SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!![]()
Wij zijn van alle markten thuis.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
Is dit het kerst topic of het WK darts topic?
Ik zeg toch heel weinig, zak hooiquote:
Waarvan akte.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon een kutfamilie. Zoals jij.
Je bent zelf een zak hooi.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Wij zijn van alle markten thuis.
[..]
Ik zeg toch heel weinig, zak hooi
quote:Op woensdag 21 december 2016 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een oom die na een paar biertjes altijd gaat roepen dat alle moslims in concentratiekampen gestopt moeten worden. Dat is eigenlijk het enige leuke aan kerst.
Zulkes oomsquote:Op woensdag 21 december 2016 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een oom die na een paar biertjes altijd gaat roepen dat alle moslims in concentratiekampen gestopt moeten worden. Dat is eigenlijk het enige leuke aan kerst.
Raar dat ie pas na een paar biertjes zinnige dingen gaat zeggen.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Die hebben we allemaal in onze familiequote:Op woensdag 21 december 2016 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Gourmetschotels zijn vaak in de aanbieding rond Kerst.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:44 schreef Poepz0r het volgende: [..] Vind het altijd vreemd dat dat met kerst moet. Alsof het de rest van het jaar niet kan. Kijk dat je luxe eet tijdens kerst oke, maar toch geen gourmet
![]()
In mijn familie ben ik diegenequote:Op woensdag 21 december 2016 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben we allemaal in onze familie
Kerst si voor mij konijn, haas, eendenborst dat soort spul. Geen fucking gourmetschotel van 5 of 10 euro man manquote:Op woensdag 21 december 2016 22:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gourmetschotels zijn vaak in de aanbieding rond Kerst.
ik ook. Doe er het liefst gewoon niks aan.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind cadeau's bij Kerst onnederlands.
Niks mis mee verderquote:Op woensdag 21 december 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind cadeau's bij Kerst onnederlands.
Jij zegt dat nuchter ook toch?quote:
Bonnen zijn altijd nice. Scheelt mij weer in de portemonnee. Zeker boeken zijn absurd duur.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb sowieso een hekel aan cadeautjes. Liever zelf geldgod.
Het verzinnen voor iemand anders is pas kutquote:Op woensdag 21 december 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb sowieso een hekel aan cadeautjes. Liever zelf geldgod.
Oom? Mijn broer roept het, en dan is hij nog nuchter ook. Ja een jointje achter de kiezen.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Iets kleins met Sinterklaas, maar echt nooit met Kerst.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee verder
Al doen wij sowieso niet meer aan dat soort cadeaufestijnen
Luxe eten moet je juist buiten Kerst om doen. Met kerst lekker met zijn allen knallen op de gourmetplaat in foute truien met pils en de Top 2000 aan.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:44 schreef Poepz0r het volgende: [..] Vind het altijd vreemd dat dat met kerst moet. Alsof het de rest van het jaar niet kan. Kijk dat je luxe eet tijdens kerst oke, maar toch geen gourmet
![]()
Heb je weer een TR geplaatst dan?quote:Op woensdag 21 december 2016 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
Jammer dat de mods afwezig zijn.
10 euro is wel erg goedkoop, snap wel dat je het dan matig vindtquote:Op woensdag 21 december 2016 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kerst si voor mij konijn, haas, eendenborst dat soort spul. Geen fucking gourmetschotel van 5 of 10 euro man man
Ik zie niets.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb je weer een TR geplaatst dan?
Top 2000 GENOTquote:Op woensdag 21 december 2016 22:47 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Luxe eten moet je juist buiten Kerst om doen. Met kerst lekker met zijn allen knallen op de gourmetplaat in foute truien met pils en de Top 2000 aan.
Maar ontopic, cumberbek Huybrechts geloof ik nog steeds in.
Dat is waarquote:Op woensdag 21 december 2016 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij zegt dat nuchter ook toch?
Bij mij is het mijn zus.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oom? Mijn broer roept het, en dan is hij nog nuchter ook. Ja een jointje achter de kiezen.
Nee, ik overweeg het wel.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb je weer een TR geplaatst dan?
Wij doen dat ook zelden, maar het heeft wel wat die cadeautjes onder de boom.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets kleins met Sinterklaas, maar echt nooit met Kerst.
ik zou meer lol hebben aan gewoon echt gezellig gourmetten dan aan pretentieus kijk-dit-eens-geweldig-zijn-voerquote:Op woensdag 21 december 2016 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kerst si voor mij konijn, haas, eendenborst dat soort spul. Geen fucking gourmetschotel van 5 of 10 euro man man
Mwa ik vind het leuk om te maken weet je welquote:Op woensdag 21 december 2016 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zou meer lol hebben aan gewoon echt gezellig gourmetten dan aan pretentieus kijk-dit-eens-geweldig-zijn-voer
Ik ben al 3 jaar vrijquote:Op woensdag 21 december 2016 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Zijn jullie ook de laatste week van het jaar vrij?
Na Smith - Evans alleen maar bagger gezienquote:Op woensdag 21 december 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe saaier de pot, hoe gezelliger het topic.
Absoluut. Nog twee daagjes bikkelen.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het meer iets voor Amerikaantjes, dat uitbundige met Kerst.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij doen dat ook zelden, maar het heeft wel wat die cadeautjes onder de boom.
FOK!kers zijn altijd vrij.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Dan lees je eroverheen joh stuk klapvee.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kom hier voor posts over darten. Jammer dat er hier geen liefhebbers zitten.
Ja maar jij hebt Reyes v Van den Bergh en Cullen v Cadbygenot gemist.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na Smith - Evans alleen maar bagger gezien
quote:Op woensdag 21 december 2016 22:45 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2016 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zou meer lol hebben aan gewoon echt gezellig gourmetten dan aan pretentieus kijk-dit-eens-geweldig-zijn-voer
King - West? Of was dat daarvoorquote:Op woensdag 21 december 2016 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na Smith - Evans alleen maar bagger gezien
Wat doe je voor werkquote:Op woensdag 21 december 2016 22:48 schreef luckass het volgende:
[..]
Absoluut. Nog twee daagjes bikkelen.
DRT mist een type Nattekrantquote:Op woensdag 21 december 2016 22:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kom hier voor posts over darten. Jammer dat er hier geen liefhebbers zitten.
Dat meisje lijkt op stacey van don en adquote:Op woensdag 21 december 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gezellig met ome Hans Kankerkachel
Die 3e van linksboven onder de tafel vingerengenot.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat wijf daar als 2e linksquote:Op woensdag 21 december 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op het WK juich ik zoveel mogelijk voor de spelers die op lange termijn goed partij kunnen bieden aan de toppers.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:49 schreef Szura het volgende:
Wade - Beaton? Dan weet ik niet voor wie ik ben.
Beaton in 2011 GsoD vs Taylor, 14-11 achter en 16-14 winnen dat was genotquote:Op woensdag 21 december 2016 22:49 schreef Szura het volgende:
Wade - Beaton? Dan weet ik niet voor wie ik ben.
In Engeland doen ze het ook volgens mijquote:Op woensdag 21 december 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets voor Amerikaantjes, dat uitbundige met Kerst.
#Weesjezelfblijfjezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |