Die had ik wel. Ook dingen als De VISSER Jochemsen Pardo etc kwamen weer boven.quote:
Alleen Vidmar had ik nietquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Thomas Buffel
Rasza
Ono
Vidmar
Charisteas
Salomon Kalou
Beukering
Gyan
De Clerquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die had ik wel. Ook dingen als De VISSER Jochemsen Pardo etc kwamen weer boven.
Ik kreeg Fer bij Dani Fernandezquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had er 80.
Chun-Soo Lee kreeg ik gratis bij Leerdam
Samen met Timmer en Lucius in de skyhut.quote:
De zilveren bal wedstrijd met Simon niet op je netvlies hebben staanquote:
Die had ik wel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Marcel meeuwis
die was ik echt vergeten
Kssst.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De zilveren bal wedstrijd met Simon niet op je netvlies hebben staan
Ghali had ik omdat ik ekramy wilde intikkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken je Ghali nog
Speelde nog bij Spurs ff
Die deed ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat ie Ekramy niet pakte
Wat een redenatie weer.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax is middelmaat wij staan bovenaan
en dan in april verliezen daar in amsterdam en alsnog in paniek rakenquote:Op vrijdag 23 december 2016 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Enige juiste conclusie is dat jullie nog kutter zijn
In dat spel gaat het over het Feyenoord van de laatste 16 jaar, dan zie ik daar toch wel nog meer middelmaat als bij Ajax.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Enige juiste conclusie is dat jullie nog kutter zijn
"In Engeland halen ze allemaal negers van twee meter, en dan haalt Feyenoord er eentje van 1,30. Die kan wel in het circus"quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:07 schreef Typisch het volgende:
kermit erasmusgod
had met die naam echt een koning kunnen worden
Uit onze nimmer aflatende Ghanese talentenpoolquote:Op vrijdag 23 december 2016 01:07 schreef Typisch het volgende:
kermit erasmusgod
had met die naam echt een koning kunnen worden
tussen 2002, kuyt en nu weer kuyt zitten bijna alleen maar kut selecties van feyenoordquote:Op vrijdag 23 december 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dat spel gaat het over het Feyenoord van de laatste 16 jaar, dan zie ik daar toch wel nog meer middelmaat als bij Ajax.
En dat is best knap want bij Ajax is ook meer dan de helft allemaal rare miskopen
Pleurt toch op man. Dan is het allang beslist.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan in april verliezen daar in amsterdam en alsnog in paniek raken
Ik wist alleen de basis van de laatste paar seizoenen en spelers als van Hooijdonk en Tomasson.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
tussen 2002, kuyt en nu weer kuyt zitten bijna alleen maar kut selecties van feyenoord
en zelfs toen en nu houdt het bij kuyt niet echt over qua selectie
Geloof jij echt in de titel of is het een act?quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Pleurt toch op man. Dan is het allang beslist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |