Misschien hadden ze dat zich vooraf moeten bedenken bij 3FMquote:Op dinsdag 20 december 2016 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zo'n hele nachtshift draaien en elke dag 6 uur later weer 6 uur draaien is wel killing hoor, de graveyards zijn nu echt wel zwaarder dan voorheen
Dan geef je hem toch gewoon wat als hij gaat slapen. Pammetje erin, niemand die het merkt. Dit was zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten hoor. Gisteren heeft hij nauwelijks geslapen, omdat hij maar niet in slap kon komen. Daarnaast heb je zoveel indrukken in zo'n huis en moet je ook nog eens radio maken.
Je kan nog zo'n vent zijn, als je lichaam denkt fuck you is het gewoon over.
moeten ze er eerst een sapje van makenquote:Op dinsdag 20 december 2016 12:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan geef je hem toch gewoon wat als hij gaat slapen. Pammetje erin, niemand die het merkt. Dit was zo voorspelbaar.
Eva Eva Evaquote:Op dinsdag 20 december 2016 12:25 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Ik denk dat 3fm morgen extra dj's naar het glazen huis stuurt. Die hippie is over 2 dagen een wrak.
Een pammetje op een vrijwel lege maag zal geen aanrader zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan geef je hem toch gewoon wat als hij gaat slapen. Pammetje erin, niemand die het merkt. Dit was zo voorspelbaar.
Dit weet jij natuurlijk weer he.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Een pammetje op een vrijwel lege maag zal geen aanrader zijn.
Tuurlijk. Ik geef ze met bakken uit per dag.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit weet jij natuurlijk weer he.
Da's wel lekker rustig.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik geef ze met bakken uit per dag.
Het is de beste manier om een rustige dienst te hebbenquote:
gifs mogen niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2016 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
iemand Johanderksenlooptdepolonaise.gif?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |