Die doet ook alles om bekend te worden, hè, Sensiquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:16 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/me(...)_vi_op_een_boot.html
Is dat een aflevering van "pannekoekje spelen"allias pletten?quote:Op maandag 2 januari 2017 17:54 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond is er geen VI op RTL7. Je hebt eerste Vechtende dwergen, dan Truckers op het ijs en om half 9: Jan Boskamp op Joke Bruijs!
Waar zijn haar jopen geblevenquote:
http://www.rtlxl.nl/#!/vo(...)00-96f4-41fa3c0d28e1quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
Is het jaaroverzicht van 2016 nog ergens te vinden?
mad, het zit diepquote:Op zaterdag 31 december 2016 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar je smilies ? Gebrek aan woorden ? Wil je geaccepteerd worden door bepaalde users ? Ik kan je met een paar woorden neer knallen. Ik doe dat niet. Ik spaar newbies.
Betere billen dan ik dacht. Ze leek me zo mager.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:34 schreef Nober het volgende:
Net even de instagram van Escha bekeken.
SOW KOEKKOEK GOOOOOOOOOOOOOOOL Atleti!!
[ afbeelding ]
Waar zou ze precies naar wijzen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:34 schreef Nober het volgende:
Net even de instagram van Escha bekeken.
SOW KOEKKOEK GOOOOOOOOOOOOOOOL Atleti!!
[ afbeelding ]
De grootste eikel ?quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar zou ze precies naar wijzen?
Voor PSV.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:08 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Is Sjaak voor Ajax? En Willy & René, voor wie zijn die?
Ik snap dit plaatje niet helemaalquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:08 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Is Sjaak voor Ajax? En Willy & René, voor wie zijn die?
Die enge Gijp moet gewoon z'n pillen slikkenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:05 schreef marcodej het volgende:
Homofiel dartertje heeft finale Lakeside bereikt, lekker man.
Of hij zit ook bij de BSgroep.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:05 schreef marcodej het volgende:
Homofiel dartertje heeft finale Lakeside bereikt, lekker man.
Lellebelquote:Op zondag 15 januari 2017 12:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Regiefoutje bij Fox Sports, hee Adriaantje!
Hee Adriaantje! Kappen jij!![]()
wat een leuk ding is dat ook. Zij moet eens aanschuiven bij VIquote:Op zondag 15 januari 2017 12:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Regiefoutje bij Fox Sports, hee Adriaantje!
Hee Adriaantje! Kappen jij!![]()
Onder of aan tafelquote:Op zondag 15 januari 2017 18:55 schreef Evertjan het volgende:
wat een leuk ding is dat ook. Zij moet eens aanschuiven bij VI
Hoe bedoel je?quote:
Las te snel, dacht dat de foto kapot/plaatje was.quote:Op maandag 16 januari 2017 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Bij VI hebben ze nu opeens van die rare zwarte poppetjes ipv gewoon de foto's
En dan roept hij dat een Feyenoorder altijd wint.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:25 schreef RipCity het volgende:
Dankzij Derksen gaat Kuijt speler vd week worden..
Echt een god ja. Soweco genotquote:Op maandag 16 januari 2017 14:42 schreef Ingolstadt het volgende:
Eigenlijk had die sneeuwschuiver speler van de week moeten worden
Sylvana heeft het zo gewildquote:Op maandag 16 januari 2017 18:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waarom zijn al die poppetjes zwart? Stelletje racisten daar.
Ik ben blij dat Piet er zo professioneel onder blijft.quote:
Piet is Piet.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Piet er zo professioneel onder blijft.
Is Piet voor Groningen?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een geweldig format.quote:
Welkom terug allen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:59 schreef Joezi het volgende:
@VoetbalInside Donder op met dat 'pray', dat ligt aan de basis van deze ellende
Ik loop ook wel eens door de Herestraat, komt wel erg dichtbij zo..quote:Op maandag 16 januari 2017 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alsof ze het over Twente gaan hebben johquote:Op maandag 16 januari 2017 20:25 schreef Ties02 het volgende:
Twente heeft verloren dus ik ga niet kijken
Stuntdubbelquote:Op maandag 16 januari 2017 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bied jij je dan aan als haar tegenspeler?
4e club van NL jwzquote:Op maandag 16 januari 2017 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof ze het over Twente gaan hebben joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |