RATATATATATATAAA KOEKOEK ATLETIIIIIquote:Op zaterdag 24 december 2016 09:44 schreef Oliver23 het volgende:
Beste VI Vrienden en Beste VI Hooligans,
Als er een ding duidelijk is geworden dit jaar, is het dat je tradities in stand moet houden. Dus daar sluit ik mij volledig bij aan.
Net zoals ieder jaar heb ik weer een Winterstop Compilatie gemaakt van Voetbal Inside betreft de periode Augustus tot en met December 2016. Ruim 2,5 uur kijkgenot, verdeeld in drie delen!
[ afbeelding ]
Voetbal Inside Winterstop 2016 Compilatie (Deel 1)
[ afbeelding ]
Voetbal Inside Winterstop 2016 Compilatie (Deel 2)
[ afbeelding ]
Voetbal Inside Winterstop 2016 Compilatie (Deel 3)
Veel kijkplezier, fijne kerstdagen en een gelukkig 2017 toegewenst!
quote:Op zaterdag 24 december 2016 09:44 schreef Oliver23 het volgende:
Als er een ding duidelijk is geworden dit jaar, is het dat je tradities in stand moet houden. Dus daar sluit ik mij volledig bij aan.
Net zoals ieder jaar heb ik weer een Winterstop Compilatie gemaakt van Voetbal Inside betreft de periode Augustus tot en met December 2016. Ruim 2,5 uur kijkgenot, verdeeld in drie delen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankje! Genotquote:Op zaterdag 24 december 2016 09:44 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GENOTquote:Op zaterdag 24 december 2016 09:44 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of niet ouwe reus?quote:
quote:Op zondag 25 december 2016 10:53 schreef luckass het volgende:
[..]
RATATATATATATAAA KOEKOEK ATLETIIIII
Zeker, cadeautjes zijn al ingepakt.quote:Op zondag 25 december 2016 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GENOT
GGMM, Davy en ik gaan dit samen bekijken.
[..]
of niet ouwe reus?
Waarvan aktequote:Op zondag 25 december 2016 21:15 schreef tong80 het volgende:
Eerste compilatie geslaagd. Nu bezig met de tweede.
Wat doe je cynischquote:
Kapi is constant bezig met populair overkomen op het internet, stoer doen voor zijn internetvriendjes. (Vooral HMF).quote:
Het doet me ook niks. Is ie niet interessant voor.quote:Op zondag 25 december 2016 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kapi is constant bezig met populair overkomen op het internet, stoer doen voor zijn internetvriendjes. (Vooral HMF).
Ik zou er niet teveel aandacht aan besteden.
Ik vind dit erg lief van jou, dankjewelquote:Op zaterdag 24 december 2016 09:44 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deel drie nu. Mooi, had er veel moeten missen.quote:Op zondag 25 december 2016 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit erg lief van jou, dankjewel
Davy en ik gaan dit samen kijken. (zonder KingRoland)
quote:Romelu Lukaku kon gisteren coach Koeman verblijden met een doelpunt voor Everton tegen kampioen Leicester City. De 0-2 zege moet hij niet alleen vieren: volgens het Nederlandse Privé heeft ‘Big Rom’ een nieuw lief aan de haak geslagen. Sarah Mens, dochter van Nederlands televisiepresentator Harry, is de nieuwe vriendin van de topspits.
Romelu Lukaku en Sarah Mens zouden elkaar drie maanden geleden ontmoet hebben in Miami. Zij werkte er als stagiaire, terwijl Lukaku daar op vakantie was.
Zie mijn topic in SHOquote:
Waar heb ik deze dolksteek aan te danken?quote:Op zondag 25 december 2016 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kapi is constant bezig met populair overkomen op het internet, stoer doen voor zijn internetvriendjes. (Vooral HMF).
Ik zou er niet teveel aandacht aan besteden.
Ahaquote:Op zondag 25 december 2016 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het doet me ook niks. Is ie niet interessant voor.
Volgende keer dus eerst even in SHO kijken of Tong al een topic heeft gemaakt voordat je hier een plaatje postquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:24 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Bijna niemand leest jouw topics, dus waarom?
Is wel aan te raden idd.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Volgende keer dus eerst even in SHO kijken of Tong al een topic heeft gemaakt voordat je hier een plaatje post
Ach joh laat gaanquote:Op woensdag 28 december 2016 00:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Volgende keer dus eerst even in SHO kijken of Tong al een topic heeft gemaakt voordat je hier een plaatje post
?quote:
Ik neem maar bijzonder weinig mensen serieus op FOK!quote:Op woensdag 28 december 2016 09:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
?
Alsof je hem serieus moet nemen met z'n eeuwige gezeik.
Of wel bij ?quote:Op woensdag 28 december 2016 09:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik neem maar bijzonder weinig mensen serieus op FOK!
Mensen die zeiken omdat ze gewezen wordt op een lopende discussie waar ze waarschijnlijk veel minder komen waar ze ook mee kunnen praten als ze willen horen daar niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |