SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Vind het heel tof hoor, maar ik ben 1.58 en dat eeeh.. werkt niet in de praktijkquote:
Ik loop op de rap wel een beetje vast.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:17 schreef richolio het volgende:
Tijdmachine kan ik nog helemaal meezingen
quote:Op donderdag 22 december 2016 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Als Dio terug kon in de tijdHeheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is het !
Michael Boogerd zet de TV nu uit.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Aangevraagd door Thomas Dekker denk ik
Ik kan met mijn 1.60 best hard terugbeuken hoor, je moet alleen af en toe tactisch wegduiken.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vind het heel tof hoor, maar ik ben 1.58 en dat eeeh.. werkt niet in de praktijk.
Stond een keer per ongeluk tussen een wall of death, tis dat een of andere gozer formaatje Frank mij even over zijn hoofd tilde anders waren mijn vrienden me nu nog kwijt
Circle-pits weer wel.
Ik heb mezelf er niet meer toe kunnen zetten de laatste afleveringen te kijkenquote:Op donderdag 22 december 2016 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dio was wel een lulhannes bij ER
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kyle_MacDonaldquote:Op donderdag 22 december 2016 23:17 schreef richolio het volgende:
Ik kijk nu een programma op Nederland 2 over twee gasten die drie jaar geleden zijn begonnen met het ruilen op Marktplaats. Ze zijn begonnen met het weggeven van een konijn, en uiteindelijk hadden ze zelfs een oude Rolls Royce. Uiteindelijk hebben zo hun weg geruild tot ze een mooie hut aan een skipiste hebben bemachtigd. Tering vet
quote:Op donderdag 22 december 2016 23:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik maakte net deze gif, omdat ik een creep ben
[ afbeelding ]
Oooh er is een doel?quote:Op donderdag 22 december 2016 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
Jongens! We kunnen er iets aan doen!
Zoiets ja.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kyle_MacDonald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |