Domien en Frank krijgen de kans om hun eigen draai eraan te geven.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had verwacht dat 2 DJ's te weinig zou zijn maar eigenlijk valt het best mee.
Klopt, nu had Gerard wel een enorm charisma en dat mis je wel een beetje, maar ik vind het zeker beter dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Domien en Frank krijgen de kans om hun eigen draai eraan te geven.
Voorheen was er altijd een Giel of Gerard die met hun stijl en best dominante aanwezigheid een enorme stempel op alles drukten waarbij de anderen altijd daar min of meer op aansloten.
Dat wel, maar ik heb het idee dat het nu minder om de djs gaat en meer om de mensen die doneren.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, nu had Gerard wel een enorm charisma en dat mis je wel een beetje, maar ik vind het zeker beter dan vorig jaar.
Wat de luisteraars natuurlijk ook deden door massaal living doll aan te vragen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb het idee dat het nu minder om de djs gaat en meer om de mensen die doneren.
Maar radio kijk je toch gewoon?quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:46 schreef Uccie het volgende:
Al kan dat ook zijn omdat ik meer luister dan zie.
Of Useless Man.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wat de luisteraars natuurlijk ook deden door massaal living doll aan te vragen.
Bijvoorbeeld.quote:
Is Fien weer terug?quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:54 schreef richolio het volgende:
Mijn poll in de Brugklas OP ging ook hard
[ afbeelding ]
Trots
quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
huh, draaien ze de demo van de dag nu nog een keer?
Ik vind de positie ongetwijfeld te hoog maar vind het niet echt een slecht liedje. In de top 2000 reeks vinden velen het wel een walgelijk liedje.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:29 schreef jeffrey83 het volgende:
Heeft iedereen hier ook zo een bloedhekel aan dat nummer van Claudia de brij en dat het zo hoog in de top 2000 staat?
Er is een t2k topic.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:29 schreef jeffrey83 het volgende:
Heeft iedereen hier ook zo een bloedhekel aan dat nummer van Claudia de brij en dat het zo hoog in de top 2000 staat?
Ja en onder andere daarom luister ik dus niet naar de Top2000.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:29 schreef jeffrey83 het volgende:
Daar ben ik sinds gisteren achter jaquote:
Matige reden wel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en onder andere daarom luister ik dus niet naar de Top2000.
Verschrikkelijk liedje.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:29 schreef jeffrey83 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |