Dat is mij nog niet bekent. Ik weet wel dat er op de zolder nog een mogelijkheid is een extra bergruimte met een vliering te laten maken. Ik gok dat de woning 9 meter hoog isquote:
Dat is dus lastig in te schatten vanaf een tekening. Het betreft kavel 2 t/m 6quote:Op donderdag 22 december 2016 19:11 schreef TNA het volgende:
Hangt ook af van de hoogte van je woning (en natuurlijk eventueel nog hogere panden of bomen daar achter).
Hoe breed en diep is je tuin en wat is de nokhoogte van de woning?quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:57 schreef Captor het volgende:
Na 5 jaar lang een tuin op het zuidoosten nu al 3 jaar een tuin op het noordwesten. Eigenlijk staat hierboven bijna alles al vermeld.
Zuiden:
- meer keuze in planten
- in de zomer erg heet
- in voor- naseizoen meer zon
Noorden:
- meer schaduw dus ook mos en alg
- keuze voor wel/geen zon
- in voor- naseizoen meer zoeken naar zon
E.e.a. is natuurlijk ook erg afhankelijk van diepte/breedte tuin en omliggende bebouwing en bebossing.
Uiteindelijk ben ik contenter met mn huidige noordwesten dan met zuidoost.
Maar noordwesten is toch nog een tikkeltje anders dan puur op het noorden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:57 schreef Captor het volgende:
Na 5 jaar lang een tuin op het zuidoosten nu al 3 jaar een tuin op het noordwesten. Eigenlijk staat hierboven bijna alles al vermeld.
Zuiden:
- meer keuze in planten
- in de zomer erg heet
- in voor- naseizoen meer zon
Noorden:
- meer schaduw dus ook mos en alg
- keuze voor wel/geen zon
- in voor- naseizoen meer zoeken naar zon
E.e.a. is natuurlijk ook erg afhankelijk van diepte/breedte tuin en omliggende bebouwing en bebossing.
Uiteindelijk ben ik contenter met mn huidige noordwesten dan met zuidoost.
Super! hier ben ik wel even mee zoet.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:16 schreef halfway het volgende:
Hier heb je wat te doen, succes.
http://www.findmyshadow.com/
Nokhoogte is 7,7m, tuin is 12m breed bij 20m langquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:19 schreef kerstbal082012 het volgende:
Bedankt voor al jullie reacties. De woning is van binnen 4,9m breed dus ik denk dat de tuin ongeveer 5,5m breed is. Dat is natuurlijk niet een hele brede tuin en het klopt dat er achter in de tuin ook nog een schuurtje komt te staan.
Een terras in de voortuin heeft niet direct mijn voorkeur. Het is wel mogelijk om een openslaande deur te maken bij de keuken.
[..]
Hoe breed en diep is je tuin en wat is de nokhoogte van de woning?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |