Een aantal jaar geleden hebben mijn vriend en ik een heel Lemax kerstdorp bij elkaar gezocht. De huisjes zijn echter de afgelopen 6 jaar de doos niet uitgeweest. De eerste twee jaar vanwege de katten, de laatste jaren vanwege onze dochter die het verschil niet zag tussen haar Playmobil en onze dure Lemax-huisjes.
Inmiddels is onze smaak ook flink veranderd en we vermoeden niet dat de huisjes hier ooit nog ergens anders komen te staan dan in de kast. En dat is zonde.
Dus, hierbij bied ik een complaat Lemax Kerstdorp aan. Het bestaat uit 9 huizen/gebouwen
• een kerst-shop
• The Caddington Cathedral
• Powel Street Fire House ***
• Ye Olde Fashioned Chocolate Co ***
• Toy Emporium ***
• Caddington's Deck the Halls of Glory ***
• Caddington's Winter Wonderland House ***
• Caddington Toen Library
• Caddington's Bed and Breakfast
Ook zitten er nog enkele 'tablepieces' bij: een kerstboom-verkoper, een aan tal schaatsende kindsjes, pinguïns die zich warmen bij het vuur en een ski-ongelukje...
Alle items met (***) erachter zijn inmiddels classics en worden door Lemax niet meer gemaakt.
Daarnaast ook nog een flinke curver-box met aankleding zoals straatverlichting, poppetjes, autootjes, sleetjes, bomen, waterpartijtjes, straten, bankjes etc (foto kan op verzoek gemaakt worden, box staat n u in de berging en dat is even een flinke tippel)
Bovendien krijg je er ook nog 5 'bergdelen' bij waarmee je het allemaal op een huis bergdorp kunt laten lijken. Deze delen zijn allemaal nog wit en kunnen naar wens geschilderd of beplakt worden om er een heus berglandschap van te maken.
Het liefst verkoop ik alles in 1 keer, anders blijf ik met een hoop onbruikbare ruimte zitten.
En omdat een vraagprijs op FOK! verplicht ik zet ik hier het mooie ronde bedrag van ¤700,00 neer, maar voel je vrij om een realistisch tegenbod te doen.
En bij het bepalen of het realistisch is houd ik in mijn achterhoofd dat dit alles mij nieuw tegen de 3000 euro heeft gekost.
![5po2ls.jpg]()
![1zzs1v4.jpg]()
![2jdm3id.jpg]()