Het gaat dan natuurlijk om Maccie na het sporten he Hansquote:Op donderdag 22 december 2016 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij eet ook vaak genoeg wat rond deze tijd.
ben aan het bulken tochquote:Op donderdag 22 december 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat dan natuurlijk om Maccie na het sporten he Hans
ben je in den Haag aan het swipenquote:Op donderdag 22 december 2016 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb tinder weer erop gegooid en wat is ons land toch gezegend met veel knappe mannen
Kan jij wel hebben jaquote:
mc is wel makkelijkst om aan veel kcal te komenquote:
En je hebt na half uur weer honger dus dat is ook mooi meegenomen.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mc is wel makkelijkst om aan veel kcal te komen
Als je 1000 kcal rijst moet eten ben je wel even bezig
ga zo nog een keerquote:Op donderdag 22 december 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je hebt na half uur weer honger dus dat is ook mooi meegenomen.
quote:
Als Mortaxx er vrolijk van wordt, moet Mortaxx het gewoon doen.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat dan natuurlijk om Maccie na het sporten he Hans
Nee wil jou tot zo ver mogelijk ontwijken in mn levenquote:Op donderdag 22 december 2016 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben je in den Haag aan het swipen
weet je waar ik echt vrolijk van word. Jij zou me daar mee kunnen helpenquote:Op donderdag 22 december 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Mortaxx er vrolijk van wordt, moet Mortaxx het gewoon doen.
Nou?quote:Op donderdag 22 december 2016 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet je waar ik echt vrolijk van word. Jij zou me daar mee kunnen helpen
Kijk ook ff in VBL gaat het ook weer mis.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
DE NUMMERING AANPASSEN JAJAJAJA
Nee.
Ik zie het. Ik laat ze nog even hun gang gaan en voor ik ga slapen zet ik het wel goed.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk ook ff in VBL gaat het ook weer mis.
Ben je daar wel in de mood voor dan?quote:Op donderdag 22 december 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het. Ik laat ze nog even hun gang gaan en voor ik ga slapen zet ik het wel goed.
Ik ben in de mood.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je daar wel in de mood voor dan?
Meest hypocriete met die klootzakjes is dat ze stuk voor stuk massaal neeJUICHEN wanneer de nummering een of ander jubileum bereikt.
Ik KOTS van ze.
ah toequote:Op donderdag 22 december 2016 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
DE NUMMERING AANPASSEN JAJAJAJA
Nee.
quote:Op donderdag 22 december 2016 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je daar wel in de mood voor dan?
Meest hypocriete met die klootzakjes is dat ze stuk voor stuk massaal neeJUICHEN wanneer de nummering een of ander jubileum bereikt.
Ik KOTS van ze.
Mwah, als je iemand langs ziet lopen die zo lelijk is dat je er braakneigingen van krijgt kots je van iemandquote:Op donderdag 22 december 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, Elan. Je kotst niet van iemand, maar je kotst op iemand.
Zal het even aan GGMM voorleggen, moment.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, Elan. Je kotst niet van iemand, maar je kotst op iemand.
Kut nummer is datquote:Op donderdag 22 december 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
Zozo
The Sound of SIlence van 44 naar 23 gegaan in de top 2000Netjes netjes
Beter dat nu Bowie en Prince hoog staan omdat ze de pijp uit zijn in ieder geval. Vooral Prince. Echt. Wat een matige muziek is datquote:
Staat Bridge over Troubled water hoog? En The Boxer.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter dat nu Bowie en Prince hoog staan omdat ze de pijp uit zijn in ieder geval. Vooral Prince. Echt. Wat een matige muziek is dat
Ik heb de boel rechtgezet.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal het even aan GGMM voorleggen, moment.
Fijn.quote:
Het ging om McDonalds voerquote:Op donderdag 22 december 2016 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij eet ook vaak genoeg wat rond deze tijd.
52quote:Op donderdag 22 december 2016 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat Bridge over Troubled water hoog?
McDonald's is heerlijkquote:Op donderdag 22 december 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ging om McDonalds voer
Verder is rond middernacht een prima tijd voor eten.
dan neem ik wel zo'n rare tosti van jouquote:Op donderdag 22 december 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je je darmen wil reinigen ja.
Daar heb ik nog nooit last van gehad, en ze zijn ook nog eens heerlijk om op te eten.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan neem ik wel zo'n rare tosti van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |