Wordt billenknijpen nuquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:46 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Je zou de Dolphins moeten zien, in de 2de helft beginnen ze allemaal de zenuwen te krijgen, nog 4 minuten tot de playoffs.
Het kan nogquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:49 schreef Breidniet het volgende:
[..]
2 minuten, Bills in de 30 yard van de Dolphins
Hoop het niet. Gun het de lions veel meer.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:44 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Hoop dat de Packers de Lions nog achterhalen
Als ze nu ook nog eens voor 2 punten gaan, dan kunnen ze het zeker wel schuddenquote:
Dank je, dat wilde ik juist horenquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als ze nu ook nog eens voor 2 punten gaan, dan kunnen ze het zeker wel schudden
Ik krijg een hartaanval van deze wedstrijd, zo veel kansen om het af te maken en het lukt maar niet, 8 jaar geen Playoffs werkt door op de spelersquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
Saints kunnen het rustig aan gaan doen, die liggen er sowieso uit nu
Daar gaat het wel langzaam naar uit zien. Wat laten ze het enorm liggen zegquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:09 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik krijg een hartaanval van deze wedstrijd, zo veel kansen om het af te maken en het lukt maar niet, 8 jaar geen Playoffs werkt door op de spelers![]()
Laat het a.u.b niet aankomen op een win op de Patriots volgende week
Normaal is de D het sterkste punt sinds ze begonnen te winnen maar vandaagquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Daar gaat het wel langzaam naar uit zien. Wat laten ze het enorm liggen zeg
Browns winnen, Bills missen de FGquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
Browns gewonnen![]()
![]()
kippenvel momentje
Het is idd de wedstrijd van gemiste kansen, maar ik vergeef alles als het alsnog een win isquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
Avond van de gemiste FG's daar in Buffalo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |