdag 29 december 2016 17:52 schreef Max23 het volgende:
Annouk had 4:05,60 nodig om Nauta in het Allroundklassement voor te blijven
de horror. en ze heeft het echt niet nodigquote:Op donderdag 29 december 2016 17:52 schreef wimderon het volgende:
De Jong draagt nog meer make-up dan Gabriela Koukalova.
Helaasquote:Op donderdag 29 december 2016 17:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jouw collega gaat het EK niet halen
is de 1500 bezig.. ipv gelijk schakelen eerst even 7 minuten reclamequote:Op donderdag 29 december 2016 18:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan zitten ze met 3 commentatoren in Heerenveen en dan is het blijkbaar niet mogelijk om de stream van commentaar te voorzien.
Een vandaag had vandaag sowieso prima op NPO2 of NPO3 gekund.quote:Op donderdag 29 december 2016 18:37 schreef franklop het volgende:
[..]
is de 1500 bezig.. ipv gelijk schakelen eerst even 7 minuten reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |