abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167544993
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 08:29 schreef dimmak het volgende:

[..]

Was er oorlog of niet?
Ligt nog wat in Volkel geloof ik?

Wat wil je nu precies duidelijk maken? Hebben we het dankzij Verdrag van Brussel, EG, etc, het hier de afgelopen 70 jaar niet uitstekend voor elkaar gehad? Liever 5 Koude Oorlogen dan één Warme met de buurman. Daar had ik het toch over?
pi_167545037
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 08:34 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

115 in Korea.
Je had het liever hier op Nederlands grondgebied uitgevochten? w/ Met de Fransen aan de kant van Rusland en de Engelsen aan onze kant?
pi_167545137
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 08:40 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]

Je had het liever hier op Nederlands grondgebied uitgevochten? w/ Met de Fransen aan de kant van Rusland en de Engelsen aan onze kant?
Ik beantwoord je vraag. Je mag ook gewoon 'bedankt' zeggen.
pi_167545258
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 08:49 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik beantwoord je vraag. Je mag ook gewoon 'bedankt' zeggen.
Bedankt, exacte aantal wist ik niet! :P

En onze buurlanden Frankrijk en België? Samen uit samen thuis, leve Europa!
pi_167545286
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 09:00 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]

Bedankt, exacte aantal wist ik niet! :P

En onze buurlanden Frankrijk en België? Samen uit samen thuis, leve Europa!
Kan je ook opzoeken. Maar ik wil geen oorlog hier. En jij ook niet gelukkig. Daarom ben je ook zo blij met Trump zeker? Kunnen we de banden aanhalen met Rusland. De kans op oorlog verlagen tot 0%.
pi_167545395
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 09:02 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Kan je ook opzoeken. Maar ik wil geen oorlog hier. En jij ook niet gelukkig. Daarom ben je ook zo blij met Trump zeker? Kunnen we de banden aanhalen met Rusland. De kans op oorlog verlagen tot 0%.
101 Belgen. Zijn we er goed vanaf gekomen per hoofd van de bevolking :X
Trump die kan lekker een muur bouwen aan de zuidkant en zich nestelen tussen twee oceanen. Laat hem lekker.

Als we de komende 10 jaar nog een soort van EU weten te behouden ben ik al blij. Merkel had al lak aan de VS na MH-17 en ging niet gelijk met gestrekt been in. Er is hoop, mits er geen populistische randdebielen aan de macht komen.
  Moderator vrijdag 23 december 2016 @ 09:17:37 #32
8781 crew  Frutsel
pi_167545484
Oh ik dacht in een topic over Australië te zitten :')
pi_167545531
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 09:17 schreef Frutsel het volgende:
Oh ik dacht in een topic over Australië te zitten :')
Goed lezen. Onheilstijding van een Derde Wereldoorlog die nu aan de gang is in de OP van tong!
pi_167545591
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 01:41 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]

En Derde Wereldoorlog? De Eerste en Tweede waren er omdat er harde grenzen waren in Europa.
Nu laten we een stel halvezolen met een fundamentalistisch waanidee ervoor zorgen dat we weer harde grenzen gaan trekken onder het mom van nietszeggend nationalisme. Dus als die er al komt, dan is het onze eigen stupiditeit dat we dit soort aanslagen als katalysator laten gebruiken voor een dergelijke "Wereldoorlog" in Europa.
Ik zie in het Europese open grenzen beleid juist een enorme stupiditeit. Gebaseerd op ideologisch gif wat het gezonde verstand vertroebeld. Daarom kan de vijand ongestoord zijn gang gaan.
pi_167545846
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 01:41 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]

In Australië waren de grenzen juist potdicht:
http://www.volkskrant.nl/(...)mpagne-aan~a3972852/

En Derde Wereldoorlog? De Eerste en Tweede waren er omdat er harde grenzen waren in Europa.
Nu laten we een stel halvezolen met een fundamentalistisch waanidee ervoor zorgen dat we weer harde grenzen gaan trekken onder het mom van nietszeggend nationalisme. Dus als die er al komt, dan is het onze eigen stupiditeit dat we dit soort aanslagen als katalysator laten gebruiken voor een dergelijke "Wereldoorlog" in Europa.
En wie heeft ook alweer het beleid van vrijere grenzen en samenwerking verstoord? Uiteindelijk de mensen die het realisme ontbraken dat wat er binnen werd gehaald uit bepaalde landen een compleet gezwel is wat een bom legt onder de sociale stelsels, samenlevingen, culturen en het vrije verkeer.

Dat 'nietszeggend nationalisme' op komt, komt alleen maar doordat de centrumpartijen en links het realisme ontbreekt om er wat aan te doen en maar blijft doorgaan met ontkennen. Op straat ziet het electoraat wat er aan de hand is en heeft maar 1 keuze. Omdat de anderen het niet willen in zien.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')