Ligt nog wat in Volkel geloof ik?quote:
Je had het liever hier op Nederlands grondgebied uitgevochten?quote:
Ik beantwoord je vraag. Je mag ook gewoon 'bedankt' zeggen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 08:40 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Je had het liever hier op Nederlands grondgebied uitgevochten?Met de Fransen aan de kant van Rusland en de Engelsen aan onze kant?
Bedankt, exacte aantal wist ik niet!quote:Op vrijdag 23 december 2016 08:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik beantwoord je vraag. Je mag ook gewoon 'bedankt' zeggen.
Kan je ook opzoeken. Maar ik wil geen oorlog hier. En jij ook niet gelukkig. Daarom ben je ook zo blij met Trump zeker? Kunnen we de banden aanhalen met Rusland. De kans op oorlog verlagen tot 0%.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:00 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Bedankt, exacte aantal wist ik niet!![]()
En onze buurlanden Frankrijk en België? Samen uit samen thuis, leve Europa!
101 Belgen. Zijn we er goed vanaf gekomen per hoofd van de bevolkingquote:Op vrijdag 23 december 2016 09:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kan je ook opzoeken. Maar ik wil geen oorlog hier. En jij ook niet gelukkig. Daarom ben je ook zo blij met Trump zeker? Kunnen we de banden aanhalen met Rusland. De kans op oorlog verlagen tot 0%.
Goed lezen. Onheilstijding van een Derde Wereldoorlog die nu aan de gang is in de OP van tong!quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:17 schreef Frutsel het volgende:
Oh ik dacht in een topic over Australië te zitten
Ik zie in het Europese open grenzen beleid juist een enorme stupiditeit. Gebaseerd op ideologisch gif wat het gezonde verstand vertroebeld. Daarom kan de vijand ongestoord zijn gang gaan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:41 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
En Derde Wereldoorlog? De Eerste en Tweede waren er omdat er harde grenzen waren in Europa.
Nu laten we een stel halvezolen met een fundamentalistisch waanidee ervoor zorgen dat we weer harde grenzen gaan trekken onder het mom van nietszeggend nationalisme. Dus als die er al komt, dan is het onze eigen stupiditeit dat we dit soort aanslagen als katalysator laten gebruiken voor een dergelijke "Wereldoorlog" in Europa.
En wie heeft ook alweer het beleid van vrijere grenzen en samenwerking verstoord? Uiteindelijk de mensen die het realisme ontbraken dat wat er binnen werd gehaald uit bepaalde landen een compleet gezwel is wat een bom legt onder de sociale stelsels, samenlevingen, culturen en het vrije verkeer.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:41 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
In Australië waren de grenzen juist potdicht:
http://www.volkskrant.nl/(...)mpagne-aan~a3972852/
En Derde Wereldoorlog? De Eerste en Tweede waren er omdat er harde grenzen waren in Europa.
Nu laten we een stel halvezolen met een fundamentalistisch waanidee ervoor zorgen dat we weer harde grenzen gaan trekken onder het mom van nietszeggend nationalisme. Dus als die er al komt, dan is het onze eigen stupiditeit dat we dit soort aanslagen als katalysator laten gebruiken voor een dergelijke "Wereldoorlog" in Europa.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |