abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167525150
Zie niet wat er mis mee is. Je kunt altijd gevoelens krijgen voor een scharrel/fuckbuddy waardoor het toch meer wordt dan gewoon leuk. Soms is de grens tussen daten en scharrelen toch niet heel duidelijk.

En als het wel een probleem zou zijn dan snap ik niet waarom je zelf iemands fuckbuddy zou worden. Dan zou je namelijk verwachten dat zo iemand sowieso niet van de casual seks is. Jij bent toch ook geen mindere vriend/vriendin omdat je regelmatig seks hebt met 1 persoon zonder relatie?

Relatie met een fuckbuddy, geen probleem. Dat liever dan iemand die een heleboel one night stands heeft.
pi_167525173
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 14:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Soms is de grens tussen daten en scharrelen toch niet heel duidelijk.
Ik las 'darten' ;(
Ja doei.
pi_167525213
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 14:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik las 'darten' ;(
Een dartbuddy
pi_167525953
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:59 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ver in de 26.
Laat je dan vooral niet verleiden door het feit dat je ouder wordt en je vind dat je niet veel eisen of verwachtingen moet stellen aan je partner. Zie je haar bijvoorbeeld ook als de moeder van je kinderen? Maar het is ook afhankelijk van andere factoren die in mijn geval bewust of onbewust bepalend zijn voor persoonlijke keuzes.
Ik kom zelf uit een dorp en iedereen kent elkaar. Als je een scheet laat weet bij wijze van iedereen in dat dorp van wie die komt :')
Dus Truusje die graag de deuren plat loopt bij de mannelijke dorpsbewoners zal inderdaad nooit mijn vriendin of vrouw worden.
pi_167526125
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 14:45 schreef donutring het volgende:
Laat je dan vooral niet verleiden door het feit dat je ouder wordt en je vind dat je niet veel eisen of verwachtingen moet stellen aan je partner. Zie je haar bijvoorbeeld ook als de moeder van je kinderen?
Ben jij dan wel een goede vader voor je kinderen als je met 15 vrouwen hebt geneukt? Lijkt me dan ook niet echt een supervoorbeeld, als je 't zo zou zien.

En misschien wil iemand ook wel helemaal geen kinderen 8-)
Ja doei.
pi_167526332
Ik zag sommige (die uw persoonlijkheid ook wel kennen ipv enkel seks te hebben) fuckbuddies ook nog wel als potentieel relatiemateriaal. Als ze toen interesse zouden gehad hebben voor eventueel meer, zou ik er zeker over hebben nagedacht. :)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  PR en moderator donderdag 22 december 2016 @ 20:48:10 #57
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167534354
Relatie met je fuckbuddy lijkt mij juist ideaal? Je weet al wat voor vlees je in de kuip hebt, en als je dan ook nog eens goed bij elkaar blijkt te passen als je elkaar op meerdere vlakken beter leert kennen en verliefd wordt, is dat toch alleen maar mooi?
Fuck the EBU.
pi_167536745
Lang niet alle vrouwen die geschikt zijn om te neuken zijn ook geschikt als moeder voor mijn kinderen.
pi_167537163
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:55 schreef donutring het volgende:
Dus als ik een hoerenloper zou zijn, moet ik ook genoegen nemen met een hoer als vriendin want ik doe het toch ook gewoon met hoeren? :')

Voor mij is het aantal wel relevant maar is het ook wel afhankelijk van haar leeftijd. Ik wil liever geen maagd maar ook geen meid die er al 20 versleten heeft. Voor mij is dat een indicatie dat ze veel te makkelijk is. Ja jullie mogen mij allemaal ouderwets noemen :D

Ik hoef geen meid die continu het onderwerp is van mannen die onderling hun avontuurtjes bespreken en haar neerzetten als een goedkope hoer.
Tering, wat een beperkte denkwijze. :') Blij dat ik op m'n 18e vertrokken was uit een dorp.
Feyenoord Rotterdam
pi_167545673
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Tering, wat een beperkte denkwijze. :') Blij dat ik op m'n 18e vertrokken was uit een dorp.
Vrouwen ervaren alleen een seksuele drift als ze in een serieuze relatie zitten en hij Gods gift to women is, dat weet je toch Gerrit? Anders zijn zij geen goed rolmodel voor het nageslacht!

[ Bericht 1% gewijzigd door MidnightB00m op 23-12-2016 09:41:32 ]
pi_167545750
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een vorm van onzekerheid? Want immers, een vrouw die heel veel bedpartners gehad heeft zal wel moeilijk zijn om te temmen/behouden.

Ook die vrouwen krijgen relaties, alleen niet met de gemiddelde FOK!ker nee, want die kunnen dat niet handelen ;)
Met die redenering hoeft het nog steeds geen onzekerheid te zijn. Moeilijk te temmen/behouden kun je ook gewoon geen zin in hebben.
pi_167545813
Voor de rest zie ik het probleem niet zo. Ik moet zeggen dat als er snel seks is of het daar alleen om draait in het begin, ik er over het algemeen geen gevoelens meer bij krijg. Maargoed, als die er dan toch komen zie ik het probleem dus niet.
pi_167552606
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 09:41 schreef Westerling het volgende:

[..]

Met die redenering hoeft het nog steeds geen onzekerheid te zijn. Moeilijk te temmen/behouden kun je ook gewoon geen zin in hebben.
'Vrouw temmen'. Wtf. :')
pi_167552637
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:34 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Vrouwen hebben geen zelfbeschikking, jeweettoch...
Ja doei.
pi_167553623
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Vrouwen hebben geen zelfbeschikking, jeweettoch...
Ik snap sommige logica ook totaal niet. Alsof een chick die al veel bedpartners gehad heeft, sneller vreemdgaat ofzo. En dat je dan zo'n chick moet gaan temmen. :')

Het is echt bizar wat hier soms op fok! geroepen wordt. :D

Edit: en dan nog beweren dat zoiets geen onzekerheid is, maar dat je geen zin hebt om te 'temmen'. Ha, wat een grap!
pi_167555661
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:18 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik snap sommige logica ook totaal niet. Alsof een chick die al veel bedpartners gehad heeft, sneller vreemdgaat ofzo. En dat je dan zo'n chick moet gaan temmen. :')

Edit: en dan nog beweren dat zoiets geen onzekerheid is, maar dat je geen zin hebt om te 'temmen'. Ha, wat een grap!
Vind het geen onlogische gedachte dat iemand die gewend is met veel verschillende mensen seks te hebben zich sneller gaat vervelen op seksueel gebied dan iemand die dat niet doet.
pi_167555817
quote:

[..]

Niet mijn termen he.
quote:

[..]

Ik volg hier slechts andermans redenering he. En gegeven dat iemand moeilijk te te temmen/behouden zou zijn, lijkt het me wat vreemd om het dan op onzekerheid te gooien. Er zijn heel veel redenen om niet iemand te willen die zo moeilijk te behouden zou zijn, en nu ik erover nadenk, verdomd weinig om dat wel te willen.
pi_167555871
Als je de ander moet temmen, dan zit je wellicht niet in de goede relatie.
1 + 1 = blauw
pi_167555919
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:47 schreef Kamina het volgende:
Precies.
pi_167556119
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:37 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Vind het geen onlogische gedachte dat iemand die gewend is met veel verschillende mensen seks te hebben zich sneller gaat vervelen op seksueel gebied dan iemand die dat niet doet.
Het gaat er toch om dat je elkaar leuk vindt? En als die persoon vreemdgaat, heeft dat naar mijn mening écht niets te maken met de hoeveelheid bedpartners die er in het verleden zijn geweest.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:45 schreef Westerling het volgende:

[..]

Niet mijn termen he.

[..]

Ik volg hier slechts andermans redenering he. En gegeven dat iemand moeilijk te te temmen/behouden zou zijn, lijkt het me wat vreemd om het dan op onzekerheid te gooien. Er zijn heel veel redenen om niet iemand te willen die zo moeilijk te behouden zou zijn, en nu ik erover nadenk, verdomd weinig om dat wel te willen.
Maar de gedachte dat iemand moeilijk te behouden is omdat die meer bedpartners gehad heeft, vind ik gewoon heel vreemd.

quote:
4s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:47 schreef Kamina het volgende:
Ja als je je best moet doen om te zorgen dat de ander niet vreemdgaat, zit je inderdaad niet goed nee. :P
pi_167556417
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:37 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Mwah, dat vind ik wel. Ik zie ook eerder het tegendeel, dat mensen die vanaf hun 14e al een relatie hebben na 10 jaar toch willen weten hoe seks met iemand anders is en zich afvragen of het gras elders niet groener is.
pi_167559432
Ik ben nu 28, zou er absoluut geen moeite mee hebben om pas op mijn 35ste een vaste relate te beginnen met iemand die bijvoorbeeld 30 is. Dan heeft ieder het onderste uit de kan gehaald van zijn eigen leventje. Een relatie met een fuckbuddy zal het niet worden voor mij. Ik heb bij een fuckbuddy altijd iets van een emotionele band gemist.
pi_167559736
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:08 schreef Desmosedici het volgende:
Ik ben nu 28, zou er absoluut geen moeite mee hebben om pas op mijn 35ste een vaste relate te beginnen met iemand die bijvoorbeeld 30 is. Dan heeft ieder het onderste uit de kan gehaald van zijn eigen leventje. Een relatie met een fuckbuddy zal het niet worden voor mij. Ik heb bij een fuckbuddy altijd iets van een emotionele band gemist.
Hoe kan je je niet hechten (seks is wel het intiemste wat je kunt doen). Ik bedoel.. ik snap niet zo goed dat je dan niet emotioneel gehecht aan iemand raakt.

Hoe komt dat?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_167559910
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:17 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Hoe kan je je niet hechten (seks is wel het intiemste wat je kunt doen). Ik bedoel.. ik snap niet zo goed dat je dan niet emotioneel gehecht aan iemand raakt.

Hoe komt dat?
Ik denk dat ik een beetje onduidelijk was. Ik ben nog nooit verliefd geworden op een fuckbuddy, de vonk slaat dan niet over. Als ik wel iemand leuk begin te vinden is het al na een paar dates, dan noem ik het geen fuckbuddy. Er zal vast wel een emotionele band zijn maar niet zo diepgaand. Fuckbuddy is voor mij een vrij oppervlakkige relatie waarbij ik toch weet dat het ook niet meer zal worden.
pi_167559946
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:21 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Ik denk dat ik een beetje onduidelijk was. Ik ben nog nooit verliefd geworden op een fuckbuddy, de vonk slaat dan niet over. Als ik wel iemand leuk begin te vinden is het al na een paar dates, dan noem ik het geen fuckbuddy. Er zal vast wel een emotionele band zijn maar niet zo diepgaand. Fuckbuddy is voor mij een vrij oppervlakkige relatie waarbij ik toch weet dat het ook niet meer zal worden.
Ah ja nu snap ik het beter, je stelt je er dan zelf ook niet voor open maar je begrensd jezelf tot zekere hoogte?

Niet the love of your life.
pi_167560159
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:23 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ah ja nu snap ik het beter, je stelt je er dan zelf ook niet voor open maar je begrensd jezelf tot zekere hoogte?

Niet the love of your life.
Ja dat denk ik. Ik kan best sex hebben met iemand die niet the love of my life is. Marja wie weet krijg ik wel ooit gevoelens voor een fuckbuddy.
pi_167560186
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Ja dat denk ik. Ik kan best sex hebben met iemand die niet the love of my life is. Marja wie weet krijg ik wel ooit gevoelens voor een fuckbuddy.
Tuurlijk is dat mogelijk. Als je er voor openstelt.
pi_167567532
Ik heb een relatie met mijn fuckbuddy. Zo startte het, het groeide uit tot wat meer.
Lambo of Rekt
pi_167570140
quote:

[..]

Nee, het hoeft niet te impliceren dat ze vreemd zal gaan. Echter de praktijk heeft uitgewezen dat ze makkelijk met kerels het bed induikt. En als ze dan niet vreemdgaat, dan stapt ze iig wèl gemakkelijk over naar een volgende vent. Als dat niet het geval geweest zou zijn, zou ze niet aan dat hoge aantal bedpartners gekomen zijn.

Ja, maar ik ben zo geweldig. Bij mij blijft ze wèl. => Uhuh, erg waarschijnlijk dat ze toevallig bij nummer 28 (of 40 of 76. Jij iig) voor een fantastische vent kiest en dat ze al die andere keren voor een veeeeel minder geweldige vent koos.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zaterdag 24 december 2016 @ 01:55:21 #80
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_167570349
Mijn lief en ik hebben drie jaar gefuckbuddied. De afspraak was niet verliefd worden; dat zou het einde zijn.
Toen ik hem de ruimte wilde geven om een leukere vrouw te zoeken koos hij mij.
Prrrrr
pi_167571130
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 december 2016 01:37 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Nee, het hoeft niet te impliceren dat ze vreemd zal gaan. Echter de praktijk heeft uitgewezen dat ze makkelijk met kerels het bed induikt. En als ze dan niet vreemdgaat, dan stapt ze iig wèl gemakkelijk over naar een volgende vent. Als dat niet het geval geweest zou zijn, zou ze niet aan dat hoge aantal bedpartners gekomen zijn.

Ja, maar ik ben zo geweldig. Bij mij blijft ze wèl. => Uhuh, erg waarschijnlijk dat ze toevallig bij nummer 28 (of 40 of 76. Jij iig) voor een fantastische vent kiest en dat ze al die andere keren voor een veeeeel minder geweldige vent koos.
En als zij bij die andere gevallen gewoon een fuckbuddy was? Of het waren one-night-stand? Of... Of? Het is gewoon een hele vreemde conclusie om te trekken. Die je naar mening gewoon niet zo simpel kan maken. Was het leven maar zo simpel zou ik zeggen...
pi_167572963
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 december 2016 01:37 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Er zit een stevige stap tussen lekker rondwippen als je vrij bent en vreemd gaan.
Er zit ook een stevige stap tussen lekker rondwippen en snel een relatie aan gaan, snel verliefd worden.

Ik zou daarin dan eerder moeite hebben met relatie-hoppers, mensen die altijd van de ene relatie naar de andere gaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 27 december 2016 @ 18:29:32 #83
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167648287
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:22 schreef dimmak het volgende:
Gister ontstond er in dit topic een korte discussie die Samzz al snel in de kiem smoorde. Best logisch, want dan zouden we afdwalen van het originele punt. Maar het is interessant materiaal voor een discussie.

Iemand reageerde op mijn bericht over dat ik misschien de volgende stap zou zetten met een fuckbuddy van mij. Hij zei dat een fuckbuddy nooit relatie materiaal zou kunnen zijn.

Nu heb ik hier natuurlijk zelf al veel over nagedacht. Echter, het zou verdomde egoïstisch van mij zijn als ik zou eisen dat ik een maagdelijk schone aan de haak moet slaan terwijl ik zelf al tientallen bed partners heb gehad. Nu weet ik ook niet echt wat de dame in kwestie vroeger heeft uitgespookt en of ze meerdere fuckbuddy's had.

Vroeger had ik daar wel mee gezeten. Maar op deze leeftijd waar ik nu zit, vind ik het eigenlijk niet mee relevant. Nu maak ik vooral de afweging op basis van karakter, levensfase en intelligentie.

Hoe denken de FOK!kers hier over?
Hebben jullie er ECHT zo een behoefte aan om op alles en iedereen een naam-etiketje te plakken. Vind het heel normaal als je met iemand die je ligt, en war je al regelmatig sex mee hebt, langzaam naar meer, naar een relatie toegroeit.
Wat een man, die nu op basis van karakter, levensfase en intelligentie een "afweging" gaat maken of zijn "Fuckbuddy" het ook waard is zijn vriendin te worden.

Zum kotzen :r :r :r Bah !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_167664809
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 18:29 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Hebben jullie er ECHT zo een behoefte aan om op alles en iedereen een naam-etiketje te plakken. Vind het heel normaal als je met iemand die je ligt, en war je al regelmatig sex mee hebt, langzaam naar meer, naar een relatie toegroeit.
Wat een man, die nu op basis van karakter, levensfase en intelligentie een "afweging" gaat maken of zijn "Fuckbuddy" het ook waard is zijn vriendin te worden.

Zum kotzen :r :r :r Bah !!
Ok Hans. :') Zoals ik in de OP aangeef was ik meer benieuwd hoe mensen hier erover denken.

En die dingen neem ik mee bij ELK meisje om te kijken of ze wel relatie materiaal is, niet alleen bij een fuckbuddy. Als je wat verder in dit topic leest geef ik ook aan dat het mij weinig uitmaakt maar dat ik meer struggle met bindingsangst.

Je ogen zijn niet meer zo goed heh ouwe?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_167664828
ik zou gewoon doen waar ik zin in heb
pi_167664839
Mijn Fuckbuddy werd ook m'n partner...13jaar en toen was het over....goede relatie gehad, elkaar graag gezien maar echte liefde was het eigenlijk nooit echt, mss omdat er nooit een verliefdheidsfase was geweest..
pi_167665008
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 08:31 schreef Drug het volgende:
ik zou gewoon doen waar ik zin in heb
Lambo of Rekt
  woensdag 28 december 2016 @ 09:11:20 #88
365231 Fera
Fire & Blood
pi_167665260
quote:

[..]

Alsof we paarden zijn. :')

Zodra je als vrouw een man wil temmen is het huis te klein waarschijnlijk. :D
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 28 december 2016 @ 13:34:44 #89
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167671721
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 08:29 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ok Hans. :') Zoals ik in de OP aangeef was ik meer benieuwd hoe mensen hier erover denken.

En die dingen neem ik mee bij ELK meisje om te kijken of ze wel relatie materiaal is, niet alleen bij een fuckbuddy. Als je wat verder in dit topic leest geef ik ook aan dat het mij weinig uitmaakt maar dat ik meer struggle met bindingsangst.

Je ogen zijn niet meer zo goed heh ouwe?
Ik begrijp er niks van. Ik zoek geen vrouw (wat jullie dus fuck buddy noemen) als ik haar in principe niet "waard" of "interessant" zou vinden om haar ook als vriendin te hebben.

En bindingsangst? Wat is dat nou weer? Jullie zijn toch oh zo onervaren! Bindingsangst? Nu, ik laat mij graag eens vastbinden en dan machteloos allerlei geile dingen ondergaan van 1. 2 of zelfs 3 vrouwen. Ja, bondage af en toe, heel fijn. daar hoef je helemaal niet bang voor te zijn!

:) ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_167672922
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 13:34 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik begrijp er niks van. Ik zoek geen vrouw (wat jullie dus fuck buddy noemen) als ik haar in principe niet "waard" of "interessant" zou vinden om haar ook als vriendin te hebben.
Seks is geen relatie. Ik was na een lange relatie helemaal klaar met relaties. Dus had ik een tijd seks met verschillende vrouwen. 1 werd kwam regelmatig terug zonder verplichtingen. Deze heeft gevoelens voor mij gekregen en dus moest ik dingen overwegen waar ik nog niet eerder aan had gedacht.

quote:
En bindingsangst? Wat is dat nou weer? Jullie zijn toch oh zo onervaren! Bindingsangst? Nu, ik laat mij graag eens vastbinden en dan machteloos allerlei geile dingen ondergaan van 1. 2 of zelfs 3 vrouwen. Ja, bondage af en toe, heel fijn. daar hoef je helemaal niet bang voor te zijn!

:) ^O^
Ja bindingsangst. Ik ben bang om al mijn vrijheid op te geven en mij weer te richten op één persoon.
pi_167919071
Evolutionair gezien wel verantwoord.
paypal.me/taaladvies
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:59:20 #92
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_167922795
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:11 schreef Fera het volgende:

[..]

Alsof dat niet exact is wat negenennegentig procent van de vrouwen met hun vriend probeert te doen. :')
pi_167927127
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:59 schreef Nobu het volgende:
Alsof dat niet exact is wat negenennegentig procent van de vrouwen met hun vriend probeert te doen. :')
_O-
  zaterdag 7 januari 2017 @ 18:04:00 #94
365231 Fera
Fire & Blood
pi_167955773
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:59 schreef Nobu het volgende:

[..]

Dus dan is het oké? Ik vind dat niet oké.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 7 januari 2017 @ 18:12:09 #95
78918 SeLang
Black swans matter
pi_167956056
Een vrouw die van sex houdt is op zich goed, maar ik vind het altijd nogal gay om sex te hebben met een vrouw die heel veel partners heeft gehad. Dan heb ik het gevoel dat ik in een andere kerel z'n zaad loopt te roeren :r
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_167959228
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:11 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee kippen toch? ;)

Ik zou er geen bezwaar hebben een relatie aan te gaan. Mits ik haar er leuk genoeg voor vind.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 8 januari 2017 @ 00:15:22 #97
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_167966519
Ik heb altijd tegen mezelf gezegd dat het niets uitmaakt hoeveel bedpartners een meisje gehad heeft. Het is immers vreemd om haar aan een andere standaard te houden dan jezelf.

Als ik echter heel eerlijk tegen mezelf ben, hebben de twee vrouwen waar ik in mijn leven verliefd op ben geworden heel weinig bedpartners gehad. Niet bewust op geselecteerd, maar gewoon waar ik uiteindelijk voor gevallen ben. Best hypocriet zou je zeggen.

Nu ik er echter nu zo over nadenk, is het zo gek nog niet. Voor aantrekkelijke vrouwen die genoeg keus hebben geeft weinig bedpartners aan dat ze hoge standaarden hebben voor met wie ze naar bed gaan, ze hebben geen seks nodig om zich goed te voelen over zichzelf. Zelfverzekerder dus. Vrouwen die veel rondneuken hebben deze standaarden minder en hebben seks blijkbaar in grotere mate nodig om zich goed over zichzelf te voelen. In andere woorden, minder zelfverzekerd.

Er zijn ongetwijfeld uitzonderingen en het ligt uiteindelijk aan een individuele situatie en wat de motivatie van een vrouw is om veel te neuken, maar er is best wat voor te zeggen om op te letten als je doorkrijgt dat een meisje veel bedpartners voor jou gehad heeft.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_167966660
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 00:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ik heb altijd tegen mezelf gezegd dat het niets uitmaakt hoeveel bedpartners een meisje gehad heeft. Het is immers vreemd om haar aan een andere standaard te houden dan jezelf.

Als ik echter heel eerlijk tegen mezelf ben, hebben de twee vrouwen waar ik in mijn leven verliefd op ben geworden heel weinig bedpartners gehad. Niet bewust op geselecteerd, maar gewoon waar ik uiteindelijk voor gevallen ben. Best hypocriet zou je zeggen.

Nu ik er echter nu zo over nadenk, is het zo gek nog niet. Voor aantrekkelijke vrouwen die genoeg keus hebben geeft weinig bedpartners aan dat ze hoge standaarden hebben voor met wie ze naar bed gaan, ze hebben geen seks nodig om zich goed te voelen over zichzelf. Zelfverzekerder dus. Vrouwen die veel rondneuken hebben deze standaarden minder en hebben seks blijkbaar in grotere mate nodig om zich goed over zichzelf te voelen. In andere woorden, minder zelfverzekerd.

Er zijn ongetwijfeld uitzonderingen en het ligt uiteindelijk aan een individuele situatie en wat de motivatie van een vrouw is om veel te neuken, maar er is best wat voor te zeggen om op te letten als je doorkrijgt dat een meisje veel bedpartners voor jou gehad heeft.
Dus jij bent niet zelfverzekerd, aangezien je het hebt over dezelfde standaard voor jezelf aanhouden?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 8 januari 2017 @ 00:21:27 #99
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_167966681
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 08:29 schreef dimmak het volgende:

[..]

...... dat ik meer struggle met bindingsangst.
Het feit dat je ergens angst voor hebt is meer reden om het wel te doen dan om het niet te doen. Ookal voelt het wellicht alsof je de beslissing maakt voor de rest van je leven, dat is niet zo. Je kunt er prima na een half jaar een punt achter zetten. Zelf ben ik erg blij dat ik het met mijn ex een kans gegeven heb. De ervaring was intens waardevol en ondanks dat we beide een andere weg zijn ingeslaan zijn we nog steeds goede vrienden. Als ze leuk genoeg is zou ik het dus gewoon doen ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 8 januari 2017 @ 00:26:35 #100
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_167966797
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 00:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Dus jij bent niet zelfverzekerd, aangezien je het hebt over dezelfde standaard voor jezelf aanhouden?
Nee, ik ben die ene unieke uitzondering waar deze uiteenzetting niet voor opgaat ;-)

Het is lekker hypocriet, maar voor mannen zie ik vaak het tegenovergestelde. Gasten die nog nooit geneukt hebben zijn vaak niet de meest aantrekkelijke mannen, terwijl gasten die heel veel geneukt hebben vaak wel aantrekkelijk zijn. Om als man een vrouw te regelen heb je zelfvertrouwen nodig, om als vrouw geregeld te worden hoef je vaak niet meer te doen dan er leuk uitzien;)

Edit: Uiteindelijk heb ik natuurlijk alleen m'n persoonlijke ervaring om op af te gaan. Zie jij het anders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')