abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167533972
Een heuse reeks *O*

Klein stukje uit de OP hier. Ik wil ook nog wel wat recentere foto's overzetten, maar mobiel is dat niet zo handig.

Na 8 jaar samen in een bovenhuis in de stad, met inmiddels 2 kinderen en alleen een balkon, werd het tijd voor een echt huis met een echte tuin.

SPOILER: foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
pi_167534018
Hmm, dat reeksen gaat natuurlijk niet vanzelf. Is hier een lurkmod die m wil reeksen en evt de titel aanpassen met nr erin?
  Knikkerking donderdag 22 december 2016 @ 20:55:04 #3
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_167534645
Ah, bekende foto's :) Ik kijk weer mee :P

Hoe staat 't trouwens met die serre?
Hebben jullie daar iets mee gedaan? (sorry vorig topic is me uit 't oog gevlogen, dus weet de status niet).
pi_167537158
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 20:55 schreef Atmoz het volgende:
Ah, bekende foto's :) Ik kijk weer mee :P

Hoe staat 't trouwens met die serre?
Hebben jullie daar iets mee gedaan? (sorry vorig topic is me uit 't oog gevlogen, dus weet de status niet).
:D die serre is al een paar maanden geleden op een container beland. Is een iets ander bouwwerk voor teruggekomen. Maar die foto's staan dus alleen in t oude topic.
  Moderator donderdag 22 december 2016 @ 22:11:42 #5
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_167538123
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 20:39 schreef Loopfiets het volgende:
Hmm, dat reeksen gaat natuurlijk niet vanzelf. Is hier een lurkmod die m wil reeksen en evt de titel aanpassen met nr erin?
Gereekst; en nummer aan topic titel toegevoegd :) ^O^
  Moderator donderdag 22 december 2016 @ 22:18:00 #6
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_167538554
Ik kijk ook weer mee :D
pi_167539862
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
pi_167541572
Ik ben toch zo verliefd op die tegels en zwarte kozijnen O+
Spoilers!
pi_167541579
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:11 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Gereekst; en nummer aan topic titel toegevoegd :) ^O^
Dank je.
pi_167601249
De gietvloer zit erin *O* *O* Weken gewacht omdat de ondervloer droog genoeg en helemaal opgestookt (en afgekoeld) en de achterkant dicht moest zijn. Afgelopen week was het eindelijk zover. Duurde vijf dagen om alle laagjes aan te brengen, waarbij wij alleen op dag vier even binnen mochten om te bepalen hoe ver de kleuren gemengd moesten worden. Begint druk en hoe langer je smeert, hoe rustiger.
Dat ziet er dan ongeveer (moeilijk op de foto te krijgen) zo uit als het klaar is

Meteen een paniekmomentje gisteren, toen we dit zagen

We hebben al zoveel dramaverhalen gehoord over gietvloeren die er helemaal uitgehakt moeten worden wegens blazen, dat ik al helemaal voor me zag dat we na de verhuizing weer 6 wk of meer moesten wachten tot er opnieuw gegoten kon worden. Vandaag weer gaan kijken en het lijkt iets minder, dus hopelijk valt het mee. Toch morgen ff een mailtje met foto's naar de leverancier sturen...

Wat ook nogal jammer is, is dat de vriendelijke gietmannen met hun vieze giethanden vanalles hebben aangeraakt. Dus vlekken op 3 deurklinken, de badkamerdeur en de voordeur en ook nog met het gietspuk gelekt op het kozijn onder de voordeur -O-

Maar toch, het komt steeds verder af en het gaat steeds meer lijken op wat we in ons hoofd hadden. Soms zelfs op iets wat nog veel mooier is dan we hadden bedacht O+
pi_167671900
OMG wat een dag weer.
*O* de problemen in de gietvloer zijn lokaal, veroorzaakt door condens, en kunnen lokaal worden gefixt. *O*

Maar -O- toch boktor op zolder -O-

En ik ben ook nog ziek, dus op mijn langzaamst wat aan het aankloten.
Maar goed dat we nogal veel tijd hadden gepland hiervoor.
pi_167989499
Verhuisd!
Het huis is nog niet af, maar het is nu al echt precies wat we al die tijd in gedachten hadden O+
SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door Loopfiets op 09-01-2017 21:58:11 ]
pi_167989678
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 13:40 schreef Loopfiets het volgende:
OMG wat een dag weer.
*O* de problemen in de gietvloer zijn lokaal, veroorzaakt door condens, en kunnen lokaal worden gefixt. *O*

Maar -O- toch boktor op zolder -O-

En ik ben ook nog ziek, dus op mijn langzaamst wat aan het aankloten.
Maar goed dat we nogal veel tijd hadden gepland hiervoor.
Oh, deze had ik helemaal gemist. Hoe is het met de vloer, al opgelost?

En boktor, nee :X Wat nu?

Je keuken O+ Zo ruim, zo licht. Heerlijk zeg.

Verhuisd *O*
Spoilers!
pi_167989795
ik vind de speelgoed "hoek" (het is eigenlijk een rechte muur natuurlijk :+) echt super leuk met dat kleed, de stenen muur, maar ook het blauw en de houten vloer. En dat tafeltje en die krukjes! O+
pi_167991232
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh, deze had ik helemaal gemist. Hoe is het met de vloer, al opgelost?

En boktor, nee :X Wat nu?

Je keuken O+ Zo ruim, zo licht. Heerlijk zeg.

Verhuisd *O*
De vloerfirma had kerstvakantie tot en met vandaag. Morgen bellen ze en anders bellen wij wel. Dan kan hopelijk meteen ook de douche worden gedaan, in bad wassen vind ik echt helemaal niks.

En de boktor is direct maandagochtend bestreden. Dat gaat eigenlijk best snel. Leverde wel wat vertraging en daardoor meer stress op, maar beter net voor de verhuizing dan net erna.
pi_167991288
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:58 schreef Fripsel het volgende:
ik vind de speelgoed "hoek" (het is eigenlijk een rechte muur natuurlijk :+) echt super leuk met dat kleed, de stenen muur, maar ook het blauw en de houten vloer. En dat tafeltje en die krukjes! O+
Door die gekleurde muur voelt het ook echt als een afgescheiden deel. Alleen hebben we het speelgoed nog niet helemaal tot die muur weten terug te brengen ;)
pi_167997126
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:50 schreef Loopfiets het volgende:
Verhuisd!
Het huis is nog niet af, maar het is nu al echt precies wat we al die tijd in gedachten hadden O+
SPOILER
Mooie vloer, mag ik vragen welke vloer dat is?
pi_168002282
Die houten of die andere?
pi_168003684
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 22:30 schreef Loopfiets het volgende:

[..]

Door die gekleurde muur voelt het ook echt als een afgescheiden deel. Alleen hebben we het speelgoed nog niet helemaal tot die muur weten terug te brengen ;)
Dat blijft dweilen met de kraan open vermoedelijk. :D O+
pi_168003775
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 13:32 schreef Loopfiets het volgende:
Die houten of die andere?
Die houten
pi_168007779
Dat is een eiken multiplex, mat gelakt. Ik weet de leverancier niet, sorry.
  maandag 9 januari 2017 @ 17:58:25 #23
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_168007923
Ik was het topic kwijt.

Wat een ruimte en wat een mooie keuken!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_168008982
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:52 schreef Loopfiets het volgende:
eiken multiplex
jammer, bedankt voor de moeite iig. ga eens even zoeken.
pi_168012693
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:58 schreef laziness het volgende:
Ik was het topic kwijt.

Wat een ruimte en wat een mooie keuken!
Ik loop nog tig keer per dag er even heen om te kijken hoe ie erbij staat :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')