SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
[ Bericht 4% gewijzigd door Tagliano op 22-12-2016 11:57:16 ]
Klopt.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vond het een tegenvallende eerste ronde dit jaar.
Geen echte surprises.
Cullen - Cadby was oprecht genieten.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Geen echte surprises.
Wel beter voor de eindrondes.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Geen echte surprises.
Reyes tegen VdB was ook top.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Cullen - Cadby was oprecht genieten.
Verder was het veel afzien ja.
oh ik vond t al gek dat ze allemaal voor freed from desire kozen (lol)quote:Op woensdag 21 december 2016 23:11 schreef GwaiLow het volgende:
Qualifiers mogen dus ook geen eigen nr uitzoeken als ze in de 1e ronde staan hmm
Kan natuurlijk ook dat ze collectief voor NANANANANANANANANANA hebben gekozen.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:11 schreef GwaiLow het volgende:
Qualifiers mogen dus ook geen eigen nr uitzoeken als ze in de 1e ronde staan hmm
Lewis - Cullenquote:Op woensdag 21 december 2016 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Wat zijn voor de tweede ronde de dikste affiches?
Ik vind Webster - Whitlock nog één van de mooiere eigenlijk.
Thornton v Gurneyquote:Op woensdag 21 december 2016 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Smiss - Kingquote:Op woensdag 21 december 2016 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Nah barney sloopt Norris.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thornton v Gurney
Van Barneveld v Norris
Lewis v Cullen
Barney - Norris is een zware pot #viesdikquote:Op woensdag 21 december 2016 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Smith v King is toch geen genot gek.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Smiss - King
Lewis - Cullen
Chizzy - Dobey
Taylor - Painter
Het is Smiss en dat is juistquote:Op woensdag 21 december 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smith v King is toch geen genot gek.
SUPERKINquote:Op woensdag 21 december 2016 23:14 schreef luckass het volgende:
Gurney wint eenvoudig van de winnaar van deze wedstrijd.
U leest het hier voor het eerst.
Pure kijkaids iddquote:Op woensdag 21 december 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel joh, Smiss gaat keihard schroeienquote:Op woensdag 21 december 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hartje genot incomingquote:Op woensdag 21 december 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jawel joh, Smiss gaat keihard schroeien
Taylorquote:Op woensdag 21 december 2016 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Derde ronde Huybrechts v Taylor // MVG v Whitlock // Lewis - Raybar180 // Wade v Smiss // Chisnall v Klaasen
Oneens.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Thornton gaat de kwartfinale halen.
Nee. De kin maakt hem KAPOT!quote:Op woensdag 21 december 2016 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Thornton gaat de kwartfinale halen.
Ja ik ook. Cadby zou daar minder last van hebben denk ik. Die lijkt mij mentaal sterker, maar we zullen zien.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees voor een Cullenchoke vrijdagavond
Schedule of Play - (P) denotes Poepz0r roundquote:Op woensdag 21 december 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
80 gemiddeldwat een aids, is dit voorronde of zo
Hopelijk heeft Cadby zijn visa snel op orde zodat hij komend jaar kan schroeien.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja ik ook. Cadby zou daar minder last van hebben denk ik. Die lijkt mij mentaal sterker, maar we zullen zien.
Ik wacht op fanartikelen. Een Cadby dekbed, koffiemok en bestek lijkt mij ultiem genot.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Cadby zijn visa snel op orde zodat hij komend jaar kan schroeien.
Dat hij z'n vrouwtje maar meeneemt, eye candy.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Cadby zijn visa snel op orde zodat hij komend jaar kan schroeien.
Het zou me niets verbazen dat wanneer Cadby al de tour in februari kan lopen met gemak genoeg geld pakt voor de World Matchplay.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wacht op fanartikelen. Een Cadby dekbed, koffiemok en bestek lijkt mij ultiem genot.
is er een spoedprocedure voor trailer trash of zo?quote:Op woensdag 21 december 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zei binnen 2 jaar top 20 ongeveer. Ik verwacht veel van die dibbes.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen dat wanneer Cadby al de tour in februari kan lopen met gemak genoeg geld pakt voor de World Matchplay.
Bunting was ook achterlijk snel in de top 16 binnen anderhalf jaar.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zei binnen 2 jaar top 20 ongeveer. Ik verwacht veel van die dibbes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |