Dat het nors is, kon ik zo ook wel horen.quote:
DJ Nout is trouwens ook wel een leuke bijnaam voor die huisgenoot van je...quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat het nors is, kon ik zo ook wel horen.![]()
En het is Melting!
er was een pootje van de M afgesmoltenquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat het nors is, kon ik zo ook wel horen.![]()
En het is Melting!
quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
er was een pootje van de M afgesmolten
quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
DJ Nout is trouwens ook wel een leuke bijnaam voor die huisgenoot van je...
Deze ken ik helemaal niet, volgens mij.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
The Sun Never Shone That Day was de vierde single die A-ha uitbracht van hun comeback-album Minor Earth | Major Sky uit 2000.
Persoonlijke favoriet van me. En een knipoog naar de eerste uitzending......quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze ken ik helemaal niet, volgens mij.
Die heb ik moeten missen toen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Persoonlijke favoriet van me. En een knipoog naar de eerste uitzending......
quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Persoonlijke favoriet van me. En een knipoog naar de eerste uitzending......
Ah....quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die begon met The Sun Always Shines On TV
spaart u ook zegeltjes voor de pannenquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
spaart u ook zegeltjes voor de pannen
lokkertjequote:Op dinsdag 20 december 2016 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
Een mega-hit van Alan Walker. Je zou het niet meteen zeggen, maar hij is Noors. Zijn vader is Engels, zijn moeder Noors. Op 2-jarige leeftijd verhuisde het gezin naar Noorwegen, dus Walker groeide daar op. Misschien komt -ie later vanavond nog keer voorbij....
bij de bestelling van ons kerstpakket zaten ook zegeltjes... ik heb nu heel veel zegeltjes in huisquote:
Deze ken ik wel. Wist idd niet dat hij uit het Noorse land kwam.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
Een mega-hit van Alan Walker. Je zou het niet meteen zeggen, maar hij is Noors. Zijn vader is Engels, zijn moeder Noors. Op 2-jarige leeftijd verhuisde het gezin naar Noorwegen, dus Walker groeide daar op. Misschien komt -ie later vanavond nog keer voorbij....
Zeeegeltjes?quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
bij de bestelling van ons kerstpakket zaten ook zegeltjes... ik heb nu heel veel zegeltjes in huis
Cryptische omschrijving.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
De artiest hierna was in de vorige show als zanger van zijn band te horen en als zanger op een track van Röyksopp...
Moest wel zoiets zijnquote:
Erlend Øye is het goede antwoordquote:
Dat wilde ik net raden.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Erlend Øye is het goede antwoordZanger van Kings Of Convenience (zat in vorige show), zong ook meerdere tracks van Röyksopp, zoals Remind Me (zat in vorige show) en Poor Leno.
A Sudden Rush komt van zijn electro-soloalbum Unrest. Voor elke track werkte hij met een andere producer.
Je gaat weer veel leren vanavondquote:
Kost zo veel tijd. Ik zit bomvol met muziek vanavondquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:48 schreef Melting het volgende:
Wanneer ga je een microfoon gebruiken, Elf? Deze feitjes zijn veel leuker als ze uitgesproken worden.
smoesjesquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kost zo veel tijd. Ik zit bomvol met muziek vanavond
Sieneke.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een zangeres die één grote hit scoorde - ook in Nederland - maar van wie we sindsdien niet veel meer hebben vernomen.
Ik zit nu al aan 3 uur en 3 kwartier materiaal. Het gelul er tussendoor zou dat meer dan 4 uur wordenquote:
Extra show.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit nu al aan 3 uur en 3 kwartier materiaal. Het gelul er tussendoor zou dat meer dan 4 uur worden
quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit nu al aan 3 uur en 3 kwartier materiaal. Het gelul er tussendoor zou dat meer dan 4 uur worden
Als jullie me om 21:30 uur van de zender schoppen kan dat maar zo nodig zijn jaquote:
niet verkeerd hoor !quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
De eerste suggestie van Fogel hierna: D.D.E. is een populaire Noorse band, die wij niet kennen omdat ze in het Noors zingen. Dus ja... hierna een Noorstalig nummer.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:55 schreef just me het volgende:
Ow ja update over het horloge wat niet te vinden was, niet in bed, onder bed, onder het matras, tussen het andere matras, niet in de wasmachine, niet in de droger..
Zit ik maandag te werken op school, zie ik opeens het horloge liggen naast de voet van de monitor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |