quote:
Dat is wel heel weinigquote:
Woah.quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:03 schreef Nizno het volgende:
Dat willen ze, dat je t sneu vindt dat er zo weinig is opgehaald... tis een medelijden opwekkende valse tussenstand.
Ik ga er niet meer plaatjes door aanvragen iigquote:Op dinsdag 20 december 2016 23:03 schreef Nizno het volgende:
Dat willen ze, dat je t sneu vindt dat er zo weinig is opgehaald... tis een medelijden opwekkende valse tussenstand.
Mwah, het zorgt ook voor negatieve publiciteit zoals in het AD, dus ik denk niet dat ze het bewust zo laag houden nuquote:Op dinsdag 20 december 2016 23:03 schreef Nizno het volgende:
Het lijkt er wel op, maar toch is KoL wel beterquote:Op dinsdag 20 december 2016 23:06 schreef Kyran het volgende:
Willen we meer of minder Kensington .....
Kleine meisjes horen al te slapen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:06 schreef Uccie het volgende:
Ik ben gewoon ingeschakeld voor de demo van de dag
Eigenlijk wel, was vanochtend half 10 pas op mijn werk, kon gewoon niet wakker worden.quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kleine meisjes horen al te slapen.
Ik was juist veel te vroeg wakker, de hele dag duf, en nu ben ik weer niet moequote:Op dinsdag 20 december 2016 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, was vanochtend half 10 pas op mijn werk, kon gewoon niet wakker worden.
Ik kan serieus wel 10 uur slapen denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik was juist veel te vroeg wakker, de hele dag duf, en nu ben ik weer niet moe
als het ff kan? Een boycot ofzo niks nada geen kensingtonquote:Op dinsdag 20 december 2016 23:06 schreef Kyran het volgende:
Willen we meer of minder Kensington .....
wat let je?quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan serieus wel 10 uur slapen denk ik.
Ik ook, maar vannacht even niet.quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan serieus wel 10 uur slapen denk ik.
Dat ik mijn ritme dan giga omzeep help.quote:
want? als je nu gaat slapen ben je gewoon om 9 uur wakker hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ik mijn ritme dan giga omzeep help.
ik snap hem wel, als je overdag aanvraagt kunnen ze gewoon overdag gaan bellen en niet na 23uquote:
Maar nu kan hij dit vreemde nummer wat hij heeft aangevraagd niet horen, superzielig!!quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap hem wel, als je overdag aanvraagt kunnen ze gewoon overdag gaan bellen en niet na 23u
Ja, dan moet ik dus al een uur op mijn werk zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
want? als je nu gaat slapen ben je gewoon om 9 uur wakker hoor.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik dus al een uur op mijn werk zijn.
Maar ik denk dat ik er inderdaad wel inga, radio nog ff aan, maar ik zal dan wel in slaap vallen.
Tot morgen
[..]
Maar ik denk dat ik er inderdaad wel inga, radio nog ff aan, maar ik zal dan wel in slaap vallen.
Tot morgen
trustequote:Op dinsdag 20 december 2016 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tot morgen
moeten ze maar gewoon op tijd de boel draaien.quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maar nu kan hij dit vreemde nummer wat hij heeft aangevraagd niet horen, superzielig!!
[..]
Tot morgen
ow das Thomasquote:
Zonder Ali B nu.quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:23 schreef richolio het volgende:
En Partysquad En Partysquad En Partysquad En Partysquad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |