Die FOK!t nooit meerquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:38 schreef golfer het volgende:
Nou nog kijken of het lukt shmoopy weer zien te activeren en haar hier naartoe zien te lokken?
Nog even een paar uur wachten, hoor.quote:
Dat maken wij wel uit.quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog even een paar uur wachten, hoor.
Geen idee. Vraag het anders even aan?quote:Op zondag 1 januari 2017 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom is dit geen reeks?
Gelukkig nieuwjaar, dat dan weer wel.
We kijken in stijl:quote:Op zondag 1 januari 2017 00:43 schreef Doc het volgende:
ben benieuwd hoeveel man ze nodig gehad hebben om Chakka hierin te hijzen
eerste noten waren wat matig maar trok goed bijquote:Op zondag 1 januari 2017 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
topzwaar kaboutertje in een worstenpakje gepropt. Gelukkig komt er wel goed geluid uit
Dat hoop ik dit jaar ook te worden. Zonder zo'n pakje.quote:Op zondag 1 januari 2017 00:46 schreef Symphonic het volgende:
Voor 63 jaar zag ze er nog verdomd patent uit
Docquote:Op zondag 1 januari 2017 00:48 schreef Doc het volgende:
[..]
eerste noten waren wat matig maar trok goed bij
thanks! eentje zit in Denemarken (na 4 maanden Londen) maar die heb ik al wel weer gesprokenquote:Op zondag 1 januari 2017 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey Doc happy ny voor jou en je vrouwen
dat hoop ik ook. Het eerste voor jou, het tweede voor de rest van de mensheidquote:Op zondag 1 januari 2017 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hoop ik dit jaar ook te worden. Zonder zo'n pakje.
Hi!quote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 1 januari 2017 00:46 schreef Symphonic het volgende:
Voor 63 jaar zag ze er nog verdomd patent uit
proost ouwe!quote:
Eens.quote:Op zondag 1 januari 2017 00:50 schreef golfer het volgende:
Rag'n'Bone Man.
De ontdekking van het afgelopen jaar. Die man is zo goed.
Man! Hoe gaat-ie!?quote:
goed te horen - echt goed om te horen.quote:
Beetje vergane glorie die Roy Wood.quote:
muzikaal wel OK maar die stem ...quote:
DEFG.quote:
dat was wel cool - en Seasick Steve is ook weer tof zoals vanoudsquote:Op zondag 1 januari 2017 01:32 schreef golfer het volgende:
Christina & the Queens is gelukkig wel weer origineel.
die debuut LP was/is nog steeds erg goed - en de drie LPs erna ook zeer beluisterbaarquote:
Denk je?quote:Op zondag 1 januari 2017 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen is inmiddels aan de drank bezweken.
En lekker wijf!quote:
Dat was inderdaad erg goedquote:
ze hadden net zo goed jopie johanson en gekke henkie kunnen heten want het zegt me nog steeds nietsquote:Op zondag 1 januari 2017 02:28 schreef golfer het volgende:
John Cooper Clarke and Hugh Cornwell heb ik opgezocht.
Mis je wel het hoogtepunt.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:32 schreef Doc het volgende:
ik wens een ieder nog een mooie avond - ik ga pleite! tot later!
Dat had ik nog wel gezien hoorquote:Op zondag 1 januari 2017 02:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Mis je wel het hoogtepunt.
Rag'n'Bone Man en Gregory Porter samen.
quote:
Jij ook maatquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |