Dan haal je een keer door, van 1 nacht ga je niet dood.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:53 schreef Peejtur het volgende:
Lol nachtgast tot 00.30. Heeft om 8.30 afspraak. Goede planning
zit er niet bijquote:Op woensdag 21 december 2016 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Zit in die 1,8 miljoen al het bedrag van Tijn of is daar niets over gezegd?
Nee, zit er niet bij. Die actie loopt door tot zaterdag denk ikquote:Op woensdag 21 december 2016 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Zit in die 1,8 miljoen al het bedrag van Tijn of is daar niets over gezegd?
Probleem is dat het rode kruis er aan vast zit, daarom moeten ze meer doelen er bij betrekken dan alleen het rode kruis, dat werkt ze nu ook duidelijk tegen aan de tussenstand te zien.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:04 schreef danilel het volgende:
Te weinig plek in Nederlandse ziekenhuizen voor kinderen met RS virus.... bezuinig nog meer op de zorg.
Volgend jaar een SR actie voor Nederland zelf, "wij hebben er geen schijt aan"!
Helemaal mee eens, en geef mensen een keuze zoals bij de zuiderburen!quote:Op woensdag 21 december 2016 21:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Probleem is dat het rode kruis er aan vast zit, daarom moeten ze meer doelen er bij betrekken dan alleen het rode kruis, dat werkt ze nu ook duidelijk tegen aan de tussenstand te zien.
Overigens vind ik het rode kruis prima, maar doe er dan ook iets naast.
Hier. Ik geniet van Suljovic - Meulenkamp.quote:
Dan loop ik zwaar achter op de streamquote:Op woensdag 21 december 2016 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier. Ik geniet van Suljovic - Meulenkamp.
Was strijken.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Darts, Sportgala en SR op en neer aan het zappen
Ik was was strijken...om het te verduidelijken.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was je aan het strijken, of ben je was strijken?
vragen,vragen.
Ja nee okee.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was was strijken...om het te verduidelijken.
Of geef mensen 3 keuzes, aan wie of wat ze willen doneren, kan er ook een stille ramp bij, en heb je dat gezeik inderdaad ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:14 schreef Dorpspastoor het volgende:
Gewoon dat Rode Kruis een keer loslaten en afwisselend voor het KWF / KiKa / MS etc gaan collecteren.
Ben je ook van dat gezeik van eigen land vs. buitenland af want onderzoek is universeel.
Met 7 miljoen euro ga je daar in NL weinig aan veranderen vrees ik... en daarnaast is dit in NL toch echt een taak voor de overheid die een paar weken nog een meevaller van 4,3 miljard hadden.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:04 schreef danilel het volgende:
Te weinig plek in Nederlandse ziekenhuizen voor kinderen met RS virus.... bezuinig nog meer op de zorg.
Volgend jaar een SR actie voor Nederland zelf, "wij hebben er geen schijt aan"!
Maar het is dan ook de laatste woensdag van de week.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:19 schreef Fokker89 het volgende:
Ik krijg wel het idee dat het allemaal wat meer op gang begint te komen nu, aan het plein te zien (terwijl het regent) en de sfeer zit er bij mij zelf ook wat lekkerder in eindelijk.
Domien en Frank moesten de eerste dag even wennen, maar gisteren vond ik het ook al erg leukquote:Op woensdag 21 december 2016 21:19 schreef Fokker89 het volgende:
Ik krijg wel het idee dat het allemaal wat meer op gang begint te komen nu, aan het plein te zien (terwijl het regent) en de sfeer zit er bij mij zelf ook wat lekkerder in eindelijk.
Ik kan me van vorig jaar ook niks spontaans meer herinneren.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:19 schreef Fokker89 het volgende:
Dat is waar, nog 1 dag werken en dan vakantiequote:Op woensdag 21 december 2016 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar het is dan ook de laatste woensdag van de week.
Lot was een ding vorig jaar, maar die leverde niet zoveel op.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik kan me van vorig jaar ook niks spontaans meer herinneren.
Dit jaar heb je Tijn, Ward en nog wel een paar andere dingen wat SR juist zo leuk maakt. Laatste jaren was het scripted tot in de seconden.
Daarnaast moet ik echt zeggen dat Frank het super doet.
ik nog anderhalf.... naja vrijdag van 7.30 tot 10.30.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is waar, nog 1 dag werken en dan vakantie
Lot was denk ik het meest spontane.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik kan me van vorig jaar ook niks spontaans meer herinneren.
Dit jaar heb je Tijn, Ward en nog wel een paar andere dingen wat SR juist zo leuk maakt. Laatste jaren was het scripted tot in de seconden.
Daarnaast moet ik echt zeggen dat Frank het super doet.
Ik denk dat er weinig gescript was aan Lot.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:21 schreef Kyran het volgende:
Laatste jaren was het scripted tot in de seconden.
Sowieso man, Nederland met Afrika vergelijken ...quote:Op woensdag 21 december 2016 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met 7 miljoen euro ga je daar in NL weinig aan veranderen vrees ik... en daarnaast is dit in NL toch echt een taak voor de overheid die een paar weken nog een meevaller van 4,3 miljard hadden.
Mede daarom vind ik het ook zo belachelijk dat mensen gaan zeuren over 3FM Serious Request. Ga lekker op het Binnenhof staan demonstreren als je het niet eens bent met hoe de verzorgingsstaat hier is ingericht...
Maar dat leverde 4650 euro op om domien wakker te maken, Tijn zit nu al bijna aan de 300.000quote:Op woensdag 21 december 2016 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lot was denk ik het meest spontane.
Oops, /shame was Lot vergetenquote:Op woensdag 21 december 2016 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig gescript was aan Lot.
het ging over spontaan en wel of niet gescript.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar dat leverde 4650 euro op om domien wakker te maken, Tijn zit nu al bijna aan de 300.000
Ook dat inderdaad, maar dat leek me nogal logisch. We hebben het helemáál niet slecht hier. Zélfs als je in de armoede zit heb je het nog steeds tigduizend keer beter dan overlijden in Afrika aan een longontsteking.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sowieso man, Nederland met Afrika vergelijken ...
In Nederland is je grootste probleem dat je in bijvoorbeeld Gouda geen bedje hebt voor je zieke kind, dus moet uitwijken naar één van de beste ziekenhuizen in het land (UMC Utrecht).
In Afrika kom je ten eerste niet bij een ziekenhuis en ten tweede hebben ze er weinig om je te helpen ...
Bijna hetzelfde ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |