nee man, ben jij effe gek.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:06 schreef Sked het volgende:
Is die luie hippie nou zijn nest al uit?
Net als Domien z'n stemquote:
paar jaar al niet meer toch?quote:
Owh jaquote:
top2000quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Beter doen ze gewoon de top 2000 vanuit een glazen huis met radio 2,5
Die luie flikker ligt al 6 uur te maffen, hij kan het niet meer aanquote:Op dinsdag 20 december 2016 12:17 schreef rubbereend het volgende:
ik schakel net in maar moet Frank nu niet zijn?
tsssss daarvoor is hij niet in het Glazen Huisquote:Op dinsdag 20 december 2016 12:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Die luie flikker licht al 6 uur te maffen, hij kan het niet meer aan
ligtquote:Op dinsdag 20 december 2016 12:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Die luie flikker licht al 6 uur te maffen, hij kan het niet meer aan
zo'n hele nachtshift draaien en elke dag 6 uur later weer 6 uur draaien is wel killing hoor, de graveyards zijn nu echt wel zwaarder dan voorheenquote:Op dinsdag 20 december 2016 12:18 schreef Japepk het volgende:
Best een zwaktebod eigenlijk toch. Lijkt me dat je weet waar je aan begint. Natuurlijk zal het emotioneel best wel zwaar zijn, maar wees een vent. Het is maar een weekje.
Lekker makkelijk praten hoor. Gisteren heeft hij nauwelijks geslapen, omdat hij maar niet in slap kon komen. Daarnaast heb je zoveel indrukken in zo'n huis en moet je ook nog eens radio maken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:18 schreef Japepk het volgende:
Best een zwaktebod eigenlijk toch. Lijkt me dat je weet waar je aan begint. Natuurlijk zal het emotioneel best wel zwaar zijn, maar wees een vent. Het is maar een weekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |