SPOILER: foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2016 20:55 schreef Atmoz het volgende:
Ah, bekende foto'sIk kijk weer mee
![]()
Hoe staat 't trouwens met die serre?
Hebben jullie daar iets mee gedaan? (sorry vorig topic is me uit 't oog gevlogen, dus weet de status niet).
Gereekst; en nummer aan topic titel toegevoegdquote:Op donderdag 22 december 2016 20:39 schreef Loopfiets het volgende:
Hmm, dat reeksen gaat natuurlijk niet vanzelf. Is hier een lurkmod die m wil reeksen en evt de titel aanpassen met nr erin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:11 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Gereekst; en nummer aan topic titel toegevoegd![]()
![]()
De gietvloer zit erin![]()
Weken gewacht omdat de ondervloer droog genoeg en helemaal opgestookt (en afgekoeld) en de achterkant dicht moest zijn. Afgelopen week was het eindelijk zover. Duurde vijf dagen om alle laagjes aan te brengen, waarbij wij alleen op dag vier even binnen mochten om te bepalen hoe ver de kleuren gemengd moesten worden. Begint druk en hoe langer je smeert, hoe rustiger.
Dat ziet er dan ongeveer (moeilijk op de foto te krijgen) zo uit als het klaar is
![]()
Meteen een paniekmomentje gisteren, toen we dit zagen![]()
We hebben al zoveel dramaverhalen gehoord over gietvloeren die er helemaal uitgehakt moeten worden wegens blazen, dat ik al helemaal voor me zag dat we na de verhuizing weer 6 wk of meer moesten wachten tot er opnieuw gegoten kon worden. Vandaag weer gaan kijken en het lijkt iets minder, dus hopelijk valt het mee. Toch morgen ff een mailtje met foto's naar de leverancier sturen...
Wat ook nogal jammer is, is dat de vriendelijke gietmannen met hun vieze giethanden vanalles hebben aangeraakt. Dus vlekken op 3 deurklinken, de badkamerdeur en de voordeur en ook nog met het gietspuk gelekt op het kozijn onder de voordeur![]()
Maar toch, het komt steeds verder af en het gaat steeds meer lijken op wat we in ons hoofd hadden. Soms zelfs op iets wat nog veel mooier is dan we hadden bedacht![]()
![]()
OMG wat een dag weer.
de problemen in de gietvloer zijn lokaal, veroorzaakt door condens, en kunnen lokaal worden gefixt.
![]()
Maartoch boktor op zolder
En ik ben ook nog ziek, dus op mijn langzaamst wat aan het aankloten.
Maar goed dat we nogal veel tijd hadden gepland hiervoor.![]()
Verhuisd!
Het huis is nog niet af, maar het is nu al echt precies wat we al die tijd in gedachten haddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Loopfiets op 09-01-2017 21:58:11 ]![]()
Oh, deze had ik helemaal gemist. Hoe is het met de vloer, al opgelost?quote:Op woensdag 28 december 2016 13:40 schreef Loopfiets het volgende:
OMG wat een dag weer.
de problemen in de gietvloer zijn lokaal, veroorzaakt door condens, en kunnen lokaal worden gefixt.
![]()
Maartoch boktor op zolder
En ik ben ook nog ziek, dus op mijn langzaamst wat aan het aankloten.
Maar goed dat we nogal veel tijd hadden gepland hiervoor.
En boktor, neeWat nu?
Je keukenZo ruim, zo licht. Heerlijk zeg.
Verhuisd
Spoilers!![]()
ik vind de speelgoed "hoek" (het is eigenlijk een rechte muur natuurlijk) echt super leuk met dat kleed, de stenen muur, maar ook het blauw en de houten vloer. En dat tafeltje en die krukjes!
![]()
![]()
De vloerfirma had kerstvakantie tot en met vandaag. Morgen bellen ze en anders bellen wij wel. Dan kan hopelijk meteen ook de douche worden gedaan, in bad wassen vind ik echt helemaal niks.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, deze had ik helemaal gemist. Hoe is het met de vloer, al opgelost?
En boktor, neeWat nu?
Je keukenZo ruim, zo licht. Heerlijk zeg.
Verhuisd![]()
En de boktor is direct maandagochtend bestreden. Dat gaat eigenlijk best snel. Leverde wel wat vertraging en daardoor meer stress op, maar beter net voor de verhuizing dan net erna.![]()
Door die gekleurde muur voelt het ook echt als een afgescheiden deel. Alleen hebben we het speelgoed nog niet helemaal tot die muur weten terug te brengenquote:Op zondag 8 januari 2017 21:58 schreef Fripsel het volgende:
ik vind de speelgoed "hoek" (het is eigenlijk een rechte muur natuurlijk) echt super leuk met dat kleed, de stenen muur, maar ook het blauw en de houten vloer. En dat tafeltje en die krukjes!
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2017 21:50 schreef Loopfiets het volgende:
Verhuisd!
Het huis is nog niet af, maar het is nu al echt precies wat we al die tijd in gedachten haddenMooie vloer, mag ik vragen welke vloer dat is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat blijft dweilen met de kraan open vermoedelijk.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:30 schreef Loopfiets het volgende:
[..]
Door die gekleurde muur voelt het ook echt als een afgescheiden deel. Alleen hebben we het speelgoed nog niet helemaal tot die muur weten terug te brengen![]()
![]()
![]()
Ik loop nog tig keer per dag er even heen om te kijken hoe ie erbij staatquote:Op maandag 9 januari 2017 17:58 schreef laziness het volgende:
Ik was het topic kwijt.
Wat een ruimte en wat een mooie keuken!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: