SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on! AFCA
Qui audet adipiscitur
Als ik hier nou ook echt op had ingezetquote:Op maandag 12 december 2016 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Monday December 19 (7pm)
Qiang Sun v Corey Cadby (P)
Mervyn King (22) v Steve West 3-2
Adrian Lewis (5) v Magnus Caris 3-0
Joe Cullen (28) v Sun/Cadby 3-1
Grootste winst van de dag iddquote:
joden lopen altijd wegquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:10 schreef hafcfan het volgende:
Die Poezor is ook nergens te bekennen
Stijn ook nietquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:10 schreef hafcfan het volgende:
Die Poezor is ook nergens te bekennen
Hij moet nog wat werken aan z'n stamina. Wellicht kan Sia haar landgenoot helpen in dezen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:59 schreef Tagliano het volgende:
Cadby krijgt het nu wel moeilijker. Misschien toch iets met druk ofzo al willen bepaalde users dat vast niet horen
Als Lewis niet beter wordt op zijn dubbels dan gaatie het erg lastig krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sympathie gekregen voor Cullen. Hopen dat ie het niveau vast kan houden.
En zo'n Painter en kantoorklerk met hun kut gemiddeldes gewoon doorquote:
Noord Korea regime!quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:13 schreef hafcfan het volgende:
tag waarom sluit je een uitzwaaitopic. Dat gebeurt in vbal ook
Nu moeten wij hopen dat Raybar alles zet op het feit dat hij vanaf nu iedere wedstrijd moet winnen.quote:
Painter zit bij de onderste zeven qua gemiddeldes van de 44 deelnemers tot nu toequote:Op dinsdag 20 december 2016 00:14 schreef Szura het volgende:
[..]
En zo'n Painter en kantoorklerk met hun kut gemiddeldes gewoon door
#lokhorstgifjedrbijquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nu moeten wij hopen dat Raybar alles zet op het feit dat hij vanaf nu iedere wedstrijd moet winnen.
Die anti-Cadbyclub in dit topic is redelijk lachwekkend.quote:
Waarom ben jij anti Real? Hebben de meest bizarre talenten onder contractquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die anti-Cadbyclub in dit topic is redelijk lachwekkend.
Meest bizarre talent wat ik heb gezien in zijn debuutperiode.
Ze spelen geen voetbal wat me aanspreekt, ze hebben geen filosofie en Fiorentino is een ernstige lul.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom ben jij anti Real? Hebben de meest bizarre talenten onder contract
Dat alles kun je ook voor hem invullen. Arrogante, dikke lul.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze spelen geen voetbal wat me aanspreekt, ze hebben geen filosofie en Fiorentino is een ernstige lul.
Derhalve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |