Vuile pacehoerquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Aubameyang is niet eerlijk voor de rest met zijn snelheid
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan er stiekem wel van genieten
Tuchel geeft hem maar 1 opdracht volgens mij : Veel plezier (niet echt een opdracht)quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Maar die Dembele wat een baas
Moet je ook doen met creatieve spelers natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tuchel geeft hem maar 1 opdracht volgens mij : Veel plezier (niet echt een opdracht)
Ook mooi z'on speler die alles op gevoel doet.
Is helaas een zeldzaamheid tegenwoordig .quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je ook doen met creatieve spelers natuurlijk
Hopelijk laat Bosz die Neres bij Ajax wel gewoon creatief voetballenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is helaas een zeldzaamheid tegenwoordig .
Nu worden ze volgegooid met opdrachten en is balverlies een doodzonde
Traoré mag ook alle fouten van de wereld maken dus Neres waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk laat Bosz die Neres bij Ajax wel gewoon creatief voetballen
Bosz is nog een van de weinige trainers die creatieve spelers hun gang laat gaan ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Traoré mag ook alle fouten van de wereld maken dus Neres waarschijnlijk ook
Een verademing jaquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz is nog een van de weinige trainers die creatieve spelers hun gang laat gaan ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |