Dat filmpje kan ik er nog wel even bijzetten ja.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
Ik had het gemist, daarstraks het filmpje gekeken en dat ik de ogen relatief droog hield was doordat pa er zo luchtig over deed. De fak zeg, 6 jaar
Ik denk dat je het als gezin ook een plaatsje moet geven, vooral voor Tijn zelf. Als ze allemaal verdrietig gaan doen is het voor hem alleen maar slechter.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:59 schreef luukert het volgende:
So ik hoorde dit vanochtend live op de radio, heel aangrijpend verhaal. Diepe bewondering ook voor de manier waarop de vader van Tijn hiermee om gaat.
quote:Op woensdag 21 december 2016 20:19 schreef MaGNeT het volgende:
Kleine bijdrage gedoneerd, zo gepiept via iDeal.
Zorg dat FOK! ook in de supporterslijst voorbijscrollt!
quote:Op woensdag 21 december 2016 20:59 schreef byah het volgende:
Het is behoorlijk interessant, nog nooit wat gedoneerd maar wel altijd SR gevolgd. Dit jaar nog amper wat van SR gezien, maar dit verhaal en deze actie maakt echt wat in me los en ik heb de reportages met tranen in m'n ogen gekeken (zeer waarschijnlijk doordat ik inmiddels zelf vader ben van een zoon). Dus Tijn, mijn eerste 50,- voor SR zijn stiekem ook een beetje voor jou!
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 21-12-2016 om 20:24:48Geweldige actie #tijn ik doe natuurlijk mee! Je bent een topper!#lakaan #sr16 #heelhollandlakt… https://t.co/fnMd0WxZ8p reageer retweet
Ja.quote:
Een donatie had ik dan van jou toch wel verwachtquote:
Dan ken je me niet zo goedquote:Op woensdag 21 december 2016 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een donatie had ik dan van jou toch wel verwacht
Ik dacht het dan ook niet op basis van je karakterquote:
Op basis van mijn financiele situatie overduidelijk ook niet, dus geen idee waar je dat dan wél vandaan haaltquote:Op woensdag 21 december 2016 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht het dan ook niet op basis van je karakter
Lotgenoten? Geen idee. Misschien makkelijk gedacht hoorquote:Op woensdag 21 december 2016 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op basis van mijn financiele situatie overduidelijk ook niet, dus geen idee waar je dat dan wél vandaan haalt
Je hoeft je niet te verantwoorden. Geef alleen als je er achter staat, niet om groepsdruk.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lotgenoten? Geen idee. Misschien makkelijk gedacht hoor
Dat bedoel ik dan ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden. Geef alleen als je er achter staat, niet om groepsdruk.
Ik zou het bijzonder onsmakelijk vinden om alleen omdat ik dood aan het gaan ben om geld te gaan bedelen. Juist in mijn situatie dus nietquote:Op woensdag 21 december 2016 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lotgenoten? Geen idee. Misschien makkelijk gedacht hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |