NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORDquote:
EMMELOORD.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD
Vast wel toch? Morgen en zaterdag veel mensen vrij, dan gaat het wel sneller denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:56 schreef Fokker89 het volgende:
Ben benieuwd of de 5 miljoen dit jaar wel gehaald wordt, en als dat zo is is het door de actie van Tijn.
FREDERIKSOORDquote:Op donderdag 22 december 2016 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag het hopen, de tussenstanden zijn niet best, vrees dat ze vandaag niet boven de 2500K uitkomen.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:58 schreef VeertjePeertje het volgende:
[..]
Vast wel toch? Morgen en zaterdag veel mensen vrij, dan gaat het wel sneller denk ik.
FEYENOORDquote:Op donderdag 22 december 2016 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op donderdag 22 december 2016 19:00 schreef richolio het volgende:
[..]
FEYENOORDik ben voor PSV, uiteraard. Maar dit wisten jullie allang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zoiets had ik al door jaquote:Op donderdag 22 december 2016 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik ben voor PSV, uiteraard. Maar dit wisten jullie allang.
Meen je?quote:Op donderdag 22 december 2016 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik ben voor PSV, uiteraard. Maar dit wisten jullie allang.
Denk het ook, mocht ook wel weer eens.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:02 schreef richolio het volgende:
Wordt gewoon weer Coolsingeltje pakken volgend jaar hoor.
Dat politici geen gezond verstand hebben wisten we al.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:03 schreef richolio het volgende:
Jacques Monasch verwacht met Nieuwe Wegen 20-30 zetels te pakken komende verkiezingen
BA DUMM TSSS..quote:Op donderdag 22 december 2016 19:05 schreef Urb het volgende:
Ook een soort serious request.
[ afbeelding ]
tuurlijk heb ik dat 7.5 tonquote:Op donderdag 22 december 2016 14:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welke website is dit te vinden? Heb je een URL?
Ja!quote:Op donderdag 22 december 2016 19:14 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk ook heel erg mooi!
360 graden cam niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |