dit jaquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:35 schreef houdjemond het volgende:
Vroeger was ik echteen beetje fan van Di-rect. Dit ziet er een beetje verlept uit
Geen idee, ik was darten kijken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:35 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
ah, ik ken ze niet meermaar verder, nog iets gebeurd?
quote:
Bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn oma kaartte vroeger met de oma van Bas. Dat jullie het weten.
Ok, bedanktquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn oma kaartte vroeger met de oma van Bas. Dat jullie het weten.
ik deed t op mn geheugen. Kon me geen roze bij hem voorstellenquote:
yepquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:37 schreef InFrA-WiZ het volgende:
was dat nou de echte hand van Geert?
ik nietquote:
euh nee kan het me niet herinneren. Toen ik nog geen idee had dat ik jongens helemaal niet als relatiemateriaal zou willen was ik daar nog te jong voor.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vroeger ook geen crush op gehad?
Oh.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh nee kan het me niet herinneren. Toen ik nog geen idee had dat ik jongens helemaal niet als relatiemateriaal zou willen was ik daar nog te jong voor.
Tijd.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:40 schreef InFrA-WiZ het volgende:
omg ik had nu pas beeld.
watskeburt met dit?
[ afbeelding ]
Hier was het vreselijk. Succes alvast.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:40 schreef Nizno het volgende:
ik moet me geestelijk gaan voorbereiden dat we zo boodschappen gaan doen......
Succes. Hier waren alle kerstartikelen al op.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:40 schreef Nizno het volgende:
Paar uur terug gedaan, behoorlijk druk.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:40 schreef Nizno het volgende:
Tim is weg, Spike wil een soort Jett Rebel/ Herman Brood worden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:40 schreef InFrA-WiZ het volgende:
omg ik had nu pas beeld.
watskeburt met dit?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |