goede zaak meer Frank Dane mag ik dan hopenquote:Op maandag 23 januari 2017 17:43 schreef superniger het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)chtanowitz-naar-sbs6
[..]
Doei Winston.
Marc liet zich niet gek maken door Peter ik weet alles.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Marc vindt de acties, tegen Trump, van de acteurs too much en Peter gaat daar op in.
Niks helemaal niksquote:Op maandag 30 januari 2017 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nicolette Kluijver die zichzelf journalist noemt. HAHAHAHA.
Wat voegt zij toch niks toe aan dit programma. Met d'r eeuwige pet![]()
Doet ze dat hier nu ook?quote:Op maandag 30 januari 2017 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nicolette Kluijver die zichzelf journalist noemt. HAHAHAHA.
Wat voegt zij toch niks toe aan dit programma. Met d'r eeuwige pet![]()
Peter begint een zeur te worden😠🙁.quote:Op maandag 13 februari 2017 19:12 schreef superniger het volgende:
En weer mag Peter vd Vorst ongestoord Wilders bashen.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)pt-bij-rtl-boulevardquote:Lifestyledeskundige Anouk Smulders stopt bij RTL Boulevard
Na ruim acht jaar stopt lifestyldeskundige Anouk Smulders bij RTL Boulevard. "Veel geleerd, veel lol gemaakt, mooie vrienden erbij gekregen, maar soms weet je gewoon dat het tijd is om te gaan", aldus Anouk.
Op Instagram heeft Anouk vier foto's geplaatst waarop ze vier keer met een andere coupe is te zien in de oude studio van RTL Boulevard. "Dank lieve collegea's voor al die leuke jaren! #memorieslastforever", schrijft ze bij de plaatjes.
Vorige week maakte Anouk al bekend dat ze stopt met het presenteren van Holland's Next Top Model. Volgens Anouk is het tijd om het stokje over te dragen. "Het besluit is wederzijds genomen", zei ze daarover tegen RTL Boulevard. "Zij gaan een andere koers varen en ik ook. Zij gaan meer rauwe reality draaien, en de dingen zijn goed op een gegeven moment."
Precies. als je wéét dat het tijd is om te gaan neem je zo'n besluit niet wederzijds, maar gewoon zelf.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:30 schreef female81 het volgende:
Zou het niet zo boteren tussen Anouk en RTL?
Die dingen als 'het besluit is wederzijds genomen' zeggen ze in dit soort berichten altijd, terwijl het vaak gewoon op een ontslag neer komt.
Nou, ik zal heel RTL Boulevard niet missen. Sterker nog, ik mis het nu al niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 03:22 schreef superniger het volgende:
Zal Anouk niet missen.
Hopelijk krijgen we hierdoor vaker Anna Nooshin te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |