Ik zie weinig bijzonders.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik maakte net deze gif, omdat ik een creep ben
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2016 23:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik maakte net deze gif, omdat ik een creep ben
[ afbeelding ]
Het is niet bijzonder, maar wel schattig. Jij bent natuurlijk ook wat ouder gok ikquote:Op donderdag 22 december 2016 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie weinig bijzonders.
https://en.wikipedia.org/wiki/Straw_Millionairequote:Op donderdag 22 december 2016 23:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Zoiets ja.Wel een vet concept hoor, als het je ook echt lukt
hartstikke tofquote:Op donderdag 22 december 2016 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
Jongens! We kunnen er iets aan doen!
Het weekend komt eraan.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:20 schreef Kyran het volgende:
Het is bijna 12uur en nog steeds poeppie druk daar
quote:Op donderdag 22 december 2016 23:21 schreef Uccie het volgende:
Ik heb echt altijd 4 dagen nodig voor ik het themanummer ineens toch wel prettig vind.
Aan de muziek helaas niet, erg domme tijd om Theo te laten beginnen, die had makkelijk vanaf 23:15 een set kunnen draaien tot 00:00.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
Jongens! We kunnen er iets aan doen!
Hoe meer ik het hoor hoe meer ik denk dat het lied al 10 jaar bestaatquote:
Dit.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:21 schreef Uccie het volgende:
Ik heb echt altijd 4 dagen nodig voor ik het themanummer ineens toch wel prettig vind.
quote:Op donderdag 22 december 2016 23:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb mezelf er niet meer toe kunnen zetten de laatste afleveringen te kijken
SPOILER: NIET KIJKEN ALS JE NOG NIET HEBT GEKEKEN NAAR DE FINALE VAN ROBINSONOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat was echt megaslecht getimedquote:Op donderdag 22 december 2016 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Aan de muziek helaas niet, erg domme tijd om Theo te laten beginnen, die had makkelijk vanaf 23:15 een set kunnen draaien tot 00:00.
Dit is natuurlijk muziek waar mensen niet voor blijven staan.
quote:Op donderdag 22 december 2016 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Haha, ik keek toch naar de spoiler. Kutprogramma.SPOILER: NIET KIJKEN ALS JE NOG NIET HEBT GEKEKEN NAAR DE FINALE VAN ROBINSONOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Mwah, ik vind sommigen nog steeds kut. Deze zit ergens in het midden, er zitten hele vervelende passages tussen en ook stukjes die ik meer dan prima vindquote:Op donderdag 22 december 2016 23:21 schreef Uccie het volgende:
Ja, tof. Ik ga dat ook doen. Ik begin met het ruilen van een Nintendo 64 spelletje denk ikquote:Op donderdag 22 december 2016 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Straw_Millionaire
Als je verteld welk spelletjequote:Op donderdag 22 december 2016 23:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, tof. Ik ga dat ook doen. Ik begin met het ruilen van een Nintendo 64 spelletje denk ik
quote:Op donderdag 22 december 2016 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Had het al gelezen jaSPOILER: NIET KIJKEN ALS JE NOG NIET HEBT GEKEKEN NAAR DE FINALE VAN ROBINSONOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och, hoef ik het niet terug te kijken![]()
Ik vind het wel een interessant nummer door die rare passages.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik vind sommigen nog steeds kut. Deze zit ergens in het midden, er zitten hele vervelende passages tussen en ook stukjes die ik meer dan prima vind
Zo kut als Wijd Open wordt er geen één meer... het enige epische daaraan was dat zure bakkes van Pascal toen Ekdom een woordgrap met hem uithaaldequote:Op donderdag 22 december 2016 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik vind sommigen nog steeds kut. Deze zit ergens in het midden, er zitten hele vervelende passages tussen en ook stukjes die ik meer dan prima vind
Wat is het thema nummer eigenlijk... 😂quote:Op donderdag 22 december 2016 23:21 schreef Uccie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |