Matig wil ik niet zeggen. Het is goed om af en toe te daten via tinder omdat je dan blijft 'oefenen' en als het goed gaat valt er ook soms iets uit te halen.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt wel, alleen een paar jaar terug misschien toen Tinder echt een hype was en iedereen erop zat. Maar nu echt alleen de wanhopige mensen het gebruiken is het maar matig.
Ik gebruik Tinder verder niet hoorquote:Op donderdag 22 december 2016 02:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar ik sta daar wel iets anders in dan jullie denk ik.
Ik vind puur daten met iemand om te oefenen wel wat matig. Dan verdoe je haar tijd ook als je haar niet als serieuze optie ziet (al ligt dat eraan hoe jullie er beide instaan). En ik heb zelf ook geen tijd te besteden aan iemand waarmee ik toch weet dat het niks wordt.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Matig wil ik niet zeggen. Het is goed om af en toe te daten via tinder omdat je dan blijft 'oefenen' en als het goed gaat valt er ook soms iets uit te halen.
Maar ik sta daar wel iets anders in dan jullie denk ik.
Wel andere datingapps?quote:Op donderdag 22 december 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gebruik Tinder verder niet hoor
Neequote:
Soms, maar niet om te scorenquote:
Nee eig niet, was wel lachen app inderdaadquote:
Mwa. Ben ik niet met je eens. Mijn sociale contacten zijn wel een stuk beter geworden van daten via tinder hoor. Het is toch eng in het begin ofzo. Dat is een voordeel als je met een meisje date die wel serieus leuk is. Nu durf ik bij iedereen gewoon lekker mijzelf te zijn. Je doet lekker je ding. Weet je dat het daar niet aan lag.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind puur daten met iemand om te oefenen wel wat matig. Dan verdoe je haar tijd ook als je haar niet als serieuze optie ziet (al ligt dat eraan hoe jullie er beide instaan). En ik heb zelf ook geen tijd te besteden aan iemand waarmee ik toch weet dat het niks wordt.
En oefenen heeft sowieso toch geen zin, als je date met iemand met wie je een klik hebt gaat het vanzelf. Dat kan je niet nabootsen.
Ik was echt goed in de GoT categoriequote:Op donderdag 22 december 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee eig niet, was wel lachen app inderdaad
Ik kijk er echt zo vlak naar allemaal ook. Dat is matig als je er zo lang uit bent. Vraag me serieus weleens af of ik dat ooit nog weleens terug ga krijgenquote:
heb net weer gedownloadquote:Op donderdag 22 december 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee eig niet, was wel lachen app inderdaad
Dat mezelf zijn doe ik sowieso wel bij een date (vast ook de reden dat ik er vaak mee faal)quote:Op donderdag 22 december 2016 02:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Ben ik niet met je eens. Mijn sociale contacten zijn wel een stuk beter geworden van daten via tinder hoor. Het is toch eng in het begin ofzo. Dat is een voordeel als je met een meisje date die wel serieus leuk is. Nu durf ik bij iedereen gewoon lekker mijzelf te zijn. Je doet lekker je ding. Weet je dat het daar niet aan lag.
In je leven ga je echt maar een keer of 4 klikken met mensen die relatiemateriaal zijn. Daar ga ik echt niet op wachten om dan pas een wip te krijgen.
Zodra ik een keer ben geweest ben ik wel weer emotioneel afhankelijk. Dat is dan mijn probleem
Dat is wat ik al mijn hele leven hebquote:Op donderdag 22 december 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kijk er echt zo vlak naar allemaal ook. Dat is matig als je er zo lang uit bent. Vraag me serieus weleens af of ik dat ooit nog weleens terug ga krijgen
En tuurlijk mis ik het wel, ik bedoel. In mijn serieuze relaties was ik echt heel erg gelukkig. Mja. Ik kan me mezelf echt niet meer voorstellen met iemand zo naast mequote:Op donderdag 22 december 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wat ik al mijn hele leven hebnja tot een tijdje terug was ik er wel echt naar op zoek, maar het boeit me nu ook allemaal wat minder. Ben ook wat cynisch over hoe een relatie is als ik anderen erover hoor.
Keertje grtd-toernooitje doenquote:
Heel je leven.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wat ik al mijn hele leven hebnja tot een tijdje terug was ik er wel echt naar op zoek, maar het boeit me nu ook allemaal wat minder. Ben ook wat cynisch over hoe een relatie is als ik anderen erover hoor.
Oh er is wel een bepaalde mate van nieuwsgierigheid, maar ik denk ook niet dat het allemaal heel boeiend is zo'n relatie. Of dat ik dat uberhaupt al aan kan, de hele tijd samen zijn weetjewel.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En tuurlijk mis ik het wel, ik bedoel. In mijn serieuze relaties was ik echt heel erg gelukkig. Mja. Ik kan me mezelf echt niet meer voorstellen met iemand zo naast me
Wat ik in jouw geval gewoon zou hebben is vooral enorme nieuwsgierigheid
Ik weet nog dat ik als onschuldige basisscholier zei "ik hoef nu nog geen verkering, dat komt op de middelbare school wel"quote:Op donderdag 22 december 2016 02:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heel je leven.![]()
Net alsof jij weet hoe je op je 13e daar naar toe keek.
Wat zou jij doen als je over pakweg 5/10 jaar nog maagd zou zijn? Zou je dan zoiets hebben, laat lekker zitten die ongein of zou je het toch willen proberen en dan maasr de betaalde weg opgaan?quote:Op donderdag 22 december 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik als onschuldige basisscholier zei "ik hoef nu nog geen verkering, dat komt op de middelbare school wel"
Ach wat was ik toch naïef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |