abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167518576
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klopt wel, alleen een paar jaar terug misschien toen Tinder echt een hype was en iedereen erop zat. Maar nu echt alleen de wanhopige mensen het gebruiken is het maar matig.
Matig wil ik niet zeggen. Het is goed om af en toe te daten via tinder omdat je dan blijft 'oefenen' en als het goed gaat valt er ook soms iets uit te halen.

Maar ik sta daar wel iets anders in dan jullie denk ik.
Groot fan van User Wotte
pi_167518583
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:27 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik gebruik Tinder verder niet hoor :+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_167518586
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:27 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Matig wil ik niet zeggen. Het is goed om af en toe te daten via tinder omdat je dan blijft 'oefenen' en als het goed gaat valt er ook soms iets uit te halen.

Ik vind puur daten met iemand om te oefenen wel wat matig. Dan verdoe je haar tijd ook als je haar niet als serieuze optie ziet (al ligt dat eraan hoe jullie er beide instaan). En ik heb zelf ook geen tijd te besteden aan iemand waarmee ik toch weet dat het niks wordt.

En oefenen heeft sowieso toch geen zin, als je date met iemand met wie je een klik hebt gaat het vanzelf. Dat kan je niet nabootsen.
Oh.
pi_167518592
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik gebruik Tinder verder niet hoor :+
Wel andere datingapps?
Oh.
pi_167518593
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel andere datingapps?
Nee
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_167518609
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee
Naar de kroeg dan?
Oh.
pi_167518613
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Naar de kroeg dan?
Soms, maar niet om te scoren
pi_167518619
fokkie doe je nog wel eens quizup
(she/her)
pi_167518621
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:34 schreef Fylax het volgende:
fokkie doe je nog wel eens quizup
Nee eig niet, was wel lachen app inderdaad _O_
pi_167518623
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vind puur daten met iemand om te oefenen wel wat matig. Dan verdoe je haar tijd ook als je haar niet als serieuze optie ziet (al ligt dat eraan hoe jullie er beide instaan). En ik heb zelf ook geen tijd te besteden aan iemand waarmee ik toch weet dat het niks wordt.

En oefenen heeft sowieso toch geen zin, als je date met iemand met wie je een klik hebt gaat het vanzelf. Dat kan je niet nabootsen.
Mwa. Ben ik niet met je eens. Mijn sociale contacten zijn wel een stuk beter geworden van daten via tinder hoor. Het is toch eng in het begin ofzo. Dat is een voordeel als je met een meisje date die wel serieus leuk is. Nu durf ik bij iedereen gewoon lekker mijzelf te zijn. Je doet lekker je ding. Weet je dat het daar niet aan lag.

In je leven ga je echt maar een keer of 4 klikken met mensen die relatiemateriaal zijn. Daar ga ik echt niet op wachten om dan pas een wip te krijgen.

Zodra ik een keer ben geweest ben ik wel weer emotioneel afhankelijk. Dat is dan mijn probleem
Groot fan van User Wotte
pi_167518625
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Soms, maar niet om te scoren
Gewoon zuup'n
Oh.
pi_167518626
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik was echt goed in de GoT categorie

Maar toen het nieuwe seizoen begon verwijderd want anders SPOILERS
Oh.
pi_167518631
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon zuup'n
Ik kijk er echt zo vlak naar allemaal ook. Dat is matig als je er zo lang uit bent. Vraag me serieus weleens af of ik dat ooit nog weleens terug ga krijgen
pi_167518632
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

heb net weer gedownload
echt tof
(she/her)
pi_167518633
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:35 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Mwa. Ben ik niet met je eens. Mijn sociale contacten zijn wel een stuk beter geworden van daten via tinder hoor. Het is toch eng in het begin ofzo. Dat is een voordeel als je met een meisje date die wel serieus leuk is. Nu durf ik bij iedereen gewoon lekker mijzelf te zijn. Je doet lekker je ding. Weet je dat het daar niet aan lag.

In je leven ga je echt maar een keer of 4 klikken met mensen die relatiemateriaal zijn. Daar ga ik echt niet op wachten om dan pas een wip te krijgen.

Zodra ik een keer ben geweest ben ik wel weer emotioneel afhankelijk. Dat is dan mijn probleem
Dat mezelf zijn doe ik sowieso wel bij een date (vast ook de reden dat ik er vaak mee faal)

En ik hoef niet zo nodig maar een wip, laat lekker gaan die flauwekul. Raak je nog verliefd ook zeker pff
Oh.
pi_167518639
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik kijk er echt zo vlak naar allemaal ook. Dat is matig als je er zo lang uit bent. Vraag me serieus weleens af of ik dat ooit nog weleens terug ga krijgen
Dat is wat ik al mijn hele leven heb _O- nja tot een tijdje terug was ik er wel echt naar op zoek, maar het boeit me nu ook allemaal wat minder. Ben ook wat cynisch over hoe een relatie is als ik anderen erover hoor.
Oh.
pi_167518649
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is wat ik al mijn hele leven heb _O- nja tot een tijdje terug was ik er wel echt naar op zoek, maar het boeit me nu ook allemaal wat minder. Ben ook wat cynisch over hoe een relatie is als ik anderen erover hoor.
En tuurlijk mis ik het wel, ik bedoel. In mijn serieuze relaties was ik echt heel erg gelukkig. Mja. Ik kan me mezelf echt niet meer voorstellen met iemand zo naast me

Wat ik in jouw geval gewoon zou hebben is vooral enorme nieuwsgierigheid
pi_167518651
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:38 schreef Fylax het volgende:

[..]

heb net weer gedownload
echt tof
Keertje grtd-toernooitje doen
pi_167518657
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heel je leven. :')

Net alsof jij weet hoe je op je 13e daar naar toe keek.
Groot fan van User Wotte
pi_167518658
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En tuurlijk mis ik het wel, ik bedoel. In mijn serieuze relaties was ik echt heel erg gelukkig. Mja. Ik kan me mezelf echt niet meer voorstellen met iemand zo naast me

Wat ik in jouw geval gewoon zou hebben is vooral enorme nieuwsgierigheid
Oh er is wel een bepaalde mate van nieuwsgierigheid, maar ik denk ook niet dat het allemaal heel boeiend is zo'n relatie. Of dat ik dat uberhaupt al aan kan, de hele tijd samen zijn weetjewel.
Oh.
pi_167518659
Ik weet niet eens hoe ik 1,5 jaar terug op het leven keek
Groot fan van User Wotte
pi_167518664
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:44 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Heel je leven. :')

Net alsof jij weet hoe je op je 13e daar naar toe keek.
Ik weet nog dat ik als onschuldige basisscholier zei "ik hoef nu nog geen verkering, dat komt op de middelbare school wel"

Ach wat was ik toch naïef O+
Oh.
pi_167518672
Ik weet dat ik op de basisschool altijd naar de gepeste kinderen ging om ermee te spelen en daarna weer naar de stoere jongens en dat heb ik nog steeds wel.
Groot fan van User Wotte
pi_167518674
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik als onschuldige basisscholier zei "ik hoef nu nog geen verkering, dat komt op de middelbare school wel"

Ach wat was ik toch naïef O+
Wat zou jij doen als je over pakweg 5/10 jaar nog maagd zou zijn? Zou je dan zoiets hebben, laat lekker zitten die ongein of zou je het toch willen proberen en dan maasr de betaalde weg opgaan?
pi_167518675
Wat een lange zin
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')